Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (17362. sayfa)

5 sn
347.282
Cevap
5.937
Favori
60.126.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1195 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
2. Sırada  bugün en iyi #1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Bir de şanzımanın ısınma kronik problemi var. Dsg şanzıman problemi çok gündem oluyor ama Kia Hyunda'ideki bu şanzıman problemi nedense hiç gündem olmuyor.

    DSG'nin adı çıkmış. aslında adının çıktığı kadar sorunlu değil.

    ben kendi tanıdıklarım arasında DSG'si bozulan görmedim. bizim 10 yıllık Leon'un DSG hâlâ sağlam. Çamlıca'dan Kadıköy'deki işe gitmek için sonsuz kere kullanıldı araç.

    ısınma sorunu hiç yok DSG'de.

    ama bi arkadaşım Kia almıştı, ne zaman trafiğe çıksak "şanzıman ısındı sağa çekip stop edin" diye uyarı çıkıyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprklt

    Yarın açık olursa direk gidip soracağım yerinde. Kaporamı hazır tutayım nolur nolmaz 😃
    Gittim sordum arkadaşlar öyle bir araç yok. Yol üstü diye bir sorayım dedim dalga geçtiğimi sandılar.

    Life Tiguan: 2205
    Elegance: 2700

    Tayron Life gelmemiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Tesla dahil yüzde 10 ile satılan araçlar satışa çıktıklarından beri aynı fiyat. İkinci el değeri kötü olmasını geçelim, zaten faize göre yüzde 40-50 değer kaybı yaşadılar. Her araçta bu durum var ama en büyük kaybı elektrikli modeller yaşadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    Tesla dahil yüzde 10 ile satılan araçlar satışa çıktıklarından beri aynı fiyat. İkinci el değeri kötü olmasını geçelim, zaten faize göre yüzde 40-50 değer kaybı yaşadılar. Her araçta bu durum var ama en büyük kaybı elektrikli modeller yaşadı.

    Tesla modelini de alacağım favori araçlarımın arasına ekledim. Şu an listem çok acayip. "0 km" olan var aynı aracın 15-25 bin KM olanları var. Sıfır olanı daha ucuz, diğerleri daha yüksek fiyat. Tesla tarafında ilginç bir dalgalanma var. Al-sat ve galericiler haricinde bireysel satışta çok. Tesla kısmında fiyatları aşağı yuvarlamaya başladılar. Önceden 2 Milyondan aşağı yoktu. Juniper girmeye yakın eski model kullanıcıları daha da aşağı düşecek fiyatı. Uzun süredir 2. el sıfır kovalayan biri olarak Tesla düşünen varsa kesinlikle Juniper'in çıkmasını beklesin. Y modellerin fiyatlarını patır patır aşağı çekecekler.





  • akenatons kullanıcısına yanıt

    Niye araç kısmına teşvik verilsin ki ? Mart 2024'te 40-41 lira olan benzin 1 sene geçti şuan 43 lira. Ufak bir düzeltme ile 43 lira altına düşen her fiyatı ÖTV'ye eklesen eksik olan kısım tamamlanır. Şuan hiçbir piyasanın teşviğe ihtiyacı yok ve yakın zamanda da olmayacak gözüküyor.

  • ÖTV ve MTV alt gelir grubunun araç alacağı seviyeye inmedikçe kimse araba sahibi olmaktan bahsetmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koryana kullanıcısına yanıt

    Araba sahibi olmaktan bahsediyorum, sorun ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hursheeet H kullanıcısına yanıt
    Çünkü ötv gelirlerinin %50 ye yakını ve en büyük payı motorlu taşıt satışlarından elde edilir. En kısa sürede en büyük hacimde gelir elde etme yöntemi olduğu için ihtimal gayet güçlüdür. Ayrıca öncesinde de söylediğim gibi yerli otomobillere yönelik bir kısıtlama koyarak cari açığın da artmasını bir nebze engellersiniz. Otomotiv yan sanayisi ve toplam istihdam için olumlu etkileri olabilir. Enflasyon hedefleriyle de diğer seçenekler kadar çelişmez ve yollardaki taşıtların ortlama yaşını da düşürmüş olursunuz.

    Sizin mantığınızla akaryakıtta ötv artışı hem zamana yayılan bir potansiyel gelirdir, hem de plastik saksıdan pazardaki domatese kadar her şeyin maliyetini arttırır ve enflasyon hedefiyle çelişir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 10 Mart 2025; 10:3:47 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • IsimsizTurk I kullanıcısına yanıt

    phevi elektrikli gibi kullanılmaz ise bir faydası yok. 250-500 kg arası pil aracın altında.. şehir içi devamlı elektrikli gibi şarj edip kullanmak gerekir.yoksa yakıttan bir faydası yok. araç içden yanmalıya göre daha ağır olduğundan 100 km ye kadar şehir içi kullanarak devamlı elektrikli araç gibi dolum yapılması phevi özetler.

  • Vw aykan ile gorustum boyle bir rakam mumkun degil diyorlar paylasimi yapan @0tyldrm0 st bilgisi paylasirmisiniz gonderiyide silmissiniz ama ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagri20

    Kia ve hyundai grubunda kronik bu ama çok trafiğe her gün girmiyorsan sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

    DCT şanzıman ile sıkışık trafikte aracı tam durdururup gaz ile hareket ettirmek gerekiyor. Önündeki ile biraz mesafe bırakıp öyle gaza basmak lazım. İstanbul trafiğinde bu ne kadar mümkün olur bilemiyorum. Sadece yarım fren ile dur kalk yapmak şanzımanda ısınmaya yol açar.
    Honest Mechanic Coloradoyoutube
    How to Make a Dual Clutch Transmission (DCT) Last Over 250 000 Miles
    https://www.youtube.com/watch?si=MsxQfNCQiw9Rpamj&v=ZcjQEfggFcQ&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msty85 -- 10 Mart 2025; 10:53:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • melankolik23 kullanıcısına yanıt

    Aracınız hayırlı olsun. Bu araç bir tek sanırım bana güzel görünüyor. Mpv araçları sevdiğimden olabilir. :) Aracınızı performanslı kullanmasanız bile gerektiğinde o gücü vermesi, vereceğini bilmeniz mükemmel. Kullanımdan sonra bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ben de bu araç için arayışlardayım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tml tml T kullanıcısına yanıt

    Dedik sıkıyor diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayseri Opel
    Grandland Edition+Konfor paket kredi kampanyasız nakit alım için 1850
    250 bin sıfır faiz kampanyası kullanılırsa da 1950

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • melankolik23 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. İki sorum olacaktı size.


    1. Aracın oturma pozisyonu nasıl acaba? Yani bir suv'daki gibi ya da x1 deki gibi dik bir oturma pozisyonu mu var, yoksa hatchback stiline mi yakın?
    2. Aracı aldığınızda şarjı var mıydı yoksa hybrid modda mı kullandınız.
  • 408 GT 1895 nakit 1930 kredi

    3008 Allure 1910 nakit 1940 kredi (Mar)


    408 GT 1895 nakit

    3008 Allure 1915 nakit 1940 kredi (Aktif iriyıl)



    408 GT 1910 nakit

    3008 Allure 1920 nakit (çetaş büyükçekmece)

  • Mokka E GS 2024 MY 1400₺ Nakit Çetaş Çorlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01001101

    quote:

    Bir de şanzımanın ısınma kronik problemi var. Dsg şanzıman problemi çok gündem oluyor ama Kia Hyunda'ideki bu şanzıman problemi nedense hiç gündem olmuyor.

    DSG'nin adı çıkmış. aslında adının çıktığı kadar sorunlu değil.

    ben kendi tanıdıklarım arasında DSG'si bozulan görmedim. bizim 10 yıllık Leon'un DSG hâlâ sağlam. Çamlıca'dan Kadıköy'deki işe gitmek için sonsuz kere kullanıldı araç.

    ısınma sorunu hiç yok DSG'de.

    ama bi arkadaşım Kia almıştı, ne zaman trafiğe çıksak "şanzıman ısındı sağa çekip stop edin" diye uyarı çıkıyordu.

    kullanım şekli çok farkediyor, araba ilk harekette temiz yürümezse butüm şanzımanları yorar.Duran araba yürütmeye başladığında muallakta kalırsa, mesela trafikte tam harekete geçerken durdum, peşine bi daha gazladım yürüdüm falan bu hareketler tüm şanzımanları yoruyor.Hele bi de yokuşta olunca iyice yoruyor, araç tam otomatik değilse daha da hassas kullanmak lazım.


    Trafikte öndeki araç 1 metre gidince hemen 1 metrelik hamleler yapmamak lazım.Bir araba boyu fark açılmasını bekleyerek takip etmek şanzımanı yormamış olur.


    ben 3-4 sene 2 farklı sportage sürdüm ikisinde de şanzıman ısınma sorunu yaşamadım.2 saat dur kalklı trafikte kaldığımda oldu.yoğun trafiğe girdiğimde ekranı vites ısınma göstergesine alıp takip ederek kullanmak iyi oluyor.Yeğenimde aynı şanzıman tucson var o da sorun yaşamıyor.


    dsg ben de kim gördüysem hepsi sorun yaşadı :) ben sorun yaşayanlara denk geldim.


    uzun süre honda, mercedes tam otomatik, citroen, pejo, nissan ve bmw tiptronik kullandım bunlarda da problem yaşamadım.


    Sadece 1 kez citroende motor devrini okuyan sensör arızası sebebiyle vites artırıp düşürme konusunda karar veremeyen şanzıman beyni etkilendi.Devir okuma sensörü değişimi ile çözüldü.


    sıfır arabada bunlara kafa yormadan konforlu sürüş için hiç yarı otomatiğe bulaşmadan tam otomatik en iyisi :)





  • Vardali V kullanıcısına yanıt

    katılıyorum, bmw de bu olay kemikleşmiş artık iyi bir devrim yapmaları lazım

  • Emre.35 kullanıcısına yanıt
    3008lerde kredi oranı nedir hocam sağolun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.