Şimdi Ara

SIFIR BENZİNLİ CLİO MU EGEAMI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
11.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,
    3 kişilik aileyiz
    Bu iki aracın en boş paketleri benzinli 0.9t Clio ve 1.4egea
    kıyaslarmısınız özellikle kullananlar yazarsa daha iyi olur.
    Biri turbo diğeri atmosferik motor.Babamda 2016 1.6 atmosferik Astra var araba düz yol harici çekişi iyi değil hafif rampaları bir ile çıkıyor.Egea atmosferik bu sıkıntılar olurmu
    Çok atık olmasada olur ama çekişi kötüde olmasın
    Araçta özellik arayan biri değilim
    2008 1.6 Mondeoyu yeni sattım artık sorun yaşamayacağım
    5-10sene bineceğim araç almak istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 12 Ocak 2020; 14:21:30 >



  • Yaklaşık 30 tane Clio sürdükten (kiralık araç) kendi şahsım olarak Egea test edip 0 km 1.4 urban plus aldım. Egea'nın süspansiyonu genişliği konforu Clio ile kıyaslanamayacak kadar iyi. Bunu 2 aracıda test ederseniz görürsünüz. Clio konfor olarak çok zayıf. 70-80 Kmlerde başlayan rüzgar sesi 110 km civarlarında dayanılmaz hal alıyor. Trim sesi de oldukça fazla. Dönüşlerde kafadan kaymaya meyilli. Egea konfor olarak çok iyi. Rüzgar sesi az alıyor. Genişlik olarakta oldukça güzel. Motor olarak 0.9 başarılı fakat devir ekonomi devri 1.4 lpg taktırılıp binilir. Ben benzinde kullanıyorum bir problem yaşamadım.

    Bunu objektif olabilmek için Clio sahibi arkadaşımla da test ettik kendisi de Egea'nın daha iyi olduğunu onayladı.

    Hala kiralık clio kullanmaktayım , Egea ya binince oh be diyebiliyorum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Clio mu Egea mı: Hangisi Daha İyi Seçim?

    Clio mu Egea mı? Bu, bütçesi orta düzeyde olan ve yakıt tasarruflu, güvenilir bir araç arayan birçok sürücünün karşılaştığı zor bir seçimdir. İşte bu iki popüler modelin karşılaştırması:

    Performans ve Yakıt Tüketimi

    Performans açısından Renault Clio, 100 beygir gücüne sahip 1.0 litrelik turboşarjlı motoruyla daha güçlü bir seçenektir. Egea ise 95 beygir gücüne sahip 1.4 litrelik atmosferik bir motora sahiptir. Bununla birlikte, Egea'nın 1.4 litrelik motoru daha az yakıt tüketir, bu da uzun vadeli tasarruf sağlayabilir.

    Donanım ve Özellikler

    Donanım açısından Clio ve Egea benzer özellikler sunar. Her ikisinde de dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, klima ve elektrikli camlar gibi özellikler standart olarak bulunur. Ancak Clio, arka park sensörleri ve kör nokta uyarı sistemi gibi bazı ek güvenlik özelliklerini sunar.

    Fiyat ve Değer

    Fiyatlandırma açısından Clio genellikle Egea'dan biraz daha pahalıdır. Bununla birlikte, Egea daha geniş bir iç mekan ve daha büyük bir bagaj hacmine sahiptir, bu da bazı alıcılar için daha iyi bir değer olabilir.

    Sonuç

    Clio mu Egea mı seçimi, bireysel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Performans ve yakıt verimliliği önceliğiniz ise Clio daha iyi bir seçim olabilir. Genişlik ve değer arıyorsanız, Egea daha uygun bir tercih olabilir. Son karar vermeden önce her iki modeli de test sürüşü yapmanız önerilir.

    Önemli Anahtar Kelimeler:

    • Egea mı Clio mu
    • 1.4 Egea mı 1.0 Clio mu
    • Clio mu Egea mı
    • Clio mu Egea mı yorumlar
    • Fiat Egea mı Renault Clio mu
    • Egea mi Clio mu
    • Egea vs Clio
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Motor bakımından kesinlikle Clio.
  • 1.6 Mondeo'dan sonra her ikiside geçilecek araba değil.Anlıyorum sıfır alıp uzun süre binmek istiyosun fakat aradaki farkı gözü kapalı 3km sürsen anlarsın, sonra üzülürsün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    1.6 Mondeo'dan sonra her ikiside geçilecek araba değil.Anlıyorum sıfır alıp uzun süre binmek istiyosun fakat aradaki farkı gözü kapalı 3km sürsen anlarsın, sonra üzülürsün.
    Kullandınızmı hocam Mondeoyu.Bu Mondeo şehir içi kullanımı uygun değil çok büyük uzun yol şehir dışı aracı bu konforluydu o ayrı konu ama 2008 sonuçta eskimişdi 3 ay bindim zaten .E niye aldın dersen tasarımı hoşuma gitmişdi. Aldığım süreç içinde motorda yaptırdım conta yanmış galeriden almışdım exper ve ustayada göstermiştim ama sorunsuz denmişdi. Maalesef sıkıntılı aracı verdiler.Sıfır herzaman sıfırdır konfor falan olsun diye eski araçlara para verilmez ve şunuda anladım bizim ülkemizde galeriden ve tanıdık olmadığı müddetçe şahısdan araba alınmaz En iyisi yetkili bayiden araç almak muhattabınız var.
    3 ayda 4500tl masraf yaptım mondeoya tanıdıklardan usta bulduk yoksa daha pahalıya patlayacaktı.
    Sıfır olsun varsın boş olsun segmenti düşük olsun kafa rahat olsun.Parası olana sözüm yok.
    İkisene öncede 2010 1.6t Insignia almışdım corsayı verip yetkili bayiden eve geldim motor arıza ışığı yanmıştı geri iade ettim bayiye.Youtube bir girip tarcanlar experi inceleyin tavsiyemdir tanımam etmem sadece izleyin ikinci el araçlarda sorunlu araçlar nasıl sorunuz diye satılıyor.
    Son olarak sorun yaşamamış insanlarda olabilir fakat zaten ucu ucuna biriktirip alıyosunuz böyle masraflarda çıktımı insan araçdan soğuyor.Bu yüzden sıfır bakıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 12 Ocak 2020; 16:35:56 >




  • Ben vergi avantaji yakit avantaji ayrica 4 hava yastikli ve hatchback olmasi sebebiyle clioyu sectim ama egea daha sıkı oturaklı hissettirebilir trim sesi ve ruzgar konusunda. Egea kullanmadığım için net bir şey söyleyemem.
  • hocam egea otomatik almayacaksan kesinlikle clio derim ikisini her hafta kiraladım 2 aydır egea boşu dandik
  • 0.9t Clio en boşu çok vasat bir araba olmuş içi inanılmaz kalitesiz, Arka camlar manuel .85.000 üstü verip o arabayı kapıma koymam ben şahsen

    Egea hertürlü clio dan iyidir ama ben

    Varsın az çeksin 2 el 1.6 2017-2018 megane alırım en azından tasarım , donanım ve kalite olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 12 Ocak 2020; 18:23:2 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane mı clio mu?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bir kere kasa farkı var. Hb şehir içi için tabi ki clio. Sedan lazımsa egea. Vergi avantajı ve Turbo olmasından dolayı clio daha önde. Bence kasa kararını verip ona gire seçim yapın.
  • ÖTV indirimi ne zaman gelir arkadaşlar sıfır araç satışları yine durma noktasında .Bayilere gidip iki aracıda test edeyim o zaman
  • şubat kullanıcısına yanıt
    1.5 sene 2011 1.6EcoBoost kullandım Mk4'ün makyajlisını.Şu an kendi aracım yok, şirket aracı kullanıyorum.Sirkette Octavia, Egea, Megane, Clio Sw var.Hangisi kapının önündeyse onu alıp çıkıyorum.

    Ikisini karşılaştırma gereği bile duymuyorum.

    Fakat senin ağzın yanmış hocam birşey diyemem, haklısın.Bu saatten sonra sıfır alırken bile acaba dersin.2 farklı arabada da motor sorunu çıkması olacak en kötü şey..

    Egea'da yağ yakma sorunu var ve performansı öyle ahım şahım değil.Fakat konfor, yol tutuş ve yalıtım olarak Clio'ya göre çok daha iyi.0.9'luk motoru kullanmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    1.5 sene 2011 1.6EcoBoost kullandım Mk4'ün makyajlisını.Şu an kendi aracım yok, şirket aracı kullanıyorum.Sirkette Octavia, Egea, Megane, Clio Sw var.Hangisi kapının önündeyse onu alıp çıkıyorum.

    Ikisini karşılaştırma gereği bile duymuyorum.

    Fakat senin ağzın yanmış hocam birşey diyemem, haklısın.Bu saatten sonra sıfır alırken bile acaba dersin.2 farklı arabada da motor sorunu çıkması olacak en kötü şey..

    Egea'da yağ yakma sorunu var ve performansı öyle ahım şahım değil.Fakat konfor, yol tutuş ve yalıtım olarak Clio'ya göre çok daha iyi.0.9'luk motoru kullanmadım.
    Yılda ortalama 3-5bin yol yaparım yağ yakmasının bana dez avantajı ne aylık yağ ilavesimi yapalım veya motor ömrümü azalır.İncelemelerde zaten hep yağ yakma sorunu yazılmış büyük sorun olacaksa Clio alayım o zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 12 Ocak 2020; 22:8:28 >




  • Clio parasina eğer urban egea alabilirseniz güzel ama mümkün mertebe fire veya easy almamaya bakın çok boş araba
  • Hocam boş dolu çok önemli değil benim için.Fiyat uygun olsun sonuçta bu araçların kalitesi belli bunu bilerek alıyorum sorunsuzluk uygun fiyat önemli . ÖTV indirimini bekliyorum en boş paketlerini kıysalarsanız
  • Yaklaşık 30 tane Clio sürdükten (kiralık araç) kendi şahsım olarak Egea test edip 0 km 1.4 urban plus aldım. Egea'nın süspansiyonu genişliği konforu Clio ile kıyaslanamayacak kadar iyi. Bunu 2 aracıda test ederseniz görürsünüz. Clio konfor olarak çok zayıf. 70-80 Kmlerde başlayan rüzgar sesi 110 km civarlarında dayanılmaz hal alıyor. Trim sesi de oldukça fazla. Dönüşlerde kafadan kaymaya meyilli. Egea konfor olarak çok iyi. Rüzgar sesi az alıyor. Genişlik olarakta oldukça güzel. Motor olarak 0.9 başarılı fakat devir ekonomi devri 1.4 lpg taktırılıp binilir. Ben benzinde kullanıyorum bir problem yaşamadım.

    Bunu objektif olabilmek için Clio sahibi arkadaşımla da test ettik kendisi de Egea'nın daha iyi olduğunu onayladı.

    Hala kiralık clio kullanmaktayım , Egea ya binince oh be diyebiliyorum.
  • İkisinin boşunda Clio iki cam otomatik fakat turbo motoru var
    Turbo motor olmasa direk egea alacağım zaten
    Egeada dediğiniz gibi daha geniş bayide test edeceğimiz tşkler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 13 Ocak 2020; 22:40:2 >
  • Tecrübelerime göre kesinlikle Egea,
    1.4 benzinli arabada yağ yakma olayı biraz hurafe. sebebi motordan kaynaklı değil, fiat serviste koydukları opar marka yağdan kaynaklı. Ben kullandığım 20 bin km boyunca hiç yağ eksiltme vs ile karşılaşmadım. (1.4 easy) yağ olarak fiatın kullandığı opar yerine castrol kullanın.) 1.4 motor egeayı 300-400 bin km sorunsuz kullanan taksiciler var.
    Dizel ve benzinli olmak üzere çok defa iki aracı da en az 10 bin kmden fazla kullanımım sonucu,
    clio kasa ve sınıf olarak alt kategoride, lastik ebatları küçük, amortisörler konforsuz. Yol sesi direk içeride. 100 km seyahat sonunda clio da ciddi yoruluyorum. Arka camlar manuel. Trim sesi oluyor. Ses sistemi de egeaya göre cılız ve basit. Aracın hafifliği otobanda ve virajda dezavantaj. Bagaj çok küçük. Bebek arabası varsa zor sığar.
    1.4 benzinli Egeaya gelince,kesinlikle çok sessiz, konsol daha tok, yumuşak malzeme, trim sesi yok. En büyük farkı da süspansiyonlarda. Süspansiyon güncel olarak kullandığım şirket aracım megane 4'ten daha yumuşak ve konforlu. İç hacmi ve bagajı geniş. Ayrıca içi daha ferah. Sebebi tavanın yüksek olması. Boş Egea'nın eksileri kapı içleri clio'dan daha vasat. Ayrıca aracın hareketi ile otomatik kilitlenen kapı detayı boş egea'da yok. Bir de soför cam açma butonlarını nasıl tasarladılar sa fazla ilerde. Yetişmek için hafiften ileri bir hamle yapmak gerekebiliyor. Alışana kadar ön camlar yerine arka camları açtığım oldu.

    Egea 1.4 ün ilk periyodik bakımı yetkili serviste 560 tl'ye yapıldı. İşletme maliyeti düşük, fiyatına göre çok iyi bir tercih.
    Kesinlikle EGEA.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adk80 -- 13 Ocak 2020; 22:44:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şubat

    Kullandınızmı hocam Mondeoyu.Bu Mondeo şehir içi kullanımı uygun değil çok büyük uzun yol şehir dışı aracı bu konforluydu o ayrı konu ama 2008 sonuçta eskimişdi 3 ay bindim zaten .E niye aldın dersen tasarımı hoşuma gitmişdi. Aldığım süreç içinde motorda yaptırdım conta yanmış galeriden almışdım exper ve ustayada göstermiştim ama sorunsuz denmişdi. Maalesef sıkıntılı aracı verdiler.Sıfır herzaman sıfırdır konfor falan olsun diye eski araçlara para verilmez ve şunuda anladım bizim ülkemizde galeriden ve tanıdık olmadığı müddetçe şahısdan araba alınmaz En iyisi yetkili bayiden araç almak muhattabınız var.
    3 ayda 4500tl masraf yaptım mondeoya tanıdıklardan usta bulduk yoksa daha pahalıya patlayacaktı.
    Sıfır olsun varsın boş olsun segmenti düşük olsun kafa rahat olsun.Parası olana sözüm yok.
    İkisene öncede 2010 1.6t Insignia almışdım corsayı verip yetkili bayiden eve geldim motor arıza ışığı yanmıştı geri iade ettim bayiye.Youtube bir girip tarcanlar experi inceleyin tavsiyemdir tanımam etmem sadece izleyin ikinci el araçlarda sorunlu araçlar nasıl sorunuz diye satılıyor.
    Son olarak sorun yaşamamış insanlarda olabilir fakat zaten ucu ucuna biriktirip alıyosunuz böyle masraflarda çıktımı insan araçdan soğuyor.Bu yüzden sıfır bakıyorum

    Alıntıları Göster
    1.5 yıldır kullanıyoruz 2010 1.6 mondeo bi arızası olmadı bizimkinin sizin araç yorgunmuş herhalde baya. Biz baya razıyız kendisinden otoparklar hariç sıkıntı olmadı büyüklüğü bizim araç titanyum birde ön arka orijinal park sensörleri var. Seviyoruz kendisini performansı eski 1.6 focus 1imizle aynı gözünü karartın mı gidiyor yakıtı 100kmde 0.5-1lt daha fazla 11-12 yakıyor oda hakkıdır cıvıcler falan yakıyor zaten bu kadar motor kondisyonu önemli tabi. Parçaları focus 3le falan ortak ucuz. Memnunuz baya piyasada bu kadar donanımı sağlamlığı sürüş keyfini yakıtı yürütme maliyetlerini bu kadar iyi mantıklı bir şekilde sunan başka ne var ki.

    1.4 egea kullanmadım 1.6 mjet urban kullandım egea güzel makul bir arabaydı süspansiyonları falan güzeldi malzeme kaliteside gayet yeterliydi. Şasi dengesini içini sevmiştim16 mjet kaldırıp atıyordu arabayı adeta debrajı kötüydü sadece 1.4ü nasıl motordur nasıl tepkiler verir bilmiyorum.

    0.9tce yi symbolde kullandım arabanın hafifliğiyle ve şasenin zayıflığıyla beraber baya gittiğini düşündürtüyor hissiyatı etkileyici bu kadar gider mi lan dedirtiyor ama bu hissin kaynağı şanzımanın kısalığı ve turbo, 1.6 mondeo 1. Vitesin sonunda 60 2. Vitesin sonunda 100 yapıyor. Symbol 100de 3. Vitesin orta devirlerinde oluyor. özünde 1.4 atmosferik kadar gidiyor. Hız göstergesine bakarak gidersen 2000devir altı canı hiç yok yavaş yavaş devirleneyim bile demiyor vites düş ışığı yakıyor turbo gelince gidiyor yoksa yok. Rodajda performanslı sayılacak bir kullanımla 100kmde 10 lt benzin yakıyordu. 1-1.5 lt rodajdan düşsen 1 de kullanımdan 7.5 falan yakar herhalde normalde. Sessiz bi motor baya 3 silindir devir çevirince turbo ıslığıyla karışık güzel bir sesi oluyor. Clioya binmedim ama symbol brodwayden hallice egeayla kıyas kabul etmeyecek kadar kötü.


    Mondeonun yanında ikiside araba değil oda ayrı mevzu. Mondideki yalıtılmışlık hissi yolun üstünde değilde içine işleye işleye gitme hissi çok farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 13 Ocak 2020; 23:57:12 >




  • Fiat egea 1.4 ankaraya giderken boluda falan tıkanıyor 90 a sonrada 70 e falan düşüyor

    Çeker mi çekmez mi dediğin icin diyorum. Yinede gidiyor iyi kotu tabiki de hatta,160-170 km yi yokuş aşağı goruyor :)

    Ayrıca Clio dan çok yakar bu araç hiç mütevazi değil bu konuda

    Tamamen sana kalmış bir şey segment olarak istediğini secmen faydana segmentleri farklı

    Şirket arabası olunca takmiyorum da kendi arabam olsa clio derdim belki...
  • En boş paketde Clio motor hariç diğer konularda egeanın gerisinde o zaman hepinize teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adk80

    Tecrübelerime göre kesinlikle Egea,
    1.4 benzinli arabada yağ yakma olayı biraz hurafe. sebebi motordan kaynaklı değil, fiat serviste koydukları opar marka yağdan kaynaklı. Ben kullandığım 20 bin km boyunca hiç yağ eksiltme vs ile karşılaşmadım. (1.4 easy) yağ olarak fiatın kullandığı opar yerine castrol kullanın.) 1.4 motor egeayı 300-400 bin km sorunsuz kullanan taksiciler var.
    Dizel ve benzinli olmak üzere çok defa iki aracı da en az 10 bin kmden fazla kullanımım sonucu,
    clio kasa ve sınıf olarak alt kategoride, lastik ebatları küçük, amortisörler konforsuz. Yol sesi direk içeride. 100 km seyahat sonunda clio da ciddi yoruluyorum. Arka camlar manuel. Trim sesi oluyor. Ses sistemi de egeaya göre cılız ve basit. Aracın hafifliği otobanda ve virajda dezavantaj. Bagaj çok küçük. Bebek arabası varsa zor sığar.
    1.4 benzinli Egeaya gelince,kesinlikle çok sessiz, konsol daha tok, yumuşak malzeme, trim sesi yok. En büyük farkı da süspansiyonlarda. Süspansiyon güncel olarak kullandığım şirket aracım megane 4'ten daha yumuşak ve konforlu. İç hacmi ve bagajı geniş. Ayrıca içi daha ferah. Sebebi tavanın yüksek olması. Boş Egea'nın eksileri kapı içleri clio'dan daha vasat. Ayrıca aracın hareketi ile otomatik kilitlenen kapı detayı boş egea'da yok. Bir de soför cam açma butonlarını nasıl tasarladılar sa fazla ilerde. Yetişmek için hafiften ileri bir hamle yapmak gerekebiliyor. Alışana kadar ön camlar yerine arka camları açtığım oldu.

    Egea 1.4 ün ilk periyodik bakımı yetkili serviste 560 tl'ye yapıldı. İşletme maliyeti düşük, fiyatına göre çok iyi bir tercih.
    Kesinlikle EGEA.
    Hocam dediklerinize katılıyorum. Bugun MEGANE 4 1.5dci edc kiraladım. Konforlu yolculuğum olsun istedim. İnanın Egea'nın süspansiyon konforu Megane'dan çok daha iyi. Ayrıca Megane yol sesini Egea'ya göre yine fazla alıyordu.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.