< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SILENT HILL 2 Remake (PC Ana Konu) (29. sayfa)
-
-
fps sabitleyebilirsin en düşük 45 aliyorsan 50 ye sabitle kolu eline al hissetmezsin drop falan
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de an itibariyle bitirmiş bulunuyorum. İlk kez bir Silent Hill oyunu bitirmiş oldum. Bu oyunun zamanındaki fenomenliği muhtemelen sunduğunun yanında oyun süresinin de kısa olmasından kaynaklı. Ama benim bu remake'de gördüğüm uzat uzatabildiğin kadar, hamalspor. Evet grafikler çok hoş atmosfer çok iyi. Bazı sekanslar gerçekten şahane. Ama kardeşim sunduğunun yanında çok gereksiz uğraştırıyor seni. Hastane sekansından sonra bunalıp salmıştım 2-3 gün, en sonunda keyif almadım diyemem ama benim için başyapıt olmayan bir deneyim oldu. Bu oyuna 7.5 falan verirsem kafi olur. İki tane kapı açalım derken walking simulator olmuş oyunun yüzde 90'ı.
-
Beklentimin çok altında kaldı 3-4 saat itibariyle. Puzzle simülasyonu yapmışlar. Resident Evil 2 mi oynuyorum dedim bir an. Bu adamların Layers of Fear ve Observer oyunlarını kulaklıkla oynamak yürek ister normalde ancak bu oyun şimdiye kadar en ufak bir irkilme bile yaratmadı ki gecenin şu saatinde bir başıma oynuyorum, normalde de korkak birisiyimdir korku oyunlarında, ama yok. Bir de oyunu her kapatmamda crash yemeyi beceren Unreal Engine 5 motoruna da selamlarımı iletiyorum.
Grafiklerde de bir olmamışlık var. Fazla donuk ve bir teknoloji demosunun içerisinde hareket ediyorsun gibi. Umarım diğer oyunların remakelerinde ortaya daha cilalı işler çıkarabilirler.
-
Ya bu yürüme animasyonlarını kim hangi kafayla yaptı acaba? Yürürken sola bakınca kafasını çeviriyor okey, de yine yürürken sağa bakınca bütün gövdesiyle dönüyor niye böyle aptal bir animasyon yaparsın ki. Kendimi özürlü gibi hissediyorum yürürken
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyuna güncelleme geldi. Steam sürümü 128 Mb civarı ve güncellemeyle birlikte ;
-Oyuna her girişte hızlı bir gölgelendirici önbellekleme(compiling shaders) işlemi gerçekleşlyor.
-Frame Generation(Nvidia/AMD) ve Scene Occlusion grafik seçenekleri eklenmiş. Güncelleme en son DLSS(3.7) ve FSR(3.1) kütüphane dosyalarını içeriyor ve böylece native FG desteği sunuyor. Scene Occlusion ise yeni bir ayar, güçlü bir gpu zayıf bir cpu varsa kapalı, tam tersi ise açık öneriliyor yada varsayılan ayarda bırakılabilir.
Güncelleme notları henüz paylaşılmamış ama bir çoğu modlarla yapılan yani FG, Reflex, Ray Reconstruction gibi özellikleri eklemişler.
Edit: Güncelleme Notları
steamcommunity.comSteam :: SILENT HILL 2 :: SILENT HILL 2 – Patch 1.04 is Available Now!https://steamcommunity.com/games/2124490/announcements/detail/4538031421716523317
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 21 Ekim 2024; 12:58:40 >
-
Fg acmak icin dlss acmak sart miydi? Native cozunurlukte oynamak istiyorum ama o zaman da fg acilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normalde değil. DLAA + FG yapılıyor çoğu oyunda. Bunda zorunlu yapmışlar notlara bakılırsa. Ama zaten native tavsiye etmem bu oyunda base fps düşük oluyor çünkü. Quality + FG yapın derim. 4K ise Performance bile iyi görünüyor oldukça. 1440p ise Balanced iyi görünür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 21 Ekim 2024; 13:33:55 > -
1440p quality 120 fps ustu zaten de keske zorunlu kilmasalarmis anlamadim. Fps cok dalgali yalniz 150 fpsten 80e dusuyor saliselik. Gene de patch umut vaad ediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla benim adıma geçmiş olsun 😀 Oyunu bitirdik hocam ya keşke daha evvel çıksaydı. Normalde oyunlar toparlanmadan oynamak istemem ama bunda dayanamadım. En azından bizden sonra oynayacaklar için umarım toparlarlar performans işini.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ara sahneler 60 fps olmus bu arada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Baştan olmalıydı. Ben mod kullanıyordum zaten limiti kaldırıyor direkt.
Aynen oyunu bitirdik zaten bu arada:D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 21 Ekim 2024; 14:58:55 > -
Meraktan test ettim. Oyun olması gereken halinde şu an. Stutter epey azalmış. FG nimet. Bir kez daha anlamış olduk. Ayrıca FSR FG de var sırf DLSS değil. Oynayacaklara iyi oyunlar dilerim.
-
Vay be keşke patch bekleseydim dedim şimdi. Yeni oynayacaklar şanslı, iyi oyunlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala Stutter var bu arada. Hiç değişen bir şey olmadı. Şaka gibi firma...
-
Verify edin ya da tekrar bir kurun bence. Shaderların tekrar oluşması da gerekiyor olabilir. Benchmark videolarında frametime grafiklerinde bariz iyileşme görünüyor çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 21 Ekim 2024; 23:4:6 > -
Hepsini denedim en baştan kurdum sildim cache'leri de saveleri de dahil. Yok önceki ilk sürümle aynı resmen. 0 etki.
-
Stutter devam ediyor bende de.
aldığım fps değerleri inanılmaz yükseldi (+30) sinematikleri 60 fps ile oynatıyor.
-
Hele şükür. Yeni patch ile FSR 3 ve AMD FG'i aktif etmeyi akıl edebilmişler ama bu hızla giderlerse 3 aya anca adam olur oyun. Biraz daha patch yesin iyice olası FSR 3.1 vs eklensin geri döneceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X