Şimdi Ara

Sırf teşekkür etmek için aradım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle merhaba bu yazımi reklam olarak algılayabilir siniz.. umrumda bile değil algılayanlar ;)

    Normalde ülke içerisindeki şirketlerin çalışma stilleri ne baktığımda hep olumsuz ( çoğunlukla)

    Evimin içerisinde bulunan hizmetleri göz önünde bulundurdum.

    pişman olduğum ürün veya hizmetliler var ama en son başıma gelen olayı size anlatmak istiyorum


    Evde Superonline modemin üzerinde kırmızı bir ışık yanıyordu.

    İnternet bağlantısı bağlı görünüyordu fakat internet yok

    Superonline aradım ve inanır mısınız bodrum katında gerçekleştirmiş olan bir problem yüzünden ki bu firmanın kesinlikle suçu değil

    Sorunumu hemen çözdüler

    bundan 6 ay önce de buna benzer bir sorunu ile karşılaşmıştım

    Abi adamlar çok hızlı sorunu çözüyor

    müşteri hizmetlerini arıyorum inanılmaz derecede kibarlar

    Adamlar sorun kendilerinin sorunu gibi çözüyor ya da durum öyle yaklaşıyor bunu hissedebiliyorsunuz

    Umarım kalitelerini ve çalışma sistemlerini bozmazlar

    sorunum en aşağı katta Bodrum'da bulunan fiber kablo ile ilgiliydi

    Hemen teknik ekibi gönderdiler ve problemi çözer Bu yüzden superonline'a teşekkür ederim

    diğer firmalarda belki bunun gibi çalışıyordur ama sırf başımdan geçen bu sorunların çözümünü belirtmek için yazmak istedim

    Bir kullanıcı olarak tavsiye edebilirim


    Sorunumu hemen çözdüler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ayrıca şunu da belirtmek istiyorum sırf internete birkaç gün erişemedim diye eğer Turkcell hattınız var ise size 4 GB internet gönderiyoruz bu kodu kullanın mesajı geldi



    başka bir operatör kullanıyorum normalde bu yüzden kullanmadım ama böyle bir şey düşünmeleri bile ne kadar ince detaylı yaklaştıklarının göstergesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajım nereye gitti arkadaş 😅 arkadaşlar sorunları çok hızlı çözen bir firma .. uzun bir yazı yazdım ama yazi ortadan kayboldu.
    modemimde gerçekleşen bir problemi 24 saat içerisinde çözdüler ve bodrum katında gerçekleşen kablo problemi nedeniyle olduğu anlaşıldı teknik servis aşırı derecede hızlı çalışıyor teşekkür ediyorum çalışmalarından dolayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiber kablo onların değil mi, onların ilgilenmesi gerekiyor zaten. Sana 4GB vermeleri de şeytanın sana şeker vermesinden farksız bir şey. Ben bu firmaların hiçbire, hiçbir konuda güvenmiyorum. Verdiğimiz para karşılığında aldığımız vasat hizmet için minnettar oluyoruz. Ben zaten her fatura ödediğimde haksız yere alınan gereğinden fazla para, buna sebep olanlara haram olsun diyorum, ödüyorun. Turkcell değil 4GB, 40GB bile verse zarar etmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Benizakura -- 26 Eylül 2020; 14:11:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çalışanların iyi davranışlarına aldanmayın, karşınızdakine o kişiymiş gibi bakmayın, firma olarak bakın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla o kadar apra veriyorsun bir zahmet yani bu arada o telefoan internet gönderme hizmeti telekomdada var arıza türü büyükse 10gb kadar veriyor
  • bunlar güzel şeyler .. rekabet ortamı her sektörde artmalı o zaman... Özellikle kargo firmalarında..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.