Şimdi Ara

SMİLE ADSL nakil işi sinir harbine döndü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 06.08.2011 tarihinde Smileadsl'nin müşteri hizmetlerini arayarak internet aboneliğimi Alanya'dan Ankara'ya nakil etmek için başvuruda bulundum.Normal şartlar altında 3 işgününde tamamlanacağı söylenen bu işlem 12.08.2011 tarihi itibariyle halen gerçekleşmedi.Müşteri hizmetlerinde en az 10 kişiyle görüştüm,santralden kaynaklanan bir arıza olduğunu ve port sorunu bulunduğunu ,bunun da en kısa sürede giderileceğini söylediler.Bende bu "arıza"nın peşine düştüm.İnanırmısınız türk telekomda hattımı bağlayacak görevliyi aradım buldum.Bana böyle bir arızanın olmadığını,kafi derecede port bulunduğunu ayrıca böyle bir iş emrinin gelmediğini söyledi.Bunca telefon görüşmesi her aramada beklettikleri 15-20 dakika,çektiğim faxlara duyarsız kalışları, attığım maillere cevap vermeyişleri hangi birini anlatayım bilmiyorum.15.08.2011 mesai bitimine kadar bağlantımı yapmadıkları taktirde tüketici mahkemesine başvurup yasal haklarımı sonuna kadar arayacağım.Bu kadar mağdur olacağımı bilseydim asla nakil talebinde bulunmaz direk iptal ederdim.Smileadsl kullananların ve kullanacak olanların dikkatini bi nebze olsun çekebildiysem çok mutlu olurum.







  • hocam dikkat edin nakil işlemi yapıldıktan sonrada kotay 2 ye bölüyorlar siz siz olun yarısını dahi geçmeyin o ay sessiz sedasız söylemeden böyle bir işe girişiyorlar
  • bugün 8.gün..Ve hala nakil yapılmadı :(
  • hocam 10 günü aşarsa iptal ettirebiliyorsunuz ücret ödemeden
  • Nakil işleminin bu kadar gecikmesinin nedeni bu numaraya internet bağlantısının mümkün olmamasıymış.Bunu da Türk Telekoma yazdığım dilekçe neticesinde öğrenebildim.Smileadsl müşteri hizmetlerinin öğrenipte bana söyleyemediğini ben tek dilekçeyle öğrendim.Yeni numara verdim dün bunu bari hallederler diye ama her aramamda bana eski numaradan kaynaklanan sorunu söylediler..Artık pes ediyor ve SMİLEADSL rezilinden kurtuluyorum..

    emre1270393 nasıl yapacağım onu hocam tarif edebilirmisiz? Az önce aboneliğinimi iptal talebinde bulundum..Ve gün içerisinde bana dönecekleri için cevabınıza acele ihtiyacım var..

    BUNDAN SONRA SMİLEADSL'Yİ GÖRDÜĞÜM YERDE KOŞARAK KAÇACAĞIM KAÇAMAYANLARI DA KURTARACAĞİM..35 YAŞIMA GELDİM..20 YILDIR ESNAFLIK YAPIYORUM.HİÇ BU KADAR SALAK YERİNE KOYULMAMIŞTIM..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abderalı -- 16 Ağustos 2011; 14:20:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abderalı

    Nakil işleminin bu kadar gecikmesinin nedeni bu numaraya internet bağlantısının mümkün olmamasıymış.Bunu da Türk Telekoma yazdığım dilekçe neticesinde öğrenebildim.Smileadsl müşteri hizmetlerinin öğrenipte bana söyleyemediğini ben tek dilekçeyle öğrendim.Yeni numara verdim dün bunu bari hallederler diye ama her aramamda bana eski numaradan kaynaklanan sorunu söylediler..Artık pes ediyor ve SMİLEADSL rezilinden kurtuluyorum..

    emre1270393 nasıl yapacağım onu hocam tarif edebilirmisiz? Az önce aboneliğinimi iptal talebinde bulundum..Ve gün içerisinde bana dönecekleri için cevabınıza acele ihtiyacım var..

    BUNDAN SONRA SMİLEADSL'Yİ GÖRDÜĞÜM YERDE KOŞARAK KAÇACAĞIM KAÇAMAYANLARI DA KURTARACAĞİM..35 YAŞIMA GELDİM..20 YILDIR ESNAFLIK YAPIYORUM.HİÇ BU KADAR SALAK YERİNE KOYULMAMIŞTIM..



    hocam ilk önce durumu anlatın kanuni hakkını 10 gün sonrasına kadar nakil işlemi yapılmazsa iptal ettirebilmeniz bunu üstüne basarak dile getirin.Kabul etmezlerce tüketici heyetine başvuracağınızı ve kanuni haklarınızı şiddetle dile getirin(eğer kabul etmelerse çok sert laflar söyleyin hatta bağırın ancak bu şekilde tüketici hak veriyolar oldukça ciddiyim.)Eğer kabul etmezlerse zaten 6 tl lik bir ücretle hakem heyetine başvurun yada artık para vererek mi kapatırsınız bilmem ama kanuni yoldan gidecekseniz haklısınız bunuda söyleyeyim

    ayrıca size geri dönecekleri lafı kessinlikle yalan mutlaka siz arayın aksi takdirde asla geri dönmüyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1270393 -- 17 Ağustos 2011; 1:28:40 >




  • Artık bu şirketin iyiniyetle hareket ettiğine olan inancımı tamamen kaybettiğimden Salı günü (16.08.2011) sözlü olarak iptal talebimi ilettim..Tabi ki Smileadsl'den kurtulmak için canını dişine takmış yüzlerce insana söyleyip yapmadıkları gibi 72 saat içinde bana döneceklerini söylediler..Ben işimi şansa bırakmadım tabii.Derhal abonelik iptal sözleşmesini internetten indirdim,gerektiği gibi doldurdum.Ve dün 17.08.2011 tarihinde APS ile ilgili adrese yolladım..Şimdi mektubu takip ediyorum..Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim..
  • Bugün günlerden 27.08.2011..Smila adsl'den hala kurtulabilmiş değilim.Abonelik iptal sözleşmesi ellerine geçeli 5 gün oluyor.Çok şükür ki PTT'nin kargo takip sistemiyle bunu görebiliyorsunuz.Genel Merkezden arayan görevlinin sesini kayıt ettim.Eğer lazım olursa kullanacağım.Asıl inanamadığım şey 2011 Türkiye'sinde herşey bu kadar hızlı yürürken bir şirketin resmi bir temsilciliğinin bulunmaması bir ofisinin olmaması ve sırf bir fatura daha fazla kesebilmek için bu kadar basitleşmesidir.Alenen dolandırılıyorum ve buna karşın beklemekten başka yapabileceğim hiçbir şey yok..Bana bir fatura daha mahsup etmek için mi tüm bunlar? Çoluk-çocuğumun rızkını çalıyorsunuz haram ediyorum fazladan aldığınız her kuruşu!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abderalı -- 27 Ağustos 2011; 20:40:42 >
  • Çok şanssızmışsın. Uşaktan Bursaya 7 saat gibi bir sürede nakil yaptılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cingozzz

    Çok şanssızmışsın. Uşaktan Bursaya 7 saat gibi bir sürede nakil yaptılar.


    Şanssızlıktan ziyade bir firmanın ilişkisini kesmek isteyen bir müşterisine bu kadar zorluğu nasıl çıkarttığını anlayamıyorum..cingozzz umarım smile ile alakalı bir abonelik problemi yaşamazsın ve neler yaşadığımı hiçbir zaman anlayamazsın:)
  • Bugün 03.09.2011..

    Halen iptal etmediler..

    Arayıp bilgi vermediler..

    Smileadsl ile yeni taahüüt yapacaklara ve yeni abone olacaklara duyrulur..
  • İnanılır gibi değil;

    Smileadsl'den bugün cep telefonuma gelen mesaj aynen şu şekilde;

    Sayın abonemiz,iptal talebinizi belirten evraklar henüz tarafımıza ulaşmamıştır.Başvurudan itibaren 10 gün içinde gönderilmeyen evraklar işleme alınmayacaktır.

    BAŞVURU TARİHİM:16.08.2011


     SMİLE ADSL nakil işi sinir harbine döndü


    Ne yapmaya çalıştıklarını ben anlamadım..Yorum sizin...
  • tesli edildiği açıkça görülüyor git şikayet et ödediğin parayı garanti geri alırsın şikayette sanırım 4 yada 6 lira
  • Bugün 15 Eylül.Dün SmileADSL müşteri hizmetlerini aradım."İptal talebimi acilen işleme koyulması hususunda yönlendirme sağlayacağını" belirten müşteri hizmetleri yetkilisi karşısında yıpranmış ve harab olmuş sinirlerimi muhafaza etmeye çalıştım..

    Sonra ne mi oldu?

    Bugün yine aradım..Müşteri hizmetleri yetkilisi iptal işleminin henüz işleme koyulmadığını söyledi..Çıldırmak üzereydim..Sizi bi kaç dakika bekleteceğim demeye kalmadan O'na dedim ki;

    -Bakın dün görüştüğüm bir başka meslektaşınız bana "iptal talebimin acilen işleme koyulması hususunda yönlendirme sağlayacağını" söyledi.Lütfen siz de aynı şeyleri söylemeyin

    dedim.Aradan geçen bir kaç dakika sonra müşteri hizmetleri yetkilisi bana döndü ve dedikleri aynen şöyle:

    -... bey,BEN İPTAL TALEBİNİZİN ACİLİYETİ KONUSUNDA GEREKLİ YÖNLENDİRMENİN SAĞLANMASI KONUSUNDA TALEBİNİZİ ALDIM.SİZE DÖNÜŞ SAĞLANACAKTIR........!?


    ALLAH'IM SEN BANA SABIR SELAMET İHSAN EYLE!




  • Ve en sonunda başardım...

    Bugün SMİLEADSL'den gelen telefon ile artık bu sürecin sonuna geldim.

    Özellikle livingston nickli arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem azdır.Allah razı olsun..

    GÜLE GÜLE SMİLE ADSL..Beni çok üzdün..Bir daha ne kapını çalarım,ne de yolundan geçerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abderalı

    Ve en sonunda başardım...

    Bugün SMİLEADSL'den gelen telefon ile artık bu sürecin sonuna geldim.

    Özellikle livingston nickli arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem azdır.Allah razı olsun..

    GÜLE GÜLE SMİLE ADSL..Beni çok üzdün..Bir daha ne kapını çalarım,ne de yolundan geçerim.



    Nasıl başardınız.

    Biraz ipucu verseniz.
  • Netti bu livingston ? Smiledamı çalışıyor?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.