|
Sök Tak Tartışmalarına Son Verme Vakti Gelmedi Mi ?
-
-
35 dk kimse izlemez Hocam bunu ;özet geç yani sami abi ne diyo kısaca :))) -
Fabrikalarda araçların kapısı sökülüp takılıyor, fabrikadan videolar vs var Nissan'da Vw'de Toyota'da falan örnekler gösteriyor
En sonda 2 usta konuşuyor adam örnek vermiş diyor kapı içine ayar yapmam için çamurluğu sökmek " ZORUNDAYIM "
Ama ekspere gidiyorsun adam vidada anahtar izini gördüğü anda diyor bu kapı sök tak yapılmış değişen olabilir oysa ki alakası yok.
İzleseniz iyi olur bbayağı iyi anlatıyor.
-
Hocam zaten sök tak var aaa diyen adama teşekkür et geç hiç uğraşmaya değmez :)) ben özellikle sök tak olan boya olan araçları alıyorum bir tek Türkiye’de var bu saçmalık adam Çamurlu’ğu söküp ayar yapıyo hop piyasasından 10 bin gidiyo ne güzel bilinçli kullanıcı için fırsat :)) -
Sök-tak, boya vs takıntısı olanlar deyimine acayip kızıyorum, çünkü vatandaşı bu hale bu aqmun sahtekarları getirdi.İki arabayı birleştirenler, perte çıkmış yoğurulmuş şasisi dağılmış anası bellenmiş arabayı vatandaşa 4 parça boyalı , 2 parçada sök-tak var diye kandıra kandıra satarak bu hale getirdiler.Bu ülkede yatırım aracı otomobiller oldu.Vatandaş yolunmaktan dolandırılmaktan dolandırmayı normal görmeye başladı...
Sök-tak muasır ülkelerde parçanın ayarı için sökülme takılma işlemidir, bizim ülkede pert aracın vatandaşa iteleme kapısından biridir. Kaç araba aldım sattım buradaki genç arkadaşlara tavsiyem babanızdan bile arabayı alsanız götürün çok iyi bir ustaya gösterin, sigorta kayıtlarını sorgulatın.Kimse kimseye bir şey söylemiyor, kazığı yiyen diğerine itelemeye kalkıyor...(güzel ülkemde az da olsa dürüst insanlar bunun dışında)
-
Üçkağıtçi satıcılarda hiç suç yok hep garibim normal binicinin suçu bunlar zaten -
abi neden bizim ülkede bu araçlar pert diye nitelendiriliyor? dıger ulkelerde buna restorasyon deniyor. tekerin arasına kedi girse sıkışsa, onu kurtarmak ıcın camurlugu söksek, arac anında 10 bin TL değer kaybediyor ben hayatımda bu kadar sacma bırsey gormedım.
şu arabaya "ağğbe oricinal yha aa " diye 60 bin sayan bilirim.
şu arabaya da " ağbe bu maraç taklacı müvrecin e dönüğş yha " diyip 25 bin teklif eden mal beyinsizleri bilirim.
-
İnsanlar 25 yaşında araç bile alıyor olsa boya değişen bakıyor adam şahin almaya gelmiş boyası var mı diye soruyor abi şaseye podyeye baktır git işte boyası olsa ne yazar
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-57554940Babi neden bizim ülkede bu araçlar pert diye nitelendiriliyor? dıger ulkelerde buna restorasyon deniyor. tekerin arasına kedi girse sıkışsa, onu kurtarmak ıcın camurlugu söksek, arac anında 10 bin TL değer kaybediyor ben hayatımda bu kadar sacma bırsey gormedım.
şu arabaya "ağğbe oricinal yha aa " diye 60 bin sayan bilirim.
şu arabaya da " ağbe bu maraç taklacı müvrecin e dönüğş yha " diyip 25 bin teklif eden mal beyinsizleri bilirim.
Hocam iyi güzel diyorsunuz fakat bu ülkede başka ülkelerden daha fazla değer veriliyor arabalara. Ayrıca paramızda diğer ülkelere göre çok değil kabul edersiniz ki.
2000 model bir bmw 3 için konuşursak avrupada 1000 euro türkiyede 100.000 tl. hangisinde araç daha değerli ortada.
hal böyle olunca bir kaza durumunda sizce hangi ülkede kaza yapan bmw ezilip geri dönüşüme verilir hangisinde tamir edilip piyasaya sürülür?
bu gün bir boya işlemi için 5000 tl istendiğini söylüyorlar. Eğer böyle ise çoğu kişi keyfi olarak bu parayı harcayacak durumda değil.
Ayrıca bu parayı verince de değeri düşeceği için boyatmanın hiç bir mantığı kalmıyor.
Zaten artık güneş yanığı gideren işlemler başladı. Boyayı parlatan var verniği kaldırıp tekrar vernikleyen var. bunlar varken boya tamamen vuruk kesik gizleme işlemi oluyor.
Adam kış lastiği takmıyor 20 liralık ampül takmıyor, ama temiz görünsün diye boyatacak.
çeşitli sosyal medya uygulamalarında biraz derine inip sanayici tayfaya ulaşırsanız kartalın bile kesip ortadan birleştirildiği videolar var.
Boyayı geçtim artık airbagi bile bantlayıp göğsü mermer macunuyla doldurup kaplıyorlar. İşçiliği iyiyse kaza anında mermere kafa atacaksın kötüyse şarapnel etkisi yapacak.
Ve bu tüm kurnazlıkların açık verdiği tek nokta işçiliklerinin kötü olması. Ya şaseyi düzeltmiyor ya göğüs kaplaması kenardan kalkıyor vs. bakan anlayabiliyor işlem olduğunu.
Peki sanatkar bir ustanın işçiliğine denk gelirseniz ?
Olaya sadece dış boya olarak bakmamak lazım. Bunun altında patlamış airbag kesilmiş sütunlar, şase yatma ihtimali var.
Şimdi 2000 model bir bmwye 100 bin tl verecek olsanız boyasızını mı alırdınız yoksa "keyfi" boyananını mı?
Avrupada yaşasam bende boyalısını alırım. Adam boyatmaya para harcadıysa değecek bir arabadır zaten. Ederi ne kadar ki başka arabaya eklemeyle macunla uğraşsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S,W,A,T -- 19 Ocak 2021; 21:53:47 >
-
Tavan hariç kaportaya takılmıyorum. Değişmiş parça, işlemli parçadan çok daha iyi gözümde. Her tarafında vuruk olacağına varsın 3-5 parça boyası olsun, yeter ki düzgün yapılmış olsun. Ama şasi, direk vb. hasar varsa direkt kapatıyorum ilanı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-57554940Babi neden bizim ülkede bu araçlar pert diye nitelendiriliyor? dıger ulkelerde buna restorasyon deniyor. tekerin arasına kedi girse sıkışsa, onu kurtarmak ıcın camurlugu söksek, arac anında 10 bin TL değer kaybediyor ben hayatımda bu kadar sacma bırsey gormedım.
şu arabaya "ağğbe oricinal yha aa " diye 60 bin sayan bilirim.
şu arabaya da " ağbe bu maraç taklacı müvrecin e dönüğş yha " diyip 25 bin teklif eden mal beyinsizleri bilirim.
Hocam sorun şu; boyalı arabadaki kazanın boyutunu kestirmek mümkün değil. Boyalı diye sattıkları araba ekli bile çıkabiliyor. Araba boyasızsa, resmini attığınız örnekteki gibi; fabrikadan çıktığı gibi orijinal. Tamam boya kalmamış ama en azından kazası olmadığı belli.
Ya da mesela çamurluk değişmiş. Neden değişmiş? Yandan geçen kamyon kasayı taktırıp yırttığı için mi yoksa araba podyeye kadar girip, sol ön şase eklendiği için mi?
Hadi kazadır olur, düzgün toplanan araba düzgün yürür. Adamlar hava yastığına, emniyet kemerine direnç atıyorlar. Sonra resmini attığınız Palio'dan daha güvensiz Audi A6 çıkıyor ortaya. Dakika 4:10'a bakın bi rica ediyorum.
-
Hocam bunun çözümü iyi bir ekspertizdir. Yoksa çamurluk sökülüp geri takıldı diye araca pert demek boş bir söylem.
-
Bugün sök tak olur, yarın yeni bir şey çıkarırlar. İkinci el piyasası her zaman bir kulp bulur, merak etmeyin.
-
Alıntı
metni:Hocam iyi güzel diyorsunuz fakat bu ülkede başka ülkelerden daha fazla değer veriliyor arabalara. Ayrıca paramızda diğer ülkelere göre çok değil kabul edersiniz ki. 2000 model bir bmw 3 için konuşursak avrupada 1000 euro türkiyede 100.000 tl. hangisinde araç daha değerli ortada. buna katılmıyorum. bu araç türkiyede de 100.000 değil, olmamalı. 2000 model bir 3 serisi bmw ye 100.000 veren adam net olarak morondur, gerizekalıdır. peki niye verir: çünkü bunu daha da gerizekalısına 110.000 e satacağını bilir. dolayısıyla aslında ikinci el fiyatlarını hükümet değil bizim çok uyanık geçinen halkımız arttırıyor.
bu gibi fiyatların (ki tek bir örnektir aranırsa binlerce böyle örnek bulunabilir) ötv artışı-kur artışı-sıfırının fiyatının artması ile yani mantık ile açıklamak mümkün değildir.
-
-
-
Sök-tak nedir arkadaş :) En ifrit olduğum ifade. -
20 bine sifiri satilan yerde 5 bine ayni araci alio olsam bende boya moya soktak umrumda olmaz :) 150 bin 200 300 bin verion boru degil 300 bin euroya al bakim arabayi sok tak boya moya ariyon mu aramion mu :) -
Ben tek parça boyalı diye ekspere göturdugum araba tek parca boyalı ve sasisi podyesi islemli çıktı o yüzden bu takıntı haksız değil ülkemizde araçlar haddinden pahalı oldugu icin parcalansa bile çok iyi ustalara toplatıp fabrikasyon gibi yapabiliyorlar bunu da iyi ekspere götürmezseniz satarken anlıyorsunuz -
Hasar kayıtsız boyalı sök takları elerim. İstediği kadar ucuz olsun almam. Hasar kaydını parça parça sorgulandıktan sonra değişen ve boyalı parçalar uyuyorsa bakmaya değerdir. Harici alınmaz.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Sök-tak, boya vs takıntısı olanlar deyimine acayip kızıyorum, çünkü vatandaşı bu hale bu aqmun sahtekarları getirdi.İki arabayı birleştirenler, perte çıkmış yoğurulmuş şasisi dağılmış anası bellenmiş arabayı vatandaşa 4 parça boyalı , 2 parçada sök-tak var diye kandıra kandıra satarak bu hale getirdiler.Bu ülkede yatırım aracı otomobiller oldu.Vatandaş yolunmaktan dolandırılmaktan dolandırmayı normal görmeye başladı... Sök-tak muasır ülkelerde parçanın ayarı için sökülme takılma işlemidir, bizim ülkede pert aracın vatandaşa iteleme kapısından biridir. Kaç araba aldım sattım buradaki genç arkadaşlara tavsiyem babanızdan bile arabayı alsanız götürün çok iyi bir ustaya gösterin, sigorta kayıtlarını sorgulatın.Kimse kimseye bir şey söylemiyor, kazığı yiyen diğerine itelemeye kalkıyor...(güzel ülkemde az da olsa dürüst insanlar bunun dışında) |
Benzer içerikler
- peugeot 208 1.2 puretech yorum
- egea 1.6 e torq
- dct şanzıman nasıl kullanılır
- şanzıman kulağı arızası
- conta yakmış araba alınır mı
- togg donanım özellikleri
- fiat pulse
- bmw ix2 2024 fiyat
- 2024 renault clio
- honda crv 2023
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X