Şimdi Ara

[SON] TurkNet Tarafından Dolandırıldım-Mağdurum EDİT 6 BTK Cevap (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
1
Favori
16.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
205 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • serdaragorn S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Royals11 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik talebinizi aldığımızda VDSL boş port bulunuyordu. Ancak port durumu anlık olarak değiştiğinden dolayı başvuru yapıldığında VDSL boş port olmadığından dolayı ADSL olarak başvuru yapılmıştır. Belirttiğim gibi anlık olarak değişkenlik gösterebilir. Belirli aralıklarla benimle iletişime geçmeniz durumunda size yardımcı olmak adına başvurunuzu yaparak sorgulama yapabilirim. Eğer ki VDSL boş port varsa o an itibariyle geçişinizi yapmış olacağım.
  • Daha kaç kişinin canı yanacak acaba adamlar resmen dolandırıcı her gün bunun gibi mağdurlar ekleniyor millet hala 3-5 kuruş için dolandırıcı bir firmayla uğraşıyor turknet tam anlamıyla hırsız bir firmadır bu durum bir çok kez kanıtlandı ifşalandı amma maalesefki hukukumuz güzel işlemiyor onlarda buna güvenerek kafalarına göre yapmaya devam ediyorlar almayın aldırmayın arkadaşlar paranızı çöpe atarsınız bu firma ile.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam bana rezerve edilen port nasıl doluyor?
    Aktivasyon sonunda internet için kullanıcı adı ve şifre verilirken bile hattımın VDSL olduğunu söylediniz.
    Peki madem port doldu ve bağlantımı ADSL olarak yaptınız. Bunun bilgisi neden bana paylaşılmadı ?
    Ses kayıtları incelendiğinde bunları dediğinizi ve benim haklı olduğumu, mağdur oluğumu doğruladınız ama çözüm önermiyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Royals11 -- 1 Ocak 2021; 13:16:56 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    adam rezerve ettiniz diyor, sen anlık olarak değişebilir diyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raydr1c -- 1 Ocak 2021; 13:56:28 >
  • Müşteriyi enayi gören firmalara kadar iğrenç firma yoktur.

    Yaptıkları ticarete "gayri ahlaki ticaret" denir.


    Müşteriler de ya yol bilmez, yada vakitleri yoktur diye umursamaz...İşte o zaman bu şeytani zekalılar küplerini doldururlar, sonrada çocuklarından çıkar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, abonelik talebinizi aldığımızda VDSL boş port bulunuyordu. Ancak port durumu anlık olarak değiştiğinden dolayı başvuru yapıldığında VDSL boş port olmadığından dolayı ADSL olarak başvuru yapılmıştır. Belirttiğim gibi anlık olarak değişkenlik gösterebilir. Belirli aralıklarla benimle iletişime geçmeniz durumunda size yardımcı olmak adına başvurunuzu yaparak sorgulama yapabilirim. Eğer ki VDSL boş port varsa o an itibariyle geçişinizi yapmış olacağım.

    Anlık değişebilir ne demek? Uçağa boş yer var mı diyorsun boş diyor alıyorsun, doluymuş sizi otobüsle göndereceğiz diyor. Böyle saçma savunma mı olur? Başvurduğu an rezerve edilip öyle satılmalı yoksa da adsl de olabilir denmeli. Açıklamaya bakar mısın...

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    20 defa açtık 20 defa dalga geçer gibi hız teslerinizde sorun yok yazdınız, ttnet e geçtik bile 30 lira fazlaya en azından kafamız rahat etti

    buraya çok ilgiliymiş gibi yazıyorsunuz ama herkes ne kadar rezalet bir ticaret ahlakınız olduğunu anladı, referans olduğum herkes için ayrıca pişmanım

  • Bu firma müşteri kapmak için hep yapıyor bunu. Bende X firmadan Turknet e geçerken defalarca kontrol ettirdim ve sordum VDSL hizmet vereceklerini söylediler. Bu g.t lalelerinin söylediklerine inanıp X firmaya olan taahhütümü bozdum ve 700TL cayma bedeli ödedim. Sonuç 1 senedir hala 12mbit max hız alabiliyorum. Oysa başta altyapınız 50mbit e kadar destekliyor denmişti.
  • Turknet'in ne kadar rezil bir firma olduğunu sağır sultan bile duydu. Buna rağmen gidip abone oluyorsanız başınıza gelenleri de hak etmiş oluyorsunuz.
    Bunların bir tane yöneticisine herhangi bir şekilde ulaşamazsınız. Buradan anlayın müşteriye olan yaklaşımlarını. Forumda bir ay ücretsiz internet kullanmak için ruhunu satan adamlar elbette övecek Turknet'i. Beter olun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Abonelik talebi değil, abonelik işlemleri yapıldığında PORT varmış, işlem yaptığınız müşteriye ayırmanız gereken portu SATMIŞSINIZ.


    Allah'tan Emlak işi, müteahitlik ile iştikal etmiyorsunuz.. Çok can yatarmışsınız bu kafayla.


    Turknet e geçeli 5-6 ay oldu, ama hizmet olarak sadece ROBOT WORLD COPY-PASTE ile muhatap olduk. Devlet orhanlarının yönetmelikleri ortada iken, onlarda bile hep kıyısından dolaşmayı seçen KÖTÜ FİRMASINIZ. Çok net.

  • Selamlar

    Arka planda çok ciddi davalarla karşı karşıya kalacaklar yakında.

    Öyle ki, olay sadece tüketici anlaşmazlığından çok daha öteye çok daha ciddi bir boyutta şuanda.

    Yakında duyarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durduk yere portu giden bir arkadaşın konusu da öne çıkanlardan indirilmişti bir süre sonra. Orada da yok adrese fiber gelecek falan bi dolu yalan söyleyip ortadan kaybolmuştu destek bey.


    Burada da kıvırmış durmuş anlık değişebilirmiş. Yahu ben sizin veremediğiniz TTnet altyapı fiberinizi iptal ettirip telekoma başvurduğumda, port doluydu üzerinden 1 hafta geçmiş olmasına rağmen hala dolu görünüyordu. Müdürlüğe iptal kanıtı sununca konu kapanmıştı. Böyle hop biri bağlandı port kapandı, hop iptal oldu port açıldı diye borsa gibi saniyelik değişen bir şey değil port bilgilerinin toplandığı sistem, 2-3 ayda bir güncellenir. Hoş bunu siz de biliyorsunuz, maksat hata kabullenmemek. Dahili tesisat kötü olup CRC hataları portu tıkamış kapatmış da olabilir isterseniz 99 lira karşılığı ona bakın bi de :)


    Olay çok basit, adam ucuza kullandığı nisbeten de memnun olduğu bir ADSL hizmeti alırken, altyapı sahibi de dahil herkes port yok VDSL veremem derken sizin tek gayesi satış yapmak olan satış ekibiniz körlemesine VDSL vereceğini taahhüt ederek , adamın iyi niyeti ve bu konuda bilgisi olmamasından faydalanarak aylık 20 lira daha pahalıya aynı ADSL'i kullanmasına neden olmuşsunuz.


    Zaten her yeriniz yanıltıcı reklam dolu. İptal öncesi gönderdiğiniz mail açık açık yanıltıcı bilgiler ve sektördeki diğer firmalara iftiralar içeriyor.


    Saadet zinciri benzeri referans kodu uygulamanızla, kod dilencileriyle azalarak bitmenizi temenni ediyorum.





  • Forumda hep söylüyoruz turknetten uzak durun diye hala turknetten internet almaya çalışanlar var. Valla gıbırnet kullanıyorum adı sanı duyulmamış firma gece 2 de falan kesildi 1 2 kere şuana kadar oda 10 saniye falan. Onun dışında 35 mbit tarife 6mbit upload sabit alıyorum. 3. faturamı ödedim geçen. Reklam falan alacak halim yok arkadaşlar. Fixnet-turknet bunlardan uzak duracaksınız daha ne kadar konu açılması gerekiyor.

  • Royals11 kullanıcısına yanıt

    Ataköy Turktelekom da bana 7-8 sene önce fiber gelecek demişti.

    Belki biz öldükten sonra ÖTE YAKAYA getirirler fiberi.


    Hikaye anlatmışlar. Altyapı çalışması yok...Elde olanlarla idare ediyorlar ama VATANDAŞI SÖĞÜŞLEMEDE ÇOK GÜNCEL DAVRANIYORLAR.

  • Allah yardımcın olsun kardeş. Yazını okuyunca benim de vodafone fiber internet ile 3-4 ay önce başımdan geçen ve firmayla papaz olduğum mevzu aklıma geldi. Benim başıma gelen olayında senin olaya benzer olabilecek kısmı ise söz verdikleri halde yüksek fiyattan taahhütlendirme yapmak istemeleriydi.Olay şu ki geçen eylül ayının 27 sinde benim hali hazırda kullandığım mevcut 50 mbps sınırsız 89,90 tl'lik fibet internetimin taahhütü bitecekti. Tabi bu zamana kadar bir çok kez beni aradılar ve kullanmış olduğum 50 mbps sınırsız fiber netimin 5 tl farkla yani 94,90 a 24 ay daha uzatmamı teklif ettiler bende her seferinde ben mevcut müşterinizim bana daha uygun fiyatlı teklif sunun v.s diyerek tekliflerini düşüneceğimi gerekirse başka firmalarıda araştıracağımı v.s diye söyleyip geçiştirdim. Eylül ayının 22 sinde yani taahhütümün bitimine 5 gün kala yine müşteri hiz. den bir bayanla görüşüyordum (bu bayan dan Allah razı olsun) Telefondaki hanımefendi bana size özel mevcut müşteri devam kampanyası bağlamında hali hazırda kullanmış olduğunuz 50 mbps sınırsız 89,90 liralık fiber tarifenizin onay vermeniz halinde 24 ay olarak 74,90 tl den faydalanabileceğimi belirtti bende hemen derhal onayını verip o fiyattan tarifeye geçişini yaptırttım. Akabinde de bana görüşme bittikten sonra bu onay verip geçiş yaptığım tarifeyle alakalı bilgilendirme mesajı geldi. İşte buraya kadar herşey normal sıkıntısız sorunsuz du. Taki 4 gün sonra ayın 26 sında bana sabah saatlerinde attıkları mesaja kadar. Mesajda ''Değerli müşterimiz talebiniz üzerine süpernet fiber internet bağlantınız vodafone evde devam kampanyası fiber 50 mbps 94,90 paketi ile değiştirilmiştir.Yeni paketinizden faydalanmaya başlayabilirsiniz''. Bumesajı görünce resmen beynimden vurulmuşa döndüm. Hemen aradım müş. hiz. lerini dedim ben 4 gün önce 74,90 paketin onayını verdim ve geçişini yaptım hatta bana bununla alakalıda konuşma bitince bilgilendirme mesajı geldi üstelik aklı başında bir insan 74,90 liraya tarifeyi kullanmak varken neden arayıp da daha yüksek fiyattan kullanmak için talep oluşturur. Bana 22 sindeki konuşma kayıtlarımın dinlenip incelenip geri dönüş yapılacağı söylendi. Sonrasında müş. hiz. lerinden en az 10-15 kişiyle görüşmelerimi dersin yazışmalarımı dersin 1 aydan fazla beni sürekli oyaladılar yok siz haklısınız bizler tarafından mağdur olmuşsunuz şuraya e-mail atıcaz şuradan kayıt oluşturacaz yok bizim tarafımızdan yetkili araması sağlayacaz diye diye en son telefonda konuştuğum taahhütlendirme birimimi neydi ordan bi bayana sıkıntıyı anlatıp cevaben de tersler bir şekilde bana ''sizin bu 94,90 lık tarifeye geçişiniz yapılmış ben bişey yapamam'' diye konuşunca kendimi küfür etmemek için zor tuttum ve dedim ki ona bu dakkadan sonra ben sizinle mahkemede hesaplaşacağım dedim ve yüzüne kapattım. Hemen internetten cimere başvurumu yaptım oradan sonra btk yada bi başvuru yaptım ertesi günde mamak kaymakamlığına gidip Thh ne başvurumu tabi elimde olan delillerle beraber orayada yaptım ve sonuç 10 gün sonra bana vodafone tarafından bi e-mail geldi ve hatanın kendilerinde olduğunu belirtip 74,90 lık tarifeye 24 saat içinde geçeceğimi ve artı fazladan ödemiş olduğum 2 fatura bedellerinin de indirimli olarak sonraki ay faturamdan düşüleceğini söylediler. Aralık ayında gelecek olan fatura bedelime kadar düzeltilmişmi düzeltilmemişmi diye Thh heyetine vermiş olduğum dilekçemi geri çekmedim ta ki 74,90 tl lik faturayı görünce thh gidip olayın çözümlendiğine dair belgesel işlemi yaptım ve olay kapandı. Yazı baya uzun oldu kusura bakma ama sana tavsiyem haklıysan kesinlikle geri adım atma ve sonuna kadar git çünkü bu firmalar maalesef ki iyilikten anlamıyorlar. Tekrardan sana geçmiş olsun inşallah sıkıntın bir an evvel çözülür.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdoan -- 1 Ocak 2021; 15:12:37 >




  • sevecen69 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim geçme nedenim kendi ISS’m bir türlü yapamıyordu geçiş işlemini. Sürekli sistem izin vermiyor siz kontrol edin tekrar diyordu, halbuki TT müdürlüğü(Yusuf Kıraca yazmıştım Twitter’dan) kendi ISS’nizin halletmesi gerek, sizin uğraşmamanız lazım demişti. 4. Kez denememde(boş port var yazıyordu VDSL için) kendi ISS’m yine geçiş yapamadı sistem hatalı falan dedi. Bende TurkNet’i denemek istedim ve boş port gözüküyor, rezerve ettim dedi. Yani kesinlikle port benim kullanımıma açılacak demek bu. Ben Youtube’da DH’nin ve başka kanalların TurkNet ile röportajlarını izledim ve iyi bir izlenim veriyordu.
  • serdoan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Hem THH’ye hem BTK’ya hem de CİMER’e başvurdum. Hakkımı arayacağım.
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Hocam rögar kapaklarından döşemişlerdi. Kesin daireye kadar gelecek demiştiler. Ben çünkü bizim apartmana geleceğinden emin değildim bir de even dibinde dolap varken başka bi dolaba bağlıyım. O yüzden gittim ve kesin gelecek dediler hatta en yakın dolaba bağlayacaklarınıda söylediler. Bakalım 2021 sonuna doğru anca biter diye tahmin ediyorum. Çünkü daha kazma işlemi, apartmanlara kutu koyma işlemi başlamadı.
  • Ben zamanında çok uğraştım, İstanbul bölge müdürlüğünü ayağa kaldırdım. Bana özel tip21 fiber eve getireceklerdi, ben kabul etmedim ( kişiye özel hizmet olmaz) saha planlama mühendisinden öğrendim ki yıllardır yolarda fiber kablo varmış ama dağıtım için ödenek yok. yani zaman alacak.. Hatta yeni yapılan sitelere site yönetimi ücretini ödediği için fiber çekiliyor.

    Çokta canını sıkma derim.. ne kadar çok bağırsakta yine başı ağrıyan biz oluyoruz, bizleri pek umursamıyorlar. Kapitaliz böyle bir şey. Canları cehenneme bu millete zorluk çıkaranların.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.