Şimdi Ara

Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
13
Favori
26.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Aracinizdakinsorun kutudan değilde sanki safttan geliyor gibime geldi. Orda bi ayatsizlik yamukluk olma olasi..

    Okudum tum yazilar keske herkes sizin gibi olsa.

    Onlara olacak tek sey satin aldigin fiyayin bugune kadar islemis faiziyle geri alman vede 1 yili geckin kiralama gibi arabaya binmis olacaksin bedavadan.. Ha vergiler vs var sadece..

    Benimde basimda ayni durum var.. 1 ay once vatandan laptop aldim.hem teshirdi hemde iyiydi fiyatı. 2. Gununde donanimsal. Sikintisi oldugunu farkedip (degisim istiyorum) ibaresiyle vatana verdim.. Tssak gecer gibi para iadesi cikardilar.. Tekrar urun istiyorum diyince (cunku dell 7577 nin uretiminin bittigini bana g5 vermek zorunda oldugunu biliyorum) 4 gb ekran kartli modelini muadil diye onerdiler. Aklimla dalgami geciyorsuniz benimki 6 ydi dedim.. Ya bu urun ya para iadesi dediler... Allahtam haklarimizi biliyoruz az cok... Onlara bilgisayar saglayici firmayla görüştüm.. Simdi yurtdisindan siparisi gecildi. Dedigim model cihaz gelecek. Yolda... Ama cogu insan oyle donanim sikintisiyla vs kullanıyordur.

    Gelişmeleri takip ediyor olucam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, benim aracım henüz toprak yüzü görmedi. Dediğiniz gibi kullanan insanları ben de görüyorum. Araç onların, para onların, keyif onların. :) Nasıl isterlerse öyle yollarda kullanırlar. Zaten kullanıcı kaynaklı bir hasar oluşursa servis bunu anlayacaktır diye düşünüyorum. Her ne kadar benim aracımda problem olsa da, insanların dusterı ucuz yürütme maliyetiyle hem şehir içinde hem de hafif off road koşullarında kullanabildikleri için tercih ettiklerini düşünüyorum.
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    Dava süreci başlarken benim yaşadıklarımı başka yaşayan var mı diye dustercıların kurduğu facebook grubuna üye olmuştum. Gerçek off road araçları kadar dusterları zorlayan bir kaç kişi vardı. Biraz daha büyük tekerlek, tamponları falan sökerek baya yarışlara katılıyorlardı. Off road ile ilgili genel problem şu, 4x4'te arka kavrama çok fazla ısınırsa araç 4x2 moduna geçiyor kendini koruma amaçlı, insanlar bundan şikayetçiydi.
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Şaft kaynaklı olduğunu düşünmüyorum, çünkü şaft değiştirildi, düzgün bağlandı, kastırılıp bağlandı vs. tüm kombinasyonlar denenmişti. Şafttan hareket alan aktarım organlarında bir problem var sanırım.

    Biz de dava açtığımızda misli ile değişim hakkımızı kullanmak istediğimizi belirttik. Yani nasipse davayı kazandığımızda aynı marka model araç sıfır olarak verilecek.
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Off en guzeli olur işte o.. Sonucta para iadesi degil urun degisimi hakkiniz da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    İlginç, duster'ın eti ne budu ne. Bana çok mantıklı gelmese de sayenizde yeni bilgi öğrenmiş oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araçtaki sorun Transfer kutusunda şaft takılı iken kasılma yapıyor ve uğultu yapıyor. Kutudaki herhangi bir rulman olabilir.
  • Böyle durumlara üzülsem de bu başlıkları görmek hoşuma gidiyor çünkü hakkını arayan firmaları sıkıştıran insanların olduğu öğreniyorum. Konuyu takip edeceğim. Sonunda hakkınızı alacağınızdan eminim. Başarılar.

    Yalnız bu süre zarfında aracı kullanmaya devam ediyor musunuz?
  • Anadolu A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Aracı kullanıyorum. Sorun devam ediyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, bu hafta davada bir celse daha görüldü. Bildiğiniz üzere bilirkişi raporunda aracın ayıplı olduğu onaylanmıştı. Beklediğimiz gibi karşı taraf bilirkişi raporuna itiraz etti. Şimdi yeniden bir rapor alınacak. Bir sonraki duruşma için ekim ayına gün verildi. Araçtaki problem devam ediyor. Ayrıca mevcut mekanik problem haricinde aracın tavanının bagajla birleştiği arka sağ ve sol taraflarda boyada çatlamalar başladı. Kapı fitillerinin altında paslanmalar başladı. Servis bu sorunların fabrikasyon olduğunu kabul edip onarabileceklerini söyledi, ama değer kaybına sebep olacağı için ben istemedim. Servis raporları alınıp dava dilekçesine eklendi. Bu kozmetik problemler kronik sorunmuş. Kapalı otoparkta muhafaza edilen, araziye girmeyen, 2-3 yaşında bir araçtan bahsediyoruz. Yorum sizlerin. Yeni gelişmeler olduğunda sizleri haberdar edeceğim. İyi günler.

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci

    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caner91 -- 1 Aralık 2024; 12:21:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Merhaba arkadaşlar, bu hafta davada bir celse daha görüldü. Bildiğiniz üzere bilirkişi raporunda aracın ayıplı olduğu onaylanmıştı. Beklediğimiz gibi karşı taraf bilirkişi raporuna itiraz etti. Şimdi yeniden bir rapor alınacak. Bir sonraki duruşma için ekim ayına gün verildi. Araçtaki problem devam ediyor. Ayrıca mevcut mekanik problem haricinde aracın tavanının bagajla birleştiği arka sağ ve sol taraflarda boyada çatlamalar başladı. Kapı fitillerinin altında paslanmalar başladı. Servis bu sorunların fabrikasyon olduğunu kabul edip onarabileceklerini söyledi, ama değer kaybına sebep olacağı için ben istemedim. Servis raporları alınıp dava dilekçesine eklendi. Bu kozmetik problemler kronik sorunmuş. Kapalı otoparkta muhafaza edilen, araziye girmeyen, 2-3 yaşında bir araçtan bahsediyoruz. Yorum sizlerin. Yeni gelişmeler olduğunda sizleri haberdar edeceğim. İyi günler.





    Ekim ayı mı? Maşallah yargı sistemimiz akıyor...Allah sabır versin size ve bu durumdaki herkese.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2017 den beri basit bi araç davası çözülememiş. Firmalar tabiki bu tür sorunlu araçları geri almak yerine almamayı seçer.

    Bilmiyorum nasıl olur ama 3 5 ay neyse bu tür davalar sonuçlanmalı.
  • MyCoDeR kullanıcısına yanıt
    Durum gerçekten çok kötü. Tüketici mahkemesinde her bir duruşma için verilen süre 2-3 dk. Hakimlerin yükü çok ama çok fazla. Ben hakimlerin dava dosyalarını tamamen okuyabildiklerini sanmıyorum. Prosedüre göre bilirkişiye inceletip, bilirkişi görüşüne göre karar veriyorlardır. Detaylı olarak dava dosyasında ne tür kanıtlar var okuyup, haberdar olması çok zor, çünkü onlarca dava var bakmaları gereken. Durum böyle olunca bir sonraki duruşma 6 ay öteye atılıyor. Maalesef firmalar da bu durumu kötüye kullanmaktalar. Keşke yalnızca ayıplı malın değişimi dışında bu mağduriyeti oluşturan firmalara para cezası da kesilse...
  • adamlar araba değil çöp satmış resmen. her yeri ayrı dökülüyor.
  • Malum marka grubundan ağzı yanmış ve çok uğraşmış biri olarak destekliyorum sizi, bende isterim Volvo, Land Rover almak ama işte maddi şartlar bunlar gibilere mecbur kılıyor bizler gibi emekçileri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam dava ne durumda, sonuçlandı mı ?
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    Yok be hocam. Davada yine hakim değişti. Böyle bir sorunda davayla uğraşmadan aracı bayi önünde yakıp unutmak gerek Ekim'deki duruşma hakim değiştiği için Nisan'a ertelendi. İki kez hakim değişti, bir kez hakim izinliydi. Sırf bunlar yüzden altışar aydan 1,5 sene kaybettik. Türkiye'de hakkını aramak çok zor... Keşke ekşi sözlükte bir başlık açtırsaydım dava açmak yerine. Şimdiye çoktan çözülürdü sorunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Yok be hocam. Davada yine hakim değişti. Böyle bir sorunda davayla uğraşmadan aracı bayi önünde yakıp unutmak gerek Ekim'deki duruşma hakim değiştiği için Nisan'a ertelendi. İki kez hakim değişti, bir kez hakim izinliydi. Sırf bunlar yüzden altışar aydan 1,5 sene kaybettik. Türkiye'de hakkını aramak çok zor... Keşke ekşi sözlükte bir başlık açtırsaydım dava açmak yerine. Şimdiye çoktan çözülürdü sorunum.
    O kadar haklısınız ki resmen bizim adalet sistemimiz “hakkını arama!” diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Yok be hocam. Davada yine hakim değişti. Böyle bir sorunda davayla uğraşmadan aracı bayi önünde yakıp unutmak gerek Ekim'deki duruşma hakim değiştiği için Nisan'a ertelendi. İki kez hakim değişti, bir kez hakim izinliydi. Sırf bunlar yüzden altışar aydan 1,5 sene kaybettik. Türkiye'de hakkını aramak çok zor... Keşke ekşi sözlükte bir başlık açtırsaydım dava açmak yerine. Şimdiye çoktan çözülürdü sorunum.
    Valla hocam bir tanıdığın fabrikasında 3-4 tane Fluence var, hepsi de ilk çıkan, Fransa üretimi, en dolu olanlardan. Teki şanzıman arızası verdi, Şekerpınar'daki yetkili servise gönderdiler. Bu arada bu fabrikadaki tüm Renault arabalar garantileri bitse dahi hep aynı serviste bakıma sokuluyor. Neyse araba yapılmış geri gelmiş 10 gün sonra filan yine arıza veriyor. Böyle böyle araba 4-5 defa araba gidip geliyor. istinye'den bu işin kompedanı olan ustalar geliyor, servisteki ustalarla arabayı tamamen söküp yeniden birleştiriyorlar. Araba yine arıza veriyor. Fransa'ya buradaki zaman içerisinde arabanın sürekli servis bakımlı olduğuna dair bir tutanakla beraber, yapılan işlemleri de ekleyip yolluyorlar. Sıfır şanzıman geliyor. O da hata veriyor. Bu defa sıfır motor ve şanzıman gönderiyor Fransa. Tahmin edebileceğiniz gibi sorun kalmıyor. Hala neden o kadar işleme rağmen arabanın hata veriyor olduğunu o kurt ustalar bile anlayamadı diyordu arkadaş. Araba ya 2009, ya 2010 model. Bu olay da 2017 de oldu. Bu macera toplamda 6-7 sürdü diye aklımda. Adamların cebimden 5 kuruş çıkmadı, tüm işlemleri servis halletti. Servis parasını alır sonuçta Renault'dan.

    Asf ana bayi, çok güçlü. İsterse hallettirebilirdi diye düşünüyorum.

    Geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birşeyler ters zaten konuda. Reno-Dacia garanti konusunda piyasada ki belki de en iyi firmalardan bir tanesi. Fakat garanti süreci bazen uzuyabiliyor. Örneğin şu parçayı değiştir sonra şunu yap diyorlar bayiye. Müşteri aracı alıyor sonra anket düşüyor,o ankette ana firma değil bayiyi değerlendirirsiniz orada kötü puan verir bir de işimi çözmemediler diye şikayette bulunursan o bayi bir daha sizin araç ile ilgilenmez. Çünkü artık kendisine faydası yok,zaten garantiden pek para kazanmazsınız ameleliktir üstüne bir de sizin yüzünüzden personel prim kaybederse iş iyice karışır.

    Burada en basit olayda ben olsam servisi yıkarım,dava açarım diyen konu sahiplerine gaz veren atarlı gazcılara örnek olsun,dava dediğiniz olay tam bir karadelik ülkemizde. Davalık olmadan önce son noktaya kadar çözüm için uğraşılmalı. Bence de bu sorun çözülemeyecek birşey değil ama arada birşeyler ters gitmiş.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.