Şimdi Ara

Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
13
Favori
25.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dava temiz iki sene sürer.. Allah yardımcınız olsun..
  • Renault'un zaten son zamanlarda akslarla sıkıntısı var galiba. Geçen talisman almış birinin yorumları var, daha yepyeni araba iki kere arka aks değişmiş falan.
  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Dava gününü bekliyoruz hocam. Aynı sorun devam ediyor. Firmadan arayan soran yok.
  • Geçmiş olsun kardeşim.Allah tez zamanda lehine sonuçlanmayı nasip eder inşallah.
  • M-A-S M kullanıcısına yanıt
    Amin, inşallah bizim gibi durumda olan herkes hayırlısıyla kurtulur bu beladan. Naçizane tavsiyem ilk mesajınızı gelişmelerin tarihleriyle birlikte güncel tutmanız (Ben o anlık sinirle tarih eklemeyi unuttum, tarihler de olsa iyi olurmuş). Durumunuzu merak eden arkadaşlar hem kolayca öğrenmiş olurlar, hem de konuyu ilk kez okuyacak kişiler gelişmeleri ara mesajlardan yakalamak zorunda kalmazlar.
  • Merhaba arkadaşlar,

    11/12/2018 tarihli duruşmaya bilirkişi raporumuz ulaşmış bulunmaktadır. Bilirkişi raporunda aracın gizli ayıp olduğu onaylanmıştır. Şansımıza bugün hakim yoktu. Duruşmamız ileri bir tarihe ertelenecek. İlk mesajı da editleyeceğim. Konunun başından beri desteğini gösteren herkese teşekkür ederim. Süreç hemen mutlu sonlanmayacaktır muhtemelen. Firmanın bilirkişi raporuna itiraz edeceğini düşünüyorum. Bir inceleme daha yapılması olası gözüküyor. Araçtaki sorun hala devam ediyor. Dava süreci 1 yıl daha sürecek gibi. Şimdilik durumlar böyle. Sorusu olan varsa yanıtlarım. İyi günler.
  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    sen tüketici hakem heyetinin ne işe yaradığını idrak edememişsin. Aç oku.
  • Sen bunu kanunlar ile bağlamazsan markanın vicdanına bırakırsan olacağı budur. Hemen tüketici kanunları düzeltilip, bu yönetmelikleri yerine getirmeyenlere ağır cezalar verilmelidir. Bir araba dünya kadar para aynı şekilde cep telefonu da öyle millet kazıklanmak bıktı artık ya hem dünya öde hem de mağdur ol....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah kısa sürede sonuç alırsınız diyeceğimde bu imkansız gibi bişey ülkemizde...
    Benim farklı bir konuda 2009 yılı Şubat ayından beri davam eden davam var,9yıl sonra mayıs 2018de kazandım ama bu seferde kesinleşmesini bekliyoruz 7 ay oldu dahada sürecek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 11 Aralık 2018; 13:37:48 >
  • sfzb67 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizin davanız tüketici mahkemesinde miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Merhabalar, sizin davanız tüketici mahkemesinde miydi?
    Farklı bir mahkemedeydi...
    Ama yargı türk yargısı olunca kaplumbağa hızında ilerliyor heşey...
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam hala da uğraşıyorsunuz sanırım, ben herhalde sizin yerinizde olsam bu kadar uğraşamazdım yemin ediyorum. Kiralık araç mı kullanıyorsunuz halen?
  • Geçmiş olsun. Yaşadığınız durumun ana kaynağının satıcılar veya servis olduğunu düşünmüyorum. Daha doğrusu garanti ile ilgili her cihazda ayni durumla karşılaşıyoruz.

    Siz davayı kazandığınızda sadece para iadesi alacaksınız. Satıcı firma başka ceza ödemeyecek. Bir yaptırım uygulanmayınca satıcı veya servisler çok rahat hareket ediyor, mahkemeye git kardeşim diyebiliyorlar.
    Devlet tüketiciyi koruyacak sağlam yasalar çıkarmadıkça ve firmalara cezai işlem uygulamadıkça bu tür durumlarla her sektörde maalesef karşılaşacağız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yani koskoca reno sevis 4x4 yada arkadan itiş araçların difransiyelinden gelen sesin nedenini bulamadı. Şaka gibi. Hakkınızı aramanıza çok sevindim. BMW ler de de mevcut aynı sorun, dişli değişimi ile gideriliyor ama 100 bin km üzerinde oluyor.
  • cıyanogen C kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, araç çalışır ve kullanılır durumda olduğu için aracı kullanıyorum. Uğultu sesi sebebiyle konforsuz bir yolculuk oluyor. Tam olarak hatırlamamakla beraber, davayı açtığımda araç 5 bin kilometrelerdeydi, şuan 45 bin oldu... Araç kiralamam gerekseydi bütçemi zorlardı ama yine de kiralar sonuna kadar giderdim diye düşünüyorum.
  • PRODJ kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızın her kelimesine katılıyorum. Bu süreçte en çok canımı sıkan şey de bu oldu. Tamam ben davayı kazanacağım belki ama 3-4 sene boyunca mağdur edilmiş olmamın da bir cezai yaptırımı olmalıdır. Belki benimkinden de uç örnekler vardır fakat servisin bana verdiği belgede aracın sorunlu olduğunu kendileri biliyor ve kabul ediyorlar. Bile bile aracını al git dediler. Bunun bir cezasının olmaması gerçekten üzücü.
  • Bi şaft titreşim sorununu çözemediler mi yani? Çok garip hakikaten.
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Eminim benim aracımdaki sorunun olduğu ama servis tarafından bu ses normal denilip gönderilen bir çok araç olmuştur. Kaliteli firmanın yapması gereken benim aracımı alıp inceleyip, gerekirse yurt dışına kadar gönderip gerekli incelemeler yapılarak bu sorunun derinlemesine incelenip çözülmesini sağlamaktır ama firmadan mı yoksa ülkemizden mi kaynaklı olduğunu bilemiyorum ama bizde sorunların çözülmesi yerine üstü örtülmeye çalışılıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi arkadaş için konuşmuyorum ama bu araçlar landroverların zor geçtiği araziye sokuluyor araçların anası ağlatılıyor. Sonra orasından burasından ses geliyor.. Bu araçlar ağır offroad için uygun değil insanlar bunu anlamalı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ettiğim icin soruyorum, Land in zor geçtiği yollara bu arabaları gerçekten sokan var mi acaba ? Bu yollardan geçmesini geçtim düşünmesi bile abes. Bunlar anca şehir suvları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.