Şimdi Ara

Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
227
Cevap
13
Favori
25.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genelde firmalar aracı değiştirmek istemezler, normal diyip geçiştirirler. Çünkü adamlar dava açsanda bir araba değiştirecek, açmasanda bir araba değiştirecek. Onlarda uğraşsın müşteri davayı kazanırsa değiştiririz diyor. Kaybedeceği her halükarda bir araba.

    Devlet dava sonunda bu tip cezai yaptırımları bir araba değiştirilecek bir araba da ceza bedeli ödenecek diye düzenlese emin olun kayıp daha fazla olacağı için hemen değiştirirler arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Hocam sanirim ilk mesajdaki editleri bastan itibaren okumamissiniz. Arac zaten uzuuunca bir sure serviste kaldi. Biz de gereken tum parcalarin degisimine, sokulup baska bir parcayla denenmesine izin verdik. Yeter ki problem cozulsun ama bu surecte ASF sorunu cozemeyince arac MAİS’e gitti. Renault Turkiye’nin uzmanlari mudahelede bulundular. Sorunu cozemedikleri icin araci boyle vermeye calistilar.

    İki uc mesaj yukarda belirttigim gibi, 2020 model sifir araclarda benim arabamdaki problem hala var. Belki yuzde 2-3 oranin da ama hala var. Bence sorunu dacia’da cozemedi hala ama bu yuzden magdur olmasi gereken kisi musteri, yani ben degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu takip
    Nisan ayındaki sonucu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okudum ama dediğim gibi bir noktadan sonra tecrübelerime göre kafama yatmıyor olay, ben daha Reno firmasının bu iş çözümsüz ya böyle al kullan biz birşey yapamayız ya da sen bilirsin dediğini görmedim,duymadım.

    Edit:

    Sordum öğrendim ilgili yerlere, bazı Duster 4x4 araçlarda aynen denilen uğultu var, ses artmıyor ve yolda kalacak arızaya da sebep olmuyor. Konu fabrikanın bilgisi dahilinde şu anda fabrika bu konu üzerinde çalışıyor,çözüm bulunmuş değil, bu yılın ortalarına doğru çözülmesi bekleniyor,bu arızadan dolayı servise başvuran araç sahiplerine bilgi verilip gerekli ne ise yapılacağı bilgisi bayilere verilmiş durumda.

    Bunu cümle olarak "sorununuzu Mais çözecek", "fabrikadan haber bekleniyor" vs vs çeşitli cümleler ile aktarılmış olabilir bilemem,durum yukarıdaki gibi ayrıca bu bilgi de şirketi içi değil,yani gizli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 15 Şubat 2020; 17:0:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Dacia Duster - Sıfır Araçta Arıza - Sorunu Çözemeyen Firma - Dava Süreci

    Ya bu fotografi gormediniz, ya da ben yalan söylüyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Benim arabam 2016 model, yil oldu 2020. Sifir arac alip, 4 yil sorunun cozumunu beklemek size ne kadar mantikli geliyor? Eminim ki yine cozulmeyecek. Bu nasil bir sorun ki koskoca renault bu isi 4 yildir cozememis? Cozemedigi sorunun, baska arizaya sebep vermeyecegine de nasil emin oluyorlar merak ettim. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caner91 -- 15 Şubat 2020; 22:43:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Başlık ile konunun arasında ne alaka var? Benim itirazım buna. Başlığı okuyan kişiler bu servis çözemedi demek ki servis servis gezeyim,bu sorunu çözdüreyim diye uğraşır. İstediğiniz servise gidin bu sorunu çözemez.

    Ben siz veya başkası haklı demedim,konunun içeriğinde yanlış birşeyler var dedim ki doğru da çıktı. Başlığında değişmesi lazım sizin sorunuz üretici firma ile alakalı. Zaten konu yargıda olduğu içinde yorum yapmak doğru olmaz. En doğru kararı mahkeme verecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 15 Şubat 2020; 23:11:58 >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Sifir aldigim aracimdaki problemin cozulmesi icin yetkili servise biraktigim aracimin problemi cozulemedi. Baslik bu yuzden boyle.

    İsteyen, istedigi gibi mahkemeye verebilir. Bu konuda resmi evraklarla yasanan sürec anlatilmaktadir. Benim acimdan hic bir problem yok.

    Servis servisligini yapar demissiniz, arabayi servis uretmiyor demissiniz. Simdi size butun ictenligimle bir soru soruyorum. Hayatiniz da benim ki gibi, yuklu bir odeme yaptiginiz bir urunde, cozulemeyen sorunla karsilastiniz mi? Benim bakis acim sudur; ben renault’un uzerinde arge yapacagi biri degilim. Ben bu sorunlu arabayi kullanmak istemiyorum. Yapilmasi gereken bu aracin benden alinip, yenisinin verilmesiydi. (Daha surecin en basinda)

    Amacim atarli cevap vermek degildi kirdiysam kusura bakmayin. Yalnizca forumdaki bazi arkadaslarin, bu sorunu cok normalmis gibi karsilamasi canimi sıkıyor. Bir dunya para veriyorsunuz, sorun cozulmediginde karsinizda muhattap bulamiyorsunuz. Bahsettiginiz mekanik sorun ne zaman cikacak bilemiyorum. Araci korkarak kullaniyorum. Hatta gerekmedikce kullanmamaya calisiyorum.

    Konu icinde neyi eksik yazmisim onu belirtirseniz sevinirim. Eksigi belgeleriyle kapatmaya calisirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Sorun, başlık güncellenmesi lazım, bu konuyu okuyanlar servis servis dolaşıp aracının sorunun çözdürmek için uğraşır. En azından ben öyle anladım ilk başta,başka bir servise gitse acaba çözülür mü diye düşündüm. Hatta sordum nasıl sorunu çözemez bayi diye.

    Arkadaşımı arayıp işin ne olduğunu öğrenmesem sorunun servis kaynaklı olduğunu düşünecektim ben de. Konuyu açarken belki olay servis ile alakalı olabilir ama artık durum anlaşıldı servis ile alakalı değil,sorun üretici firma ile alakalı.Sorunun ne olduğu ile alakalı başlık dahil net bir açıklama yazılması lazım ki insanlar servis servis gezmesin.

    Bu ciddi bir sorun mudur,araç sahibi kullanmak ister mi,normal bir durum olarak mı karşılamak lazım konusunda kimsenin yorum yapmaya hakkı yok. Araç sahibi eğer burada bu konudan rahatsız ise dava dahil her hakkı saklıdır. O yüzden ben bu konuda haksızsınız veya haklısınız diyemem.




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Şöyle bir şey var atladiginiz, ben aracimi ASF’den aldim. Tüm problemler icin yine ASF’ye goturdum. Dediginiz gibi uretici kaynakli bu sorun icin yine ASF servis calisanlari “sorumu cozemedik, istediginiz gibi dava acabilirsiniz” (gayet rahat ve lakayit bir tavirla) dediler. Ben de bunun uzerine direk araci aldigim yere
    ASF’ye iade davasi actim. Ben davayi kazandiktan sonra ureticiyle mi cozerler sorunlarini MAİS’le mi beni hic ilgilendirmez.

    Aslinda hakliyi, haksizi bulmak cok basit. Konu araba olunca bizim ulkemizde dengeler bozuluyor maalesef. Evinize aldiginiz televizyon bozuldugunda, anakartini SONY hatali uretmis, turkiye distrubitorunun sucu yok. Tamir de edemiyorlar. Neyse artik bunu geri veremeyiz, gidip yenisini alalim mi diyorsunuz?

    Ben, bana haklisin demenizi de istemiyorum. Biraz empati yapmanizi istiyorum yalnizca. O zaman zaten beni anlayacaksiniz. Ben hakli oldugumu biliyorum, iki kez bilir kisi heyeti tarafindan da onaylandi bu zaten. Ben bu isin bu kadar uzatilmasindan rahatsizim. Yukarida yazdigim gibi beni magdur etmesinler. Bu firmalar dediginiz gibi musteri memnuniyetini dusunselerdi bu araba simdiye kadar 10 kez degismisti...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner91

    Benim arabam 2016 model, yil oldu 2020. Sifir arac alip, 4 yil sorunun cozumunu beklemek size ne kadar mantikli geliyor? Eminim ki yine cozulmeyecek. Bu nasil bir sorun ki koskoca renault bu isi 4 yildir cozememis? Cozemedigi sorunun, baska arizaya sebep vermeyecegine de nasil emin oluyorlar merak ettim. :)
    geçmiş olsun,bu aracın altyapısı nissan diye biliyorum 4x4 olanlarının

    beklentilerinizi karşılamadıysa bence satmayı düşünün

    yıpranmanıza değmez fikrindeyim..
  • gecmis olsun, umarım istediginiz sonuca ulasırsınız bir an önce.
  • Siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz hala kimsenin birşey atladığı yok konuda. Diyorum ki ASF'den aldınız bundan aldınız önemli değil burada ben bu başlığı okuyunca bu sorunu bu servis çözemedi başka bir servise gidilse çözülürdü anlıyorum. Benim Duster'ım olsa aynı sorunu yaşasam bu konuyu okusam böyle yapardım demek ki başka servis çözebilir anlarım.

    Yok davayı şuna aç,yok bunu yap diyen mi var sürekli konuyu farklı bir yere çekiyorsunuz. Anlaşıldı anlaşamayacağız size kolay gelsin,bu konuda son mesajım benim.

    Not: ASF çok ciddi ses tonu ile de söylese,çok kurumsal bir ortamda da anlatsa yine dava açacaktınız. Kim nereden parasını alır sizi ilgilendirmediği gibi dava açmanız da ASF'yi ilgilendirmez. Onlarında cebinden para çıkmayacak. Ayrıca sizin dava o kadar kolay da sonuçlanacak değil ilerledikçe anlarsınız. Empati yapmak başka gerçekçi yaklaşmak başka. Hadi diyelim ülkemizde ki hukuka güven az, biraz araştırdım yurtdışına satılan araçlarda da aynı sorun var ve onların kanunları bizden çok daha sert tüketici konusunda. Ama davalıkta bir durum ile karşılaşılmamış. Her sorun olduğunda yerine sıfır araç verilse idi dünyadaki tüm araçların sürekli değiştirilmesi gerekliydi. Ben daha sıfır sorun bir araba ile karşılaşmadım. Neyse benden bu kadar herkes gibi forumda takılmak lazım aslında aslansın kaplansın tabi ki haklısın sonuna kadar git desem iki saat yazmak zorunda kalmazdım buraya. İnsanlar kendilerine yardımcı olunmasını istemiyor kendi haklılığını herkesin teyit etmesini istiyor ülkemizde.




  • Konu, reno çalışanları turnusol kağıdına dönmüş resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Hukuk yolunun uzun oldugunu maalesef bu yola ciktiktan sonra ogrendim. Yapacak bir sey yok. Sorun oldugunu bile bile baskasina satamazdim bu araci.

    Dediginiz gibi kusursuz arac yok. Kusurlari giderilen araclar var. Bizimki giderilemedi.

    Konuya katkiniz icin tesekkur ederim. Umarim bir gun benim yasadigim seyin aynisi basiniz gelir, beni o zaman anlarsiniz. İyi geceler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizin başınıza gelmesin,konu içinde haksızsınız hiç demedim. Allah herkesin niyetine göre dert verirmiş.
  • Dacia gibi düşük kalite araba alıp, Rolls Royce gibi sessiz bir araba beklediği gibi Rolls Royce gibi servis hizmeti de bekliyor arkadaş. Cok bekler :) Dacia nedir yav. Dacia, haha.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah rekor bir tazminat alırsın da iyi bir ders olur araç firmalarına ve insanlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani şu mesajınıza ne cevap vermeliyim bilemedim. Ben ticaretle uğraştığım için gelirimle orantılı bir araç almak zorundaydım o dönem. Gösteriş için belki daha iyi bir şey alınabilirdi ama bu AMAÇ değil, ARAÇ. Beni A noktasından, B noktasına sorunsuzca götürmesi yeterlidir.

    Dacia'nın çok iyi bir marka olduğunu da iddia etmedim hiç bir zaman fakat ülkemizdeki kanunlar ve üreticilerin taahhütleri gereği, size göre ne kadar düşük kaliteli olsa da bu araçların belirli bir süre garantileri var. Benim aracım için Dacia 100.000 km veya 3 yıl garanti veriyordu. Zaten bu yüzden, bu araç alındı. Sıfır olsun, başımız ağrımasın diye düşündük. Sorunla karşılaşınca da hakkımı arama yoluna girdim. 2 kez bilir kişi heyetince de bu problemin olduğu onaylandı.

    Siz nasıl bir hayat yaşıyorsunuz bilemem. Arabanız nedir onu da bilemem. Konuyu ne kadar okuduğunuzu da bilemiyorum ama üzülerek, görgü anlamında bazı problemlerinizin olduğunu düşünüyorum.Şu konuda anlaşamadığımız kişilerle bile belirli bir seviyede tartışıp fikir alışverişinde bulunduk fakat sizin ki bambaşka bir boyut oldu. Umarım bir gün küçümsediğiniz şeylere muhtaç kalmazsınız.




  • aracın ayıplı oldugunu ıspat etmek yerıne ;aracın azamı tamır suresını astıgını (30 iş günü) belirterek daha hızlı sonuclanabılırmı. benım de davalı bır aracım var. bu yoldan gıtmeyeı planlıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.