Şimdi Ara

Sportif Araç Seçimi Çok Kararsızım (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
1
Favori
3.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Çok iyi ya , sesli güldüm :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Seçenekler arasından eğer evin ikinci aracı olacaksa RCZ; eğer tek araç olacaksa Astra GTC 1.6T, Leon FR, 308 T9 THP ya da Giulietta 1.75 TBI öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ec.dmn -- 5 Mart 2019; 19:8:41 >
  • Aralarında en sportif araba opel astra GTC.

    Tasarimi en iyi olan opel astra GTC

    Yakiti buyuk ihtimal en kotu olan GTC

    Piyasasi en kotu olanlardan biri GTC

    Zor secim ama ben opel alirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garip2018

    Her arabaya bir kulp buldunuz.
    Biz neye bineceğiz?
    Bmw 3 e müteahhit çocuğu arabası,
    BMW 5 e Kızılay kasa,
    Mercedes cla ya torbaci arabası,
    Leona fırlama,
    Rokkoya apaçi...
    Almayı dusundugum, 1,2,3 ay içerisinde almak istediğim;
    1-golf
    2-alfa Romeo guiletta
    3-rokko
    4-leon ( her ne kadar bende kötü anısı olsa da hanım seviyor)
    İkinci el almam. Sıfır düşünüyorum.
    1- golf; güzel araba, hoj araba ama her yerde var ve pahalı.
    2- alfa Romeo guiletta, tam istediğim gibi, c sınıfının en iyi yureyeni bunda ( yol tutus, fren vsvs) 1.4 170 HP süper paket, ikinci eli korkutuyor. Kitriktan yerlerden sorun çıkarmasi acaba dedirtiyor.
    3- rokko , sıfır yok. İkinci elde de düzgün yok. Bir ümit
    4- Leon, FP oranı olarak tatmin edici, ama amasi var işte.

    Ne alayım?

    Alıntıları Göster
    Alfa almaman gerektiğini söyleyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gtc sahibi olarak aklına takılanları sorabilirsin.

    Ayrıca gaza oturunca 140hp hakkını verir araç. 1-2 ölü o kadar.
    Ve çok ağır....
    1.6t+yazılımla bütün 2.000cc araçları deler geçersin +spor mod ve flexi olacak tabi.

    Biliyor musun, araştırdın mı bilmem fakat gtc şasisini-yürüyenini-ön diski vs vs araştır.

    Normal j kasa ile alakası yoktur ve bazı parçalarının yan sanayisi yoktur.
    Ön sis 650 ve sanırım zafirayla aynı.
    Bagaj amortisörü 350 (tane) yan sanayisi yok.
    Amortisörlerin de en son yan sanayisi yoktu be 4 kapıyla aynı değil uzunlukları.

    Alacaksan 1.6 al ve pendikte ilanda olmayan mineral beyaz gtc vardı. Ulaşamazsan yaz numarasını atayım. Tabi tavan yok. Tavanlı gtc zor... en azından temizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baba Naber -- 6 Mart 2019; 3:12:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dipnot düşeyim.

    Proceed gtc 1.6t tarafından katledildi. Şeklini-donanımını çok seviyorum ama 200bg gibi asla yürümüyor be ikinci eli çok ölü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de şimdi tüm konuyu okudum...
    Bir çok kişi teknik-hız vs vs kurcalamamış bahsi geçen araçları.

    Ben fantezik takılacağım ve üç beş oynarım diyorsan gözün kapalı 1.6t gtc al... ama standart binmeyeceksin, yakıtı dert etmeyeceksin. Gazlayınca 12-13 görür. 90-100 sabit 6 civarı yakar.

    Flexi amortisör tamiri var bu arada. Tanesini 200e yapıyorlardı en son.

    Sarı o.. asumanın fotosunu atardım ama malum forum laneti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baba Naber kullanıcısına yanıt
    GTC çok düşünüyorum hocam özellikle 20 inç jantlı ve cam tavanlı bulursam üzerine atlayacağım. Ancak:

    Stock bineceğim kesinlikle. O yüzden proceed'i delebileceğini düşünmüyorum, en azından kağıt üzerinde.

    Genelde de şehir içi kullanacağım, 0-100 hızlanması önemli.

    1.6T nin yakıtı üzer gibi. 1.4T de aralarında performansı en kötü olanı gibi duruyor.

    3 ay falan daha sürem var, araştırmalara devam. Tabii cruze'yi sattıktan sonra alacağım.
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi 1.6t var. Yazılım var mı yok mu emin değiliz ama normal hızlanmıyor hiç.

    320i-d-rcz-scirocco-proceed vs vs hepsine saplıyor.

    Ben 1.4t sahibiyim. Uçup kaçmayla pek işim olmadığı için standart-fabrikasyon biniyorum.

    Bi downpipe ve blow off var o kadar. Renk sarı olduğu için yeterince nazar değiyor. Sarı alma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    Rcz fabrikasyon yakıtı 10.3 litre , yani 11-12 litre yakar,
    Model olarakta eski güncelliğini yitirdi bence,
    .
    Toyota gt86 önerecektim ama fiyatları çok yüksek,
    .
    BMW , Mercedes, Audi modelleri de değerlendirilebilir.





    .
    VW grubuna hiç bulaşmamak lazım, sportif kullanımda 5-10 yaşındaki dsg üzebilir.
    .
    Seçimlerinizden en mantıklısı astra 1.4 gtc
    Ama 235 taban lastik ile değil,
    225 tabanlı lastik olmalı.
    .


    Sportif Araç Seçimi Çok Kararsızım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Farkı nedir taban lastiğin ?
  • KararanBitki kullanıcısına yanıt
    1.4t nin performansından muzdarip değilmisiniz?
    Sorun motorda veya araba da değil,
    1.6t 235 tabanlı lastik,
    1.4t ise 225 tabanlı lastiği kullanırsa hiçbir sorun kalmaz. Performansından memnun kalırsınız.
    İkisi de üreticinin tavsiye ettiği lastik sonuçta.
    İnsignia 1.4t de bu lastiği kullanıyor.
    Yani 1.4t gtc ile kullanıpta memnun kalacağınız ebatlar;

    225/55R17
    225/50R18
    225/45R19
    225/40R20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Hocam bi lastik ebadı bu kadar farkettirecek mi ?
  • Alfa Romeo 1.4 multiair 170 bg , tct şanzıman için özel bir sorunuz varsa cevaplayabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KararanBitki

    Hocam bi lastik ebadı bu kadar farkettirecek mi ?
    Tabiki dağlar kadar fark olmaz,
    Ama binilenilir hale gelir,
    İnsignia 1.4t ile ne kadar memnun ise sizde astra gtc ile o kadar memnun kalırsınız.
    Ölü olan 1 ve 2 . Vitesler canlanmış olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon al geç. Düşünmene bile gerek yok.
  • Hocam Cruze u neden satıyorsunuz acaba? Motoru olsun tipi olsun hala çok güzel? Sorun felan mi çıkartmaya başladı?

    İlk olarak bende aynı şekilde araç aradım . 70-85bin arasına bundan 1 yıl kadar önce.
    Şimdi o baktığınız i30 186 beygirlik olan kesinlikle o beygirin hakkını vermiyor test ettim. İçi oldukça eski. Arkasındaki LED farlar ve stok egzozu ise gerçekten efsane . Yalnız yaktığı benzin ort 10lt diyeyim size. Uzun yolda 6lt aşağı imkansız.

    Proceed bende baktım ama denk gelmemişti. Fark ettiyseniz araçların çoğu düşük km.onlarda yüksek ihtimalle yakıtı içiyor. Ayrıca içi hiç yeni değil.

    Ben Insignia yeni kasa 170bgliklere baktım cosmo donanım. Eğer aile diyorsanız kesinlikle bunlara bakın. Gidişi güzel. İçi hayalet ekran ile oldukça hoş. Geniş büyük araç. Yaktığı yakıt İ30 ile yakın ama koca araba.

    Mondeo 160bglikler var titanyum donanım o araç da oldukça kaliteli idi özellikle LED farları olanlar fakat denk getirmedim kaçtı onun da yakıtı şehir içi 10-11lt.

    Sricco bende baktım ama bir temizi yok iki 125bglik versiyonu alacaksan iz hiç almayin. O aracın özelliği 160bg olması. A5 196bg 2.0 dizel ile kalkışta yakalayamıyoruz
    İçi oldukça dar kesinlikle aile arkadaş vs için sıkıntılı araba,

    Pejo 308 baktım test ettim 156bg olanı. Onun da ici gerçekten çok kötü. Uzaktan hoş ama içine girince her yer sert plastik olur mu be. Fotoğraflardan güzel gözüküyor ama içerisine girince kalite 0

    Daha başka araçlarda baktım ama benim için önemli olan aracın tipinin güzel olması iç dizaynının olabildiğince çağdaş ve dijital olması idi.

    Şuan ne var derseniz 1.2 tce icon Megane 4 2016
    Diyorsun şimdi ne alaka? O kadar araç aradım ki bu gün bir gördüm bu arabayı sahibinden De siyah rengi farları çok hoşuma gitti. İçide oldukça güzel. Arkadaş getirdi AVM otoparkina o c ledler o zaman uzaktan uzay mekiği gibi gelmişti şimdi alıştım tabi :))

    Size bahsetmek istediğim asıl konu yürütme maliyetleri. Şuan oldukça heveslisiniz biliyorum fakat arabayı alınca hevesi geçince aldığınız benzin , verdiğiniz vergi lastik parası bakım parası o kadar koyuyor ki adama.
    Suan 1.6 1-3 yaş aralığında bir aracın vergisi 1700 lira civarı. Bunu bakımı var 1000lira lastiği var sigortasi kaskosu fiyat arttıkça artıyor. O yüzden seçim yaparken günümüz şartlarında yürütme maliyeti en düşük ve size en az arıza çıkaracak aracı almanızı tavsiye ederim. Benim tavsiyem ne derseniz

    1.6 dci gt line Megane 4 130bg
    1.6 dci gt line Megane 3 130bg
    Eğer şekil konfor isterseniz Insignia 1.6T ama masraflı olacak
    Eger bütçe artarsa 1.6turbo Civic.
    Bmw olsun diğer sport araçlar olsun gerçekten size yürütme maliyeti çok olacak günün sonunda da sıkılacaksiniz.
    Megane ve Civic piyasası olan aldıktan sonra da kolay satabileceginiz araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilende bilmeyende konuşmuş yine burdaki bir çok araca sahip oldum yada kullandım uzun süre rcz bi lira yakıyormuş... benim neden haberim yok ortalamam 8, yok sorunlu yok apaçi arabası ... bu forum değişmez yıllardır aynı şey bilen bilmeyen yazıyor diğer araçlar hakkında yazılan bi çok şeyde yine sağdan soldan kulaktan dolma bilgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conquête -- 7 Mart 2019; 9:25:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İşe ekonomi yönünden bakayım :

    Astra GTC de kullanılan 1.4 A14net ve 1.6 A16let motorlar LPG ye uyumlu araçlar. Dilersen LPG li kullanım sağlayabilirsin. Ayrıca her iki araç da kaliteli bir yazılım ile güzel sonuç veriyor. 1.6t Olan biraz daha ilgi isteyen bir motor, bunu da belirteyim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.