Subaru neden Türkiye de çok kullanılmıyor ?
-
-
milletimiz arabadan anlamıyor çünku. net
-
Station wagon gibi duruyor SUV araçları bile, sedan olanı da öyle.
Türkiye'de sw araçlar sevilmiyor, ben de hiç sevmem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben severim . Oldum olasun uzun büyük araçlar hep hoşuma gitmiştir .
Burada yurt dışından çok arabasiyla gelen oluyor . Bmw , volvo , wv çok station wagon gördüm . Hepsi de çok karakteristik duruyordu . Türkiye de çok nadir gördüm .
Mantıken hem araç büyük , bagajı büyük daha ne olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şunun güzelliğine bı baksana 1.6 4x4 170 hp
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Böyle düşünen azınlık bence.
Kendi düşüncem Sw araçların ticari gibi durduğu, kartal modelini çağrıştıran markası premium bile olsa ucuz gösteren bir yapısı var. Panamera turbo bile çekici gelmiyor gözüme.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
işte kimse güzelliğine bakmıyor.
1 kaça alırım,
2 kaça binerim,
3 kaç yakar,
4 kaça satarım
bu 4 kriterden aldıgı puana göre araç alıyoruz.
-
levorg öyle klasik sw araçlar gibi değil. çok karizmatik duruyor.
xv öyle kasasını çok beğeniyorum.
bende 2018 forester var araç güzel ama 150bg olduğu için bana hantal geliyor.
son 2 yıldır güzel kasa çıkarıyor subaru bana göre.
ama fiyat diğer markalara göre bi tık fazla oluyor.
yetkili serviste bakım yaptırıyorum. öyle diğer servislerle arasında dağlar kadar fark yok.
-
Subaru kac tane buyuk pazarda iyi bir pazar payi almis ki bizde yer edinsin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Almak için fazla sebep yok.
1 - Yeterli motor, ürün gamı yok.
2 - Yeterli servisi yok
3 - Araçları tipsiz. Evet levorg'un tipi iyiydi ama xv, forester vs tipsiz.
4 - İkinci el değeri düşük.
5 - Geleceği pek iyi değil. Güvenilirliği yok.
6 - Performansları zayıf. 2.2 milyon para ver, 2.0 motor vergisi ver, 0-100'ü 11.8sn olan araç al.
Xv performans beklentisi olmayan için mantıklı seçenek. 4*4, güvenli, güvenlik donanımı iyi, fiyat/performans yüksek bir model. O da tasarım , bagaj hacmi ve performanstan kaybediyor
-
En güçlü oldukları pazar Kuzey amerika. ABD pazarında 2022 satışı adeti 506,300 adet Kanada 50 bin civarında.
Özellikle kar yağışının bol olduğu yerlerde AWD çok tercih ediliyor. Kar yağdığında en acemi sürücü bile (eğer ortada yola benzer bir şey var ise) zincir falan takmadan rahat rahat sürüş yapabiliyor.
Buna bir de milyon milden sonra bile sorunsuz çalışan durumu eklenince Avrupa da ki gibi birkaç yılda bir aracı yenilemeden, geberene kadar kullanma alışkanlığı göz önüne alındığında mantıklı seçenek oluyor.
Türkiye'de neden tutmuyor?
ülkenin "araç satılan" büyük bölümünde bu kadar ağır kış koşulları yok,
Türkiye'de asla güçlü bir distribütörleri olmadı, hem satış ağları zayıf, hem de servis ağları. Örneğin bu markanın en çok satılacağı doğu ve güneydoğu Anadolu'da bir tane bile servisleri yok. Erzurum ya da Kars ilinde, buzda, karda rahat etmek isteyen birisi, rutin bakıma Ankara'ya gitmek zorunda.
AWD doğal olarak yüksek tüketimi getiriyor , istanbul da izmir de Subaru alan, süper yol tutuşu haricinde aman aman bir fayda görmediği gibi üstüne fazladan yakıt parası veriyor.
Aracın içine binen alıcıyı , 10 sene geriden gelen kokpit karşılıyor , sürüşte yalıtım zayıf , otoyolda kafa şişiyor. CVT alerjisi malum zaten
sonra Müşteri gidip daha az tüketen , oyuncakları bol, servisi olan , ikinci eli de mantıklı 1.6dizel-önden çekiş bir başka araç alıyor sonra da "yaw aslında subaru da iyi ama..."kervanına katılıyor.
Eski Subaru kullanıcısı olarak gözlemlerim bunlar
-
😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel zamanlardı
-
levorgun 2018ine 1.5m çekiyorlar nesi düşük:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiyede araba = parça + usta
İkisini de bulamazsan paranla rezil oluyorsun
Bir zaman önce bir oto parçacısında çalışmıştım. subaru, alfa romeo, suzuki, mitsubishi, chrysler,daweoo, daihatsu, mazda, proton, rover. bunların ne ustası ne de parçası her yerde bulunmaz
şimdi olur mu yea, ben buluyordum diyen çıkar. bazı elzem parçaları mesela yağ filtresini, mazot pompasını vs birşekilde bulursun belki ama kaporta parçası olur, motorda kritik bir parça olur ara dur. Hurdacıdan bulursun o da yakaladı mı bırakmaz seni.
bir de bu dezavantaja rağmen fiyat avantajı yok. subaru alana kadar honda alırım geçerim diyor insanlar
-
Kayınpedere şubat ayında xclusive XV aldık. Servis durumları nasıl genel olarak yağdır filtredir balatadır onu sorayım dedim.
Açıkçası araba genel olarak çok keyifli. Mesela benim Kamiq'te ki gibi 1.0 tsi dsg veya işte 2008'de ki gibi 1.2 puretech eat kombinasyonu olsa tadından yenmeyecek bir araç olurdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dur bakalım şu yeni Crosstrek 182 hp bir gelirse belki bir şeyler olur.
Gerçi 2.0lt motor var sanırım onlarda, vergi mergi sorun olacak. Yakıtı da 8.8lt/100km diyor ama ben sanmıyorum rahat 11-12 lere çıkacaktır. Yine olmadı Subaru :(
-
Xv ye olmaz o motorlar. Düzlük şehir içinde memnun etse de şartlar zorlaşınca kalır.
Bir keresinde yayla yolunda maps kestirme yola soktu. Kötü bir yoldan tepeye çıkıp iniyorsun ama çok dik. Yokuş dikleştirçe aracın nefesi kesildi. Tam durmak üzereydi, anlık refleksle klimayı kapattım, vitesi l ye aldım. Zar zor hareket etti. Bu durumda maksimum torkunu 2bin devirde veren 1.0tsi olsa sonuç iyi olmazdı bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben ne diyorum sen diyorsun ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hep bir adım sonrasını düşünmek zorunda olduğumuz, daima teyakkuz halinde olan bir ülkede keyfi düşünecek kişi sayısı az olduğundan çok tutulmuyor.
En güçlü oldukları pazar Kuzey amerika. ABD pazarında 2022 satışı adeti 506,300 adet Kanada 50 bin civarında. Özellikle kar yağışının bol olduğu yerlerde AWD çok tercih ediliyor. Kar yağdığında en acemi sürücü bile (eğer ortada yola benzer bir şey var ise) zincir falan takmadan rahat rahat sürüş yapabiliyor. Buna bir de milyon milden sonra bile sorunsuz çalışan durumu eklenince Avrupa da ki gibi birkaç yılda bir aracı yenilemeden, geberene kadar kullanma alışkanlığı göz önüne alındığında mantıklı seçenek oluyor. Türkiye'de neden tutmuyor? ülkenin "araç satılan" büyük bölümünde bu kadar ağır kış koşulları yok, Türkiye'de asla güçlü bir distribütörleri olmadı, hem satış ağları zayıf, hem de servis ağları. Örneğin bu markanın en çok satılacağı doğu ve güneydoğu Anadolu'da bir tane bile servisleri yok. Erzurum ya da Kars ilinde, buzda, karda rahat etmek isteyen birisi, rutin bakıma Ankara'ya gitmek zorunda. AWD doğal olarak yüksek tüketimi getiriyor , istanbul da izmir de Subaru alan, süper yol tutuşu haricinde aman aman bir fayda görmediği gibi üstüne fazladan yakıt parası veriyor. Aracın içine binen alıcıyı , 10 sene geriden gelen kokpit karşılıyor , sürüşte yalıtım zayıf , otoyolda kafa şişiyor. CVT alerjisi malum zaten sonra Müşteri gidip daha az tüketen , oyuncakları bol, servisi olan , ikinci eli de mantıklı 1.6dizel-önden çekiş bir başka araç alıyor sonra da "yaw aslında subaru da iyi ama..."kervanına katılıyor. Eski Subaru kullanıcısı olarak gözlemlerim bunlar |
milletimiz arabadan anlamıyor çünku. net |
Almak için fazla sebep yok. 1 - Yeterli motor, ürün gamı yok. 2 - Yeterli servisi yok 3 - Araçları tipsiz. Evet levorg'un tipi iyiydi ama xv, forester vs tipsiz. 4 - İkinci el değeri düşük. 5 - Geleceği pek iyi değil. Güvenilirliği yok. 6 - Performansları zayıf. 2.2 milyon para ver, 2.0 motor vergisi ver, 0-100'ü 11.8sn olan araç al. Xv performans beklentisi olmayan için mantıklı seçenek. 4*4, güvenli, güvenlik donanımı iyi, fiyat/performans yüksek bir model. O da tasarım , bagaj hacmi ve performanstan kaybediyor |
Türkiyede araba = parça + usta İkisini de bulamazsan paranla rezil oluyorsun Bir zaman önce bir oto parçacısında çalışmıştım. subaru, alfa romeo, suzuki, mitsubishi, chrysler,daweoo, daihatsu, mazda, proton, rover. bunların ne ustası ne de parçası her yerde bulunmaz şimdi olur mu yea, ben buluyordum diyen çıkar. bazı elzem parçaları mesela yağ filtresini, mazot pompasını vs birşekilde bulursun belki ama kaporta parçası olur, motorda kritik bir parça olur ara dur. Hurdacıdan bulursun o da yakaladı mı bırakmaz seni. bir de bu dezavantaja rağmen fiyat avantajı yok. subaru alana kadar honda alırım geçerim diyor insanlar |
Benzer içerikler
- dacia duster 4x4 yakıt tüketimi yorumları
- 1. viteste silkeleme
- ankara"da 4 mevsim lastik kullanılır mı
- direksiyon açı sensörü sıfırlama
- subaru xv yakıt tüketimi
- togg batarya kapasitesi
- toyota corolla cross 1.8 hybrid kullanıcı yorumları
- yeni honda accord
- seres fiyat listesi
- pagani utopia
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X