Şimdi Ara

Subaru'nun en büyük dezavantajı nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
12.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Muadillerine göre konforsuzluğu mu, pahalı yedek parçası ve servisi mi, yakıt tüketimi mi, fazla vergisi mi, tasarımı mı yoksa başka bir şeyi mi?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Subaru'nun En Büyük Dezavantajı

    Subaru, güvenilirliği ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle tanınan popüler bir otomobil markasıdır. Ancak, bazı dezavantajları da vardır.

    Yedek Parça Sorunu

    Subaru'nun dezavantajlarından biri yedek parça bulunabilirliğidir. Bazı modeller için yedek parça bulmak zor olabilir ve bu da onarım maliyetlerini ve bekleme sürelerini artırabilir.

    Pahalı Parçalar

    Subaru parçaları, diğer markalara göre daha pahalı olma eğilimindedir. Bu durum, onarım ve bakım maliyetlerinizi artırabilir.

    Levorg'un Popüler Olmaması

    Subaru Levorg, istasyon vagonu modeliyle tanınır. Ancak, diğer Subaru modelleri kadar popüler olmamıştır. Bunun nedenleri arasında yüksek fiyatı ve diğer seçeneklere göre daha küçük bagaj alanı olabilir.

    Parça Sıkıntısı

    Son zamanlarda yaşanan küresel tedarik zinciri sorunları nedeniyle, Subaru'nun bazı modellerinde parça sıkıntısı yaşandığı bildirilmiştir. Bu, teslimat sürelerinin uzamasına ve mevcut araçların bakımını zorlaştırmasına neden olabilir.

    Subaru'nun Ülkesi

    Subaru, Japonya merkezli bir otomobil üreticisidir.

    Subaru'nun genel olarak güvenilir bir marka olmasına rağmen, yukarıda belirtilen dezavantajları göz önünde bulundurmak önemlidir. Bu dezavantajlar, satın alma kararını verirken dikkate alınmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yedek parça

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şeyi. Ülkemize uygun strateji yürütmediler belkide gerek duymadılar
  • Subaru dünyanın her yerinde küçük özel bir markadır, bu yüzden gerek bayi altyapısı, gerek satışları, gerekse satış sonrası hizmetler gibi alanlar da ona göre sınırlı oluyor.
  • Ufak üretici sınırlı ürün yapıyor, ülkemize göre çok uygun değil en çok satılan ülkeler Amerika, Kanada ve Avustaralya bu satılan yerlerden de hedef kitlesi tahmin edilebilir.

    Uzun yıllar Forester kullanmış birisi olarak söyleyebilirim ki (tamamen kendi fikrim) çok ama çok güzel bir araçtı arabamı yenilerken yenisini alamadım çünkü 2lt motor olduğu için alırken ödeyeceğim fazla ÖTV'yi sindiremedim başka bir araca yönlendim ama aksi bir durum olsaydı Subaru da devam ederdim.

    yakıtı dert etmeyecekseniz ve düzenli bakımını da yaptıracaksanız sizi kesinlikle üzmeyecek bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karagozgilh -- 7 Eylül 2018; 17:1:14 >
  • Anlayan usta az.Anlıyorum diyen ustaların bazılarıda hikaye.Malesef dürüm bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun cevabı, size bağlıdır.

    - Tipik Türk insanı olarak, aracı binmek için değil de henüz almadan satma planları içerisindeyseniz, ikinci eli en kötü özelliğidir.
    - Sırf daha ucuz olsun diye canı çıkarılmış olanı alırsanız, parça sıkıntısı en kötü özelliğidir.
    - TSI konularına hayranlıkla bakıp, alacağınız 2 litre motorlu, 4x4 aracın da aynı yakmasını hayal ediyorsanız, yakıt tüketimi en kötü özelliğidir.
    - Oto sanayideki en ucuz ustanın peşine düştüyseniz, tamir edilememesi en kötü özelliğidir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Konforsuz mu? Subarular genelde konfor konusunda sınıfında en iyiler arasına girer. İmpreza, legacy, forester, outback bunlar sınıfına göre gayet konforlu araçlar.



    Subarunun dezavantajı pek yok bizim saçma sapan vergi sistemimiz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi araba olması.

    Türk insanı araba nasıl bakmaz , satabilir mi ona bakar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt kullanması ve 1.6 dizel olmaması

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çift silindir kapağı olduğu için kapak yenileme masrafı ve herkes anlamadığı için pahalı olan motor işçiliği. bunlar yurtdışında sorun değil çünkü lpg takılmadığı zaman düzgün yağ ve bakım ile 500bin km giden motor lpgyi görünce 50bin km de subap bozuyor motor iniyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mitsubishi'nin ardında sönük kalması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Konforsuz mu? Subarular genelde konfor konusunda sınıfında en iyiler arasına girer. İmpreza, legacy, forester, outback bunlar sınıfına göre gayet konforlu araçlar.



    Subarunun dezavantajı pek yok bizim saçma sapan vergi sistemimiz var.
    Brz ve Outback hariç hemen hemen hepsine bindim. İç mekanları çok dar ve sıkışıktı hocam. Alman arabalarıyla zaten mukayese etmiyorum ama fransız ve diğer Uzakdoğu markalarına göre aşırı konforsuz bulmuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamların operasyonu küçük, bütün Avrupa operasyonu da ufak olduğu için bu durum Tr'ye de yansıyor. Araçların tamamı japonya ithalat ve pahalı, motorları araçları da bizim pazarlara göre ayarlamıyorlar o yüzden satışı az bu kadar basit.

    Amerikada da dehşet popüler, her çeyrekte olduğu gibi 2018'in ilk yarısında tekrar kendi rekorlarını kırıyorlar.

    www.prnewswire.com
    Subaru of America Sets New Sales Record for the First Half of 2018
    https://www.prnewswire.com/news-releases/subaru-of-america-sets-new-sales-record-for-the-first-half-of-2018-300676098.html


    Amerikada satışları düzenli olarak artan bir kaç markadan biri. Çok efsane iyi otomobiller yaptıkları için mi satıyorlar bu kadar? Hayır orada operasyonları dev gibi, bilinirlik fazla popülerlik fazla bayi fazla anlayan bilen fazla vs, araçlar orada çok deha rekabetçi fiyat ve nitelik olarak. Burada ayda 5 tane 10 tane satan XV yarım milyonu geçmiş orada, araba aynı araba. Pazar beklentileri ve operasyon önemlidir böyle durumlarda, aracın niteliği başarısı sonra geliyor.Örneğin Dacia Tr pazarına eldiven gibi oturuyor, satıyor adamlar. Fakat Amerikaya gitse adamlar bahçelerini biçmez onla.




  • kendi0 K kullanıcısına yanıt
    Emin misiniz bindiğinize? Dar ve sıkışık ilk sizden duydum. Mesela 2010 legacy iç hacim olarak b8 passattan bile geniş, ferahtır. Arada nesil farkı olmasına rağmen. Asıl pazarı usa çünkü.



    2011 Impreza sahibiyim. 2011 golfe göre üst sınıf gibi duruyor. Golf 7 den bile totalde geniştir. Bagajı da ikisinden daha geniş. İmpreza 434litre, golf 350falan. Yuvarlak yapısı nedeniyle küçük duruyor ama küçük değil.



    Başka muadil xv ve tiguan var. Xv çok geniş değil belki ama tiguan ayarındadır. Forester zaten daha geniş.



    Hangi model size dar geldi?



    Konfor konusunda da bu sınıfta birçok model test ettim, impreza ve legacy en iyilerden. Yalıtım da eksikleri var ama süspansiyon üst düzey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı araçların kendilerine has ruhları ve özel hissettirdikleri şeyler vardır. Subaru da bu araçların içinde özel bir markadır. Kitlesi bellidir ve sabittir genelde.

    " Of pozantıda bir gapışmışım, sille manyağı yaptım herkesi, dci başka yav " arabası değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sönmeyen Arıza Lambası. -- 10 Eylül 2018; 16:45:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam model model bakmak lazim.
    Daha once 2 kere Subaru sahibi oldum.

    Genel olarak
    - Boxer motor olmasindan dolayi herkes anlamayabilir.
    - Rakipleri kadar kucuk hacimli motorlari olmadigi ve 4 ceker oldugu icin yakit tuketimi goreceli olarak yuksektir. Tabi bu vergiyi de etkiler.
  • webbie kullanıcısına yanıt
    katılıyorum

    2004 forester xt aracımız vardı lpg yoktu yakıta dayanamadık sattık şehir içi sakin kullanım 15 lt yakıyordu turbolu araç
    2008 legacy aracımız var 240 binde lpg li iç aks kafası bozulmuş yan sanayidi 600 tl gibi orjnali komple set olarak 1600 tl

    benim en büyük şikayetim "usta "kime gitsem araç kalsın 1 gün diyor ,genelde yetkili servisi tercih ediyorum o yüzden

    parçası çok nadir bozulur genelde sık değişen parçalar bol bulunur
    subarunun kıymetini bizim millet bilmiyor allahtan bilmiyorlar bilmesinlerde c segmenti rent a car araçları ile takılsınlar
  • Hiç subaru kullanmadım sadece biraz sempatim var. Markanın Türkiye hedef kitlesi konusunda sadece discovery channelde reklamını gördüğüm için eğitimli insanlara satış hedefledikleri düşüncesine kapıldım.
    Çok eğitimli diğer araç sahibi arkadaşlar, bu öznel bir varsayımdır. İyi geceler , iyi forumlar...
  • Sürekli 4 çeker olduğu için yakıtı muadillerine göre fazladır.
    Forester için konuşursam: İç hacmi ve görüş açıları,aynalar çok iyidir. Motor gücü yeterli. Konfor Alman arabasına göre daha az ama kütük gibi de değil. Donanım olarak oyuncak az, işlevsel olan herşey var. Yedek parça Japonya'dan geldiğinde biraz bekletir.

    Virajlarda gaza basmanın keyfini aldıktan sonra başka marka zor paklar. Al-satçı arabası değildir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.