Şimdi Ara

Superbox alırken bir daha düşünün.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superbox bir daha hayatta almam nedenini açıklayım yeni alacaklar bir daha düşünsün derim.Daha önce Kayseri'de öğrenci olduğum için fiber kullanıyordum sırayla 50mbit sonra 35mbitlik paketlerini kullandım daha sonra Ankara'ya taşındığım için fiber altyapı sokakta var ama binada olmadığından 24mibtlik vdsle geçtim daha sonra fiber gelirse fibere geçerim dedim. Vdsl'i bağlattım.Bağlayan arkadaş 124tl buna verilir mi abi superbox alsaaydın arada 5tl oynuyor dedi.Gerek yok dedim hız testi yaptığımda 21mbit rahat geliyordu en yoğun hafta sonu bile düşmedi bu hız neyse aradan 3-4 gün geçti superonline müşteri temsilcisi aradı dedi ki gelin superbox verelim size dedim superbox'ın hızı 10mbit şuan vdslde ben bunun 2 katı hız alıyorum.Müşteri temsilcisi dediği şu superbox 25mbitlik fiber internet hızından çalışıyor nasıl yani dedim indirme hızı falan daha yüksek vdslden hatta iki kere aynı şeyi sordum daha hızlı olduğuna emin misin bende superbox yeni bir sistem olduğunu bildiğim için adama güvenip kabul ettim.Etmez olaydım gelip bağlanıldı adam gitti hız tesi yaptım 11mbit internet geliyor. Aradım müşteri hizmetlerini anlattım durumu incelemeye alalım dediler.Çünkü geri vdsl'e geçemezsiniz dediler.Size yanlış bilgilendirme yapılmış 10mbit'i geçemezsiniz dediler.İncelemenin sonlanmasını beklemeye başladım. Tabi bu arada superbox fiber hızında çalışıyor hikaye özellikle hafta sonları akşam 6mbite kadar hız düşüyor aradığınızda hızın yüzde 60ı geliyor bişey yapamayız diye bir cevap veriyorlar. Arada internet gidiyor modemi açıp kapatıyorsunuz gelmesi zaman alıyor modemin markasıda huawei modemin 5ghz sinyaline bağlanmıyor 2.4ghz sinyaline bağlanıyor yada tam tersi oluyor iki frekansta bile sürekli internet sağlayamadığı oluyor.Müşteri hizmetlerini 1 hafta geçti ses yok arıyorum ses kayıtlarını bayi üye yapmış onlardan talep ettik bekliyoruz diye diye 3 hafta sonunda aradılar.Telefonda dedikleri ses kayıtlarından bahsetmiyorlar çünkü haklıyım adam kotasını doldurmak için bana yalan söylediğinden dolayı beyefendi sizin sözleşmenizde hızınız yazıyor imzalarken dikkat etmeniz lazımdı dedi kapattı.Çıkardım sözleşmeye baktım internet hızı yazmıyor bunun üzerine tekrar müşteri hizmetlerini aradım yazmıyor dedim size verilen sözleşme değil bağlama kağıdıdır dediler.Baktım üstünde öyle yazmıyor bariz bireysel müşteri sözleşmesi yazıyor dedim.Bize mail atın bakalım diye bir cevap verdi mail attım geri aradılar.İşte beyefendi şöyle böyle işte size biz söylemiştik 10mbit olduğunu deyip kapattılar. Bende tüketici haklarına şikayette bulundum. Çünkü sözleşmede hız belirtilmiyor normalde yazması lazım ayrıca sözleşmedeki ev adresim yanlış sinyal yada nerde lokasyon varsa diye mahalledeki 3-4 sokak aşağıdaki biyerin adresi yazıyor Bunun üzerine birde binaya fiber altyapısı çalışması başlanıldı.Tekrar aradım dediki fiberede geçemezsiniz çünkü sizin kullandığınız superbox hizmeti turkcell sim kartıyla çalışıyor ayrı firma muamelesi görüyor ve bu diğer firmalardada geçerli vadafone 300tlye kadar ödüyorum diyor ama superboxı söyleyince o bu kapsama giremiyor diyor. Bende hesalapladım ayda 130tl verene kadar 90tllik fiber paket alsam aradaki 40tl fark cayma bedelini kurtarır diye gititm superbox'ı kapattım.1.5 ay kuullanma bedelinin sonucunda 300tllik bir cayma bedeli çıktı.Bir daha superbox'ı kimseye aldırmam alda demem.Şikayetvar'da bile bir sürü bu konuda şikayet var keşke bir araştırıp ona göre alsaydım aldığıma pişman oldum. Kısacası evinizde hiç bir altyapı yoksa adslde 8mbitten fazla internet gelmiyorsa yada sürekli geziyorsanız internet lazım oluyorsa yoksa kesinlikle almayın.Çünkü kablolu sistemlerden tek avantajı upload hızı 4-5 mbit geliyor bugün adsl ve vdslde olmayan bir hız ama fiberde bu hızı sağlıyorlar.







  • geçmiş olsun 300 tl daha aldılar.
  • burda fiber vdsl altyapısı yok 3-4 mbit adsl var oda sürekli kopuyor onun yanında superbox kral ama vdsl felan varkende superbox almam

    son 1 aydırda superboxda ping sıkıntısı başladı sürekli kopmalar öncesinde harika çalışıyordu
  • arkadaşlar turkcell müşterisine en çok değer veren firmalardan birtanesi.
    ben 4 yıldır turkcell yalın adsl kullanıyorum.
    internetle ilgili sorun yaşadığınız zaman hemen btk üzerinden kayıt oluşturun.
    1 saat bile internet kullanamazsanız sorun yaşadığınız günlerin tutarları iade ediyorlar.
    benim 3 farklı aylarda faturamı iptal ettiler.180 200 tl civarında tutarı iade ettiler.
  • düşünmeme gerek yok çünkü sürekli kopan 6 mbps adsl den bıktım artık.
  • Tamam da Superbox un suçu ne burda?
    Merdiven altı bayinin dedigine inanmışsı.Adamlar 10Mbps yazmış zaten, kendi kendine düşünüp ben nasıl 20 alırım ya diyebilirdin

    saglık olsun ne diyelim
  • Bayi kandırmış seni.

    Güzel bir dille turkcell e mail al. Ya da Twitter dan falan yaz. Destek hesabına.

    Belki cayma bedelinden kurtarırsin.
  • Ne yazık ki bayiler böyle. Daha yavaş paketi sadece fiber falan diye daha hızlı olduğunu iddia ediyorlar. Kandırdıkları da yanıyor böyle...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.