Son dönemlerde SüperOnline ile kanlı bıçaklıyım desem yeridir.
Öncelikle 8Mbps'e kadar 100gb paket kullanıyorum. TürkTelekom alt yapısı ile bu hizmeti SüperOnline'dan almaktayım ve tamı tamına 74 TL ödüyorum.
Ödediğim paranın yanında internetim bağlandıktan sonra alt yapının bana en fazla 6Mbps verebileceğini öğrendim tamam dedim. Ama ben hiç bir zaman adam akıllı o hızı alamadım. 24 ay taahhüt verdim bide. (vermez olaydım)
Uzun bi süre geçti 9 - 10 ay var belkide taahhütün bitmesine ama artık çekilmez bir hal aldı alabildiğim en iyi hız 3 küsür mbps. 100gb kota için fazladan ücret ödüyorum birde. arıyorum alt yapı çalışması yapılacak deniyor tamam diyorsun sonraki gün bir mesaj. Alt yapıda sorun yok bina tesisatını kontrol ettirin diye. Onuda yapıyorsun binada sorun yok. Modemde de bir sorun yok.
Ne zaman müşteri hizmetlerini arasam hızınız 2-3-4 mbps e sabitlenmiş diyor. İnat ettim artık kaldırtıyorum varsın kötü olsun ben sürekli 2mbps hız almak için para bayılmıyoruz size dedikten sonraki gün yine sabitleme.
Bugün artık iptal ettireceğimi taahhüt cezası ödememek için belli dönemlerde yaptığım testler ile ilgili kurumlar hangileri ise oralara başvuracağımı ve 100gb kota parası alıp beni ay boyunca o hıza mahkum ettikleri için bedelin tarafıma ödenmesi konusunda uğraşacağımı söyledim.
Bunun üzerine ücretsiz SüperOnline ekibi yollayarak bina tesisatını modemi vs kontrol ettireceklerini söylediler. Eminim ki onlarda gelip sorun binada diyeceklerdir.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? İptal ettirip TürkTelekom a veya başka iss lere mi geçmeliyim? Fiyat konusunda değişim talebim olsa SüperOnline bu talebi değerlendirir mi?
Btk ya şikayet edip, sözleşme ye riayet etmedikleri için tek taraflı fesh edin. Ceza odemezsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme