Şimdi Ara

SuperOnline da adres değiştirdim 3 haftadır internetim yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Şu an Superonline mağduruyum. 26 Kasım'da yaptığım adres naklim sonunda hattımı halen aktif edebilmiş değiller. Müşteri hizmetleri "talebinizi - şikayetinizi aldık, merkezimizde ilgili kişilere ilettik" demekten başka hiçbir yardımda bulunmuyor. Daha yetkili birisiyle konuşmak istiyorum dediğimde "Onlar da aynı şeyi söyleyecekler" diyerek hep kaçak cevaplar veriyorlar.
    2 yıllık sözleşme üye olduğum için aboneliğimi iptal ettirirsem de bu sefer ek ücret kesecekler
    Halbuki ben hizmet almak istiyorum ve onlar bu hizmeti 3 haftadır veremediği için aboneliğimi sonlandırmak istediğimi söyledim.

    Benim durumumu yaşayan arkadaşlar var mı acaba merak ediyorum..

    Ve firmaların dilediği gibi at oynatması ve tüketiciye karşı hiçbir gerekçe söylemeden insanları mağdur etmesi hiç hoşuma gitmiyor.
    Eğer bir problem yaşıyorlarsa bu açık ve net olarak söylemeliler, nedir bu 3 haftadır yapılamayan adres nakli işleminin uzamasının gerekçesi.
    Nakil yaptığım yer Üsküdar. Eski oturduğum yere 20 dakika mesafede başka bir adrese hattımın naklini istedim, yani atla deve değil ki...

    Konuyu bilen arkadaşlardan öğrenmek istediğim iki şey var.

    1. Bir nakil işleminin maksimum süresi nedir? Ne kadar süreyi geçerse Servis sağlayıcı firma kusurlu hizmet vermiş olur ve bu durumda benim aboneliğimi
    iptal etme hakkım doğar. Herhangi bir ücret ödemeden. (Yaptığım 2 yıllık sözleşme süresi henüz dolmadı)

    2. Bu sürede almadığım hizmeti faturalandırma hakları var mıdır? 3 haftadır hattım kesik, elim kolum bağlı bekliyorum.

    İlgili arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Buradan SUPERONLINE'ın ilgisiz yetkililerine seslenmek istiyorum:

    Müşteri hizmetleriniz hiçbir soruma yeterli cevap verememekte, daha üst düzey bir yetkiliyle görüşme talebime "aynı şeyi onlar da söyleyecekler" şeklinde cevap vermekte. Bir hattın aynı ilçe ve semtte nakil işlemi nasıl olur da 3 haftada gerçekleşmemektedir? Bu nasıl bir hizmet politikasıdır?
    Niye bu konuda sorulan sorulara bir cevap verilmez. Müşteri hizmetlerinize soruyorum "Daha ne kadar süre bekleyeceğim hattımın açılması için?".
    Hiçbir şey söyleyemiyorlar.

    Benim gibi sorun yaşayan insanların olduğundan eminim.
    Bu nedenle hakkımı sonuna kadar arayacağım ve gerekirse mahkeme başvuracağım.
    Düzgün hizmet ve müşterilerinize doğru cevaplar vermek sizin göreviniz, eğer bunu yerine getiremiyorsanız aboneliği koşulsuz ve şartsız iptal etmek durumundasınız.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.