Şimdi Ara

Superonline iptal rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başımıza bir olay geldi.

    SO taahhüdüm temmuzda bitti bende fahiş fiyatlı adsl hizmetinden bıktığından uydunet'e geçmek için eylül ayında SO müşteri hizmetlerini arayıp hattımı kapattırmak istediğimi bildirdim.

    Bana imzalı dilekçe fakslamamı ve modemi adreslerine göndermemi istediler. Dediklerini harfien yaptım.
    Ekim ayı sonunda bana bir fatura geldi bende eylül ayı faturasıdır diye üstünde durmayıp ödedim. Sonra kasım ayında bir fatura daha geldi ve müşteri hizmetleri denilen beş para etmez servisi arayıp hattımın kapanmadığını. Faks ve modem ellerine geçtikten sonra beni "teyit"(!) için aradıklarını, ulaşamadıkları için hattımı iptal etmediklerini söylediler.

    Ben böyle gerizekalıca bir uygulama daha ne gördüm ne duydum. Ben sana yazılı dilekçe fakslamışım üstüne cihazları da iade etmişim ki sözleşmede başka madde yok. Daha neden kapatmazsın hattı birde utanmadan vermediği hizmetin parasını istiyor.,


    Bu konu hakkında tüketici hakem heyetine mi başvuruda bulunmak gerekir?

    Faturanın son ödeme tarihi ayın 14.12.2015 di ödemedim.

    başına gelen arkadaşlar var mı aramızda?







  • Yıllar sonra denk geldi konu :)
    Başına gelen arkadaşlara klavuz olsun.

    Hakem heyetine başvuru yaptım. Arayıp duran avukata başvuru evrağını faksladım. Aradım konuşmayı kaydettiğimi bildirdim, konu yargıya intikal etti, evrağı faksladım birdaha ararsan sanada taciz davası açarım dedim sustu kaldı.

    Sonrasında süreç işledi 1 1,5 sene felan sürmüştü sanırım. Süzeronlayn haksız bulundu. Benim yanlışlıkla otomatik ödemede olduğundan kullanmadığım 15 günlük bedelden tutun avukatıma verdiğim vekaletin parasına kadar yasl faiziyle alıp bir hayır kurumuna bağışladım :D

    Yılmayın... Yanlış hesap bağdattan döner bu şark kurnazlarına pabuç bırakmamak gerek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdilbaz

    Arkadaşlar başımıza bir olay geldi.

    SO taahhüdüm temmuzda bitti bende fahiş fiyatlı adsl hizmetinden bıktığından uydunet'e geçmek için eylül ayında SO müşteri hizmetlerini arayıp hattımı kapattırmak istediğimi bildirdim.

    Bana imzalı dilekçe fakslamamı ve modemi adreslerine göndermemi istediler. Dediklerini harfien yaptım.
    Ekim ayı sonunda bana bir fatura geldi bende eylül ayı faturasıdır diye üstünde durmayıp ödedim. Sonra kasım ayında bir fatura daha geldi ve müşteri hizmetleri denilen beş para etmez servisi arayıp hattımın kapanmadığını. Faks ve modem ellerine geçtikten sonra beni "teyit"(!) için aradıklarını, ulaşamadıkları için hattımı iptal etmediklerini söylediler.

    Ben böyle gerizekalıca bir uygulama daha ne gördüm ne duydum. Ben sana yazılı dilekçe fakslamışım üstüne cihazları da iade etmişim ki sözleşmede başka madde yok. Daha neden kapatmazsın hattı birde utanmadan vermediği hizmetin parasını istiyor.,


    Bu konu hakkında tüketici hakem heyetine mi başvuruda bulunmak gerekir?

    Faturanın son ödeme tarihi ayın 14.12.2015 di ödemedim.

    başına gelen arkadaşlar var mı aramızda?

    Çok geçmiş olsun hocam faks ve modem gönderice is bitmiyor ulkemizde takip etmemiz lazım maalesef yoksa iptal veya islerini yapmıyorlar onların işlerinde biz yapıyoruz en iyisi BTK şikayet veya mahkemeye vermek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ücretini ödediğimiz "modemi ve fiber sonlandırıcıyı" geri neden teslim ediyoruz, demirbaş olarakmı geçiyor bu cihazlar?
    Neden modem ücreti yansıtıyorlar?
  • Ch4ylak kullanıcısına yanıt
    Arkadaş ADSL kullanıyormuş. Fiber aboneliklerde router ve fiber sonlandırıcı cihazların mülkiyeti Superonline'in ait zaten. Onların parasını almıyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    benim sözleşmeme göre modem so nun. modem sorun değil alsınlar zaten kablonete geçtiğimden işime yaramaz.

    Sözleşmede iptal şartı adrese yazılı bildirim ve cihaz teslimi olarak yazılı yani dayanak yok bu iş mahkemede bitecek...


    birde şöyle bir mallık var belki ben tüm teknolojik bağımı kesiyorum sanane ben sana taahhüt mü verdim ki bana numaramdan ulaşacakmış da teyit alacakmış...

    belki ben aynı anda numaramı da bana e posta yolladığın adresinide kapattırdım. sonrada gittim köye yerleştim o zaman ne halt edeceksin? dimi...

    kıçlarından prosedür uydurup milleti sindirmeye çalışıyorlar ama yemezler. Avukatımın parasını da onlara giydireyim akılları başlarına gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdilbaz -- 16 Aralık 2015; 22:27:14 >
  • Yıllar sonra denk geldi konu :)
    Başına gelen arkadaşlara klavuz olsun.

    Hakem heyetine başvuru yaptım. Arayıp duran avukata başvuru evrağını faksladım. Aradım konuşmayı kaydettiğimi bildirdim, konu yargıya intikal etti, evrağı faksladım birdaha ararsan sanada taciz davası açarım dedim sustu kaldı.

    Sonrasında süreç işledi 1 1,5 sene felan sürmüştü sanırım. Süzeronlayn haksız bulundu. Benim yanlışlıkla otomatik ödemede olduğundan kullanmadığım 15 günlük bedelden tutun avukatıma verdiğim vekaletin parasına kadar yasl faiziyle alıp bir hayır kurumuna bağışladım :D

    Yılmayın... Yanlış hesap bağdattan döner bu şark kurnazlarına pabuç bırakmamak gerek...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.