Şimdi Ara

Süperonline sorunu çözmezse ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 10 gündür süperonline fiber hattım çalışmıyor bağlı olarak ev telefonumuda kullanamıyorum kullanıcı şifre bilgilerim uyuşmuyormuş 10 gündür çözemediler verdikleri tek yanıt bakıyoruz

    şikayetim

    başvurulabilecek bir yer varmı nerelere yazılıp dilekçe verilebilir fikirlerinizi almak istedim.



  • Fiber Internet kullanici adi ve sifrenizi ogrenmek icin SIFRE FIBER yazip bir bosluk birakip musteri numaranizi yazarak 5327522000 e SMS gonderebilirsiniz.
  • Sorun sadece kullanıcı adı ve şifrede olsaydı hemen çözerlerdi. Şu ana kadar çözülmediyse başka bir sorun var demektir. Oturduğunuz yerde hizmet alan başkalarında da durum aynı ise, beklemekten başka çareniz yok. Ama sadece sizde sorun varsa o zaman müşteri hizmetlerini devamlı arayarak bastırın. Ayrıca arızalı geçirdiğiniz zamanın faturadan düşülmesini talep edin.www.sikayetvar.com adresine de yazın. Yararı oluyor.
  • Merhaba şikayet var ada yazdım aynı cevabı verdiler, 10 gündür her gün müşteri hizmetlerini aradım yinede yapmadılar , artık daha etkili bir yer arıyorum, sıkıntı genel değil benim kullanıcıma özel büyük olasılık fatura ettirmicem ama çalışmasını istiyorum deli gibi 3g faturası ödicem yoksa.

    şikayet var linki
  • Size kurulumu yapan firmaya gidin. Sizin bölgeye bakan bir şirket vardır mutlaka. İnternette adresleri vardır. Oraya gidin ve sorunu anlatın. Oradaki en yetkili kişiyle görüşün, onun da müşteri hizmetlerini falan aramasını isteyin. Orası daha yetkili bir yer değil ama yine de müşteri hizmetlerini araması bir sonuç verebilir.

    Ayrıca şikayetlerinizde sorun hakkında detay vermemişsiniz. Çalışmıyor demişsiniz ama ne şekilde bir sorun olduğunu yazmamışsınız. Router mı arızalı, bağlantı geliyor ama internete mi erişilemiyor? Bunun gibi detayları vermeniz de sorunun çözülmesi için yararlı olur. Ayrıca böyle sorunlarda eve servisi yönlendirmeleri ve sorunu yerinde çözmeye çalışmaları gerekiyordu. Bunu neden yapmadıklarını da sorun. Son olarak, apartmanda aynı hizmeti sorunsuz kullanan kişiler olduğundan mutlaka emin olun.
  • Sorun süperonlinenin kendi sisteminde modem ip alıyor ancak 10.x.x.x şeklinde ve ben nete çıkmak istediğimde superoline nın şifre hatalı ekranı geliyor, oysa modem üzerinde wan ışığı yeşil, yani modemimin ip almalarını engelliyorlar ve çözemiyorlar, komplex bir arıza diyip beklemeliyiz diyorlar.
  • Problemin detaylarını bilmediğimden dolayı başka birşey söylemem mümkün değil. dediğim gibi, apartmandaki diğer abonelere de sorun. Eğer ciddi ve çözülemeyen bir sorun varsa, onlar da bu sorunu yaşamalı. Bireysel olarak böyle ciddi bir sorunu yaşamanız zor. Port değiştirilir, router değiştirilir, aboneye ait tüm ID'ler değiştirilir, yeri gelir abonelik işlemler silbaştan yapılır ve sorun çözülür.
  • Siz yine de verdiğim bilgiler doğrultusunda kullanıcı adı ve şifrenizi öğrenip modemin wan/ppp bbölümünü bu şekilde değiştirip deneyin.

    Şifreniz ya da passwordunuz gelen ekip tarafından yanlış girilmiş olabilir. Kullanıcı adı yada şifre problemlerinde 10.x.x.x li bir ip ve superonline password hatası sayfası çıkmaktadır.
  • az önce tekrar mesaj atarak denedim bir değişiklik yapmamışları.

    3 ay kdar kullandım arıza kullanırken başladı, müşteri hizmetleri birkaç kez şifre değiştirip telefonuma gönderdi,

    sorun şifre doğrulanıyor bağlandı gözüküyor, ancak yinede 10 lu ip den ip veriyor ve nete çıkartmıyor,

    kurulum dışındada ekip göndermediler gelip bakması için.

    Bugün yine aradım aynı sözler aynı zırvalar,

    Anladığım kadarıyla kimseyi bukadar mağdur etmediler rekor bende...

    Şikayetvar dışında bunları işlemlerimi yapmaları için tetiklecek bir yer varmı ayıplı ürün sayılmazmı hiç bu tarz dilekce veren oldumu? 15 gün bir işyerine hizmet veremeseler yer yerinden oynardı sözkonusu birey olunca kıları kıpırdamıyor.
  • Şikayet No:790958 Önceki Şikayet Sonraki Şikayet
    xcode... Şikayetçi Bilgileri
    Üyelik Tarihi : 09.11.09
    Şehir : İstanbul
    Cinsiyet : Erkek
    Yaş : 30
    X 4 Mart 2011, 14:57:12 xcoder yazdı
    SUPERONLINE Fiber Hattım Ve Taşıdığım Numaram 1 Haftadır Çalışmıyor! Kesinti sonucu Müşteri hizmetlerini aradım yaklaşık 40 dakikalık bir cep telefonu görüşmesi yapmak zorunda kaldım ve hiçbir sonuç çıkmadı. Ayrıca kullanıcı bilgilerimde hata olduğuna dair kayıt açacak arkadaş kaydı o anda açmamış.

    Ertesi gün Müşteri hizmetlerini aradığımda hiçbir işlemin yapılmadığın gördüm hesap bilgileri hakkında merkeze kayıt açmalarını sağladım. Hiçbir hizmeti alamıyordum ve bunu Superonline kendi engelliyor ve çözemiyordu.

    Acil olduğunu belirttim onlarda 24 saat içinde kesinlikle çözüleceğini ilettiler hafta sonu çalışmadıkları halde Pazar günü aramamda da işlem yapılıyor dediler. Sonuç olarak hafta sonu en az 2 saatlik cep telefonu görüşmesi yaptım ve evimde fiber olduğu halde 3g’ye onlarca lira ödedim. Hafta başı arkadaşların konuyu çözeceğini umarken konunun modemle alakalı olabileceği söylendi.

    Ayrıca sistemden çıkmanın maliyetini hesaplamanızı istedim geri dönüş olmadı. Konu çözülemediği için genel merkeze iletilmiş çözülemiyor. Bu süreçte müşteri merkezinize ilettiğim taleplerimden birinin gerçekleşmesini sorunun çözülmesini yada mağdur edilmeden sistemden çıkarılmayı istiyorum.
    - Düzeltecekseniz geçici bir hesap açılmasını sorun düzelene kadar 2. Bir modemin bende kalmasını istemiştim.
    - Kısa sürede düzelmeyecekse yada geçici çözüm de sunamayacaksınız, sistemden çıkmanın maliyetini sadece kullanım bedeli hesaplayarak önceki servis sağlayıcıma ödediğim tutarı da düşerek bildirmenizi ve telefonumu geri taşımanızı ve modemi de gelip almanızı istiyorum.



    1 kez okunduHiç yorum yazılmamışŞikayeti takip eden yokTakip Et Yazdır Arkadaşına Gönder
    Arkadaşına GönderYazmadan Önce :
    Çözülmediğini düşündüğünüz şikayetinizle ilgili durum değerlendirmelerinizi ayrıntıları ile birlikte iletiniz.
    Alıcının E-Postası :
    Adınız Soyadınız :
    Mesajınız :
    Karakter kaldı
    790958Şikayet ile İlgili Görüşmeler 5 Mart 2011, 10:03:42 Değerli Müşterimiz,

    Konuyla ilgili incelemeler yetkili birimler tarafından devam etmektedir.En yakın süre içerisinde size bilgi verilecektir.Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz.

    Saygılarımızla,


    SUPERONLINE




  • Merkezlerine direk telefon açmak dışında, mahkemeye verme şansınız var. Ama sonuçlanması seneler sürer o yüzden hiç o işe girmeyin derim. Müşteri hizmetlerini devamlı arayın, ayrıca sizin kurulumunuzu yapan firmaya gidip konuşun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.