Şimdi Ara

Sürat Kargo Esenyurt Aktarmada Kargoları Rehin Tutuyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konuyu gören,okuyan herkesten ricam konuyu öne çıkaralım

    7 mayısta surat kargoya 3 adet kargo verdim.Bunlardan 1 tanesi kahramanmaraşa gitti ve şubeye ulaştığı an iade oluşturuldu,alıcıyla hiçbir şekilde irtibat kurulmadı.(Gonderdigim şube ile gorustugumde yogunluk varsa iade yapip geri gonderiyorlar dedi.Nasıl bi çalışma anlayışı bilmiyorum)

    Diger 2 kargo ise 7 mayistan beri esenyurt aktarma da bekliyor.Merkez numarasi 0850 202 02 02 çalmadan kapanıyor(şube çalışanı aramasınlar diye merkez hatlarını kapattıklarını söyledi ve dogru soyluyor telefon çalmadan kapanıyor)

    Bölge müdürlüklerine hiçbir şekilde ulaşılamıyor.Defalarca şikayet maili gönderildi,şikayetvar'a yazıldı kesinlikle dönüş olmuyor..

    Dün itibariyle işi gücü birakip esenyurt aktarma yerine gittim kapıda ki güvenlik içeri almadıklarını,buradan kargo veremediklerini söyledi.Hatta 2 gün once polisle gelenler olmuş ama yine de verilmemiş.Gonderdigim kargolarin alıcıları haklı olarak para iadesi istedi ve onlara para iadesi yaptım.Verdigim kargo paraları da yandı

    Gönderdiğim şubeye gittim biz bisey yapamiyoruz dediler,aktarmaya gittim onlarda biz bişey yapamıyoruz diyor ee kim yardımcı olacak bu insanlara..

    Twitter'da bi sürü yorum var 1 aydir esenyurt aktarmada olanlar bile varmış.

    Kargomuzu göndermiyorsa en azından geri versin başka kargoyla gönderim yaparız

    Ekşisozluge konuyu tasiyabilen olursa çok sevinirim


    Sürat Kargo Esenyurt Aktarmada Kargoları Rehin Tutuyor!
    Sürat Kargo Esenyurt Aktarmada Kargoları Rehin Tutuyor!
    Sürat Kargo Esenyurt Aktarmada Kargoları Rehin Tutuyor!

    Gondermis oldugum kargolarin takip bilgileri..
    Goruldugu gibu 7 mayıstan beri esenyurt aktarma da rehin tutuluyor,gidip almak isteseniz dahi vermiyorlar..Hem ben gonderici olarak mağdur oldum,hem alıcilar magdur oldu(ucret iadesi yapıldı)

    Muhtemelen biraz daha bekleyip sonra kargo kayboldu diyecekler,bunun önüne gecebilmek icin konuyu şimdiden açıyorum...

    Konuyu okuyan,goren herkesten rica ediyorum öne çıkaralım


    Etiket ; Sürat Kargo Esenyurt Aktarma,Sürat Kargo Rehin,Esenyurt Aktarma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Sürat Kargo Esenyurt Aktarmada Kargoları Rehin Tutuyor

    Sürat Kargo Esenyurt Aktarma merkezi, kargoları teslim etmek yerine rehin tuttuğu yönündeki şikayetlerle karşı karşıya. Şirketin bu durumu, müşterilerin mallarına erişimini engellemekte ve memnuniyetsizliklere yol açmaktadır.

    Müşteriler, Esenyurt aktarma merkezine ulaşan kargolarının teslim edilmek yerine tutulduğunu bildiriyor. Kargoları almak için müşteri hizmetlerini aradıklarında ise çeşitli bahanelerle geçiştirildiklerini belirtiyorlar.

    Sürat Kargo Esenyurt Aktarma Merkezi yorumlar okunduğunda, bu sorunun yaygın olduğu görülüyor. Birçok müşteri, kargolarının günlerce hatta haftalarca bekletildiğini ve teslim edilmediğini ifade ediyor.

    Esenyurt aktarma Sürat Kargo şikayetleri, özellikle acil teslimatları bekleyen kişiler için büyük sıkıntılara neden oluyor. Önemli evraklar veya ilaçlar gibi zamanında teslim edilmesi gereken kargoların rehin tutulması, müşterilerin mağdur olmasına yol açıyor.

    Durumun çözümü için müşteriler, Sürat Kargo Esenyurt Aktarma Merkezi yorumları üzerinden şikayetlerini dile getiriyor. Ayrıca, sosyal medya platformları üzerinden de şirket yetkililerine ulaşılarak sorun dile getiriliyor.

    Şu an için Sürat Kargo Esenyurt Aktarma Merkezi resimleri veya Sürat Kargo Esenyurt Aktarma Merkezi fotoğrafları bulunmamaktadır. Ancak, müşterilerin aktardığı bilgilere göre merkez kalabalık ve düzensiz olarak tanımlanıyor.

    Sürat Kargo yetkilileri, konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapmadı. Müşteriler, kargolarının en kısa sürede teslim edilmesini ve bu sorunun çözülmesini talep ediyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 ay önce benim kargomu da 3 hafta İkitelli Aktarmada tutmuşlardı Sürat Kargo. Bir sabah ansızın kargo eve geldi (Sarıyer)

    Yurtiçi Kargo geçen hafta çalıştığım şirketin kargosunu almadı. 10 güne kadar bekleme ihtimaliniz var dedi geçen hafta

    Aras Kargo ise Bahçeşehir tarafındaki şubede sıkıntı var oraya ne kargo gönderin ne kargo alın dedi.


    Bu aralar kargoyla bir şey gönderip almamanızı tavsiye ederim
  • Tango-1 kullanıcısına yanıt
    Yurtiçiyle de gonderdiklerim ve aldıklarım var hiçbir sorun yok ama surat kargoyla artık en ufak bişey göndermem.Hayır yani gondermiyorsan ver alalim diyoruz ona da yanaşmıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yemin ediyorum birazdan aynı konuyu açacaktım.


    9 Mayıs'tan beri Esenyurt Aktarma'da. Su an çağrı merkezini arıyorum 24.dakikadayım, ne zaman bağlanırım ALLAH kerim. Birilerinin buna dur demesi gerekir.
  • Benim de geçen siparişim sürat kargoya verildi karantinada olmamıza rağmen evde bulamadık perşembe şubeye gelin dediler, perşembe şubeye gittik oraya biz bakmıyoruz kargo bize salı gibi gelir dedi. Salı günü tekrar gittim iadesi başlatılmış dedi zar zor ikna ettim arattım kargoyu en son kaç gündür şubede beklediği ortaya çıktı aldım kargomu geldim. Yani sürat kargo şu süreçte sıkıntı bir kargo firması

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FABA16B0B

    Yemin ediyorum birazdan aynı konuyu açacaktım.


    9 Mayıs'tan beri Esenyurt Aktarma'da. Su an çağrı merkezini arıyorum 24.dakikadayım, ne zaman bağlanırım ALLAH kerim. Birilerinin buna dur demesi gerekir.
    Bosuna ugrasma hocam gunlerdir aramadigim yer kalmadı,bizzat esenyurt aktarma merkezine de gittim yok ne kargoyu veriyolar ne yolluyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CDDH kullanıcısına yanıt
    Alicıya gider gitmez iade olusturup geri gonderdiler.Neden diye sordugum da şubede yogunluk varsa geri gönderiyolar dediler :) Şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Az önce bağlandım çok şükür. Çağrı merkezindeki kızda normal klasik şeyleri söylüyor.

    Ekşi ve inci'de durum patlamış. Esenyurt ve Maltepe ağırlıklı olmak üzere bir çok yerde aynı sıkıntı varmış. Lanet olsun
  • Arkadaşlar linkedin'den Sürat Kargo'yu etiketleyerek sorunumu anlattım. Bağlantılarımında benzer sıkıntılarını dile getirmesiyle olay bir anda büyüdü. Bir müdür beni ekledi kargo takip numaramı filan istedi, verdim. Aramalarını bekliyorum, bakalım nasıl bir sonuca ulaşacağız.
  • Bende linkedin hesabi yok sifirdan acsam pek bisey fayda etmez gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen... linkedinde direkt yöneticilere ulaşabildiğin için daha etkili oluyor. Bağlantınız olmazsa çok etkili olmaz.

    Linkedin yoksa facebook, instagram yada farklı bir sosyal medya hesabınızdan yazın hocam. Ben daha önce bi e-ticaret sitesinde çalışıyordum, orda da sosyal medya şikayetlerine öncelik veriliyordu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, yukarıda yazdığım gibi LinkedIn'den yazdıktan sonra bi müdür benden numaramı istemişti. Az önce aradı. Normal kargo süreçlerini vs.vs. anlattı. Kargomun yoğunluktan dolayı teslim edilememesi gibi bir durumun söz konusu olmadığını belirtti. Kargom bulunamadığı için teslimat sağlanamamış! Kargomun neden bulunamadığını şu an için bilmediğini belirtti. Tahminine göre kargo paketlerine dezenfektasyon işlemi uygulanırken üzerindeki barkod silinmiş olabilirmiş. Kargomun takipçisi olup akşam depoyu kontrol ettirecekmiş.



    İnanmadım ama elden başka bir şey gelmez. Bekliyorum
  • Bizim kargolarda kayboldu o zaman,sen yine ulaşabildin ben kimseye ulaşamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VioLee kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki yorumu yazdıktan sonra başka bir müdür daha aradı, kendi cep numarasından. Gece vardiyasında çalışan arkadaşlarımıza kargonuzu kontrol ettiriyorum filan dedi. Teşekkür ettim bende


    LinkedIn'da bi bağlantım kargonun üst düzey yöneticilerinden birini ss'ledi. Ondan sonra habire arayıp duruyorlar :) Umarım sorunumuz çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende simdi müsteri hizmetleri sorumlusunu yakaladım,yazdım olayı hatta baglantilarına da ekleme yaptım.Umarım sorunu çözebilir valla linkedin olayi aklima gelmemisti senin sayende baktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürat Kargo Mağdurları tek konu üzerinde yoğunlaşırsak belki tepkilerle sorunlar çözülebilir. Konular çok dağınık ve arada kayboluyor.

    https://forum.donanimhaber.com/surat-kargo-magdurlari-gonderileri-teslim-etmiyor-ve-telefonla-ulasilmiyor--142786709
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.