Şimdi Ara

Sürekli kopma sorunu ve bilgisiz ekip !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 hafta kadar önce türknet bağlattım fakat bağlandığı günden beri sürekli bi kopma sorunu var.

    Neyse teknik ekip geldi iç tesistta problem bi elektrikçi çağırın yeni kablo çekilsin düzelicek dendi.

    Ben de yeni kablo çektirdim 1. katta olduğum için çok problem olmadı fakat sorunumda en ufak düzelme olmadı. Destek kaydı açtığımda 10 gündür ekipler en kısa zamanda gelicek diye bi otomatik yazı ile karşılaşıyorum. Emin olun ne gelen var ne de arayıp soran. Müşteri hizmetleri desen yok. Anca otomatik mesaj. 3. günden fatura kesmeyi biliyorsunuz hizmete geldimi sıfır. Gerçekten bu şekilde mi hizmet veriyorsunuz yazıklar olsun.




  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Paylaşıyorum süreci buraya yazacağım

  • littlenikkisay kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım PM üzerinden size yardımcı olacaktır.
  • Henüz pm ile dönüş yapan yok bilginize..

  • littlenikkisay kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız tarafından dün arama yapıldığı bilgisi verilmiştir.

    "Müşterimiz ile görüştüm. Telekom ve yerinde destek ekiplerimiz ayrı ayrı kontrol sağladılar fakat sorun devam ediyor. Süreci ortak çalışmaya ilerleteceğim. Müşterimizle sürekli iletişim halinde olup gelen bilgileri eş zamanlı olarak müşterimize aktaracağım. Konu takibimdedir."
  • Destek birimine yazdığım mesajı aynen yazıyorum arkadaşlar.


    Bakın lütfen rica ediyorum.


    Evime gelen Türknet teknik servis bina tesisatında kopukluk var dedi elektrikçi çağırdım hat çektirdim 300 lira verdim sorunum devam etti. Tekrar gelen teknik geldiğinde modem arızalı dedi 400 lira verdim modem aldım sorunum devam ediyor. Belli ki teknik ekip diye tabir edilen bir avuç bilgisiz insan çalıştırıyorsunuz. Daha evime internet bağlanmadan da 100 lira fatura kestiniz. Şimdi size soruyorum. Ben henüz sağlıklı internet kullanamadan 800 lira masraf ettim. Siz veya teknik ekibiniz ne işe yarıyor bana söyler misiniz ?

  • littlenikkisay kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisat kaynaklı destek almanıza rağmen sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanımız ortak çalışma için yarına randevu oluşturmuştur. Ekiplerin kontrolü sonrasında size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Peki sizin bu yaptığınız yanlış arıza tespitleri yüzünden benim yaptığım boşa harcamalar ne olacak soruyorum size ?

    Sorunumun halen devam etmesi de cabası

  • littlenikkisay kullanıcısına yanıt
    Yaşanan sorun altyapı kaynaklı olması durumunda kullanamadığınız günleri indirim olarak tanımlayacağız. Bugüne ortak randevu oluşturuldu. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapacağız. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • işte mutlu bir müşteri, sürekli kopma sorunları ile uğraşacak canı sıkılmadan günleri geçiyor. Sizin kişisel becerileriniz için sürekli uğraş çıkarmışlar, size bir nevi hobi kazandırmışlar. Bunu başka yerde bulamazsınız. 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.