3 hafta kadar önce türknet bağlattım fakat bağlandığı günden beri sürekli bi kopma sorunu var. Neyse teknik ekip geldi iç tesistta problem bi elektrikçi çağırın yeni kablo çekilsin düzelicek dendi. Ben de yeni kablo çektirdim 1. katta olduğum için çok problem olmadı fakat sorunumda en ufak düzelme olmadı. Destek kaydı açtığımda 10 gündür ekipler en kısa zamanda gelicek diye bi otomatik yazı ile karşılaşıyorum. Emin olun ne gelen var ne de arayıp soran. Müşteri hizmetleri desen yok. Anca otomatik mesaj. 3. günden fatura kesmeyi biliyorsunuz hizmete geldimi sıfır. Gerçekten bu şekilde mi hizmet veriyorsunuz yazıklar olsun. |
Sürekli kopma sorunu ve bilgisiz ekip !!
-
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Paylaşıyorum süreci buraya yazacağım
-
Arkadaşım PM üzerinden size yardımcı olacaktır. -
Henüz pm ile dönüş yapan yok bilginize..
-
Merhaba, teknik uzmanlarımız tarafından dün arama yapıldığı bilgisi verilmiştir.
"Müşterimiz ile görüştüm. Telekom ve yerinde destek ekiplerimiz ayrı ayrı kontrol sağladılar fakat sorun devam ediyor. Süreci ortak çalışmaya ilerleteceğim. Müşterimizle sürekli iletişim halinde olup gelen bilgileri eş zamanlı olarak müşterimize aktaracağım. Konu takibimdedir." -
Destek birimine yazdığım mesajı aynen yazıyorum arkadaşlar.
Bakın lütfen rica ediyorum.
Evime gelen Türknet teknik servis bina tesisatında kopukluk var dedi elektrikçi çağırdım hat çektirdim 300 lira verdim sorunum devam etti. Tekrar gelen teknik geldiğinde modem arızalı dedi 400 lira verdim modem aldım sorunum devam ediyor. Belli ki teknik ekip diye tabir edilen bir avuç bilgisiz insan çalıştırıyorsunuz. Daha evime internet bağlanmadan da 100 lira fatura kestiniz. Şimdi size soruyorum. Ben henüz sağlıklı internet kullanamadan 800 lira masraf ettim. Siz veya teknik ekibiniz ne işe yarıyor bana söyler misiniz ?
-
Merhaba, iç tesisat kaynaklı destek almanıza rağmen sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanımız ortak çalışma için yarına randevu oluşturmuştur. Ekiplerin kontrolü sonrasında size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Peki sizin bu yaptığınız yanlış arıza tespitleri yüzünden benim yaptığım boşa harcamalar ne olacak soruyorum size ?
Sorunumun halen devam etmesi de cabası
-
Yaşanan sorun altyapı kaynaklı olması durumunda kullanamadığınız günleri indirim olarak tanımlayacağız. Bugüne ortak randevu oluşturuldu. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapacağız. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
işte mutlu bir müşteri, sürekli kopma sorunları ile uğraşacak canı sıkılmadan günleri geçiyor. Sizin kişisel becerileriniz için sürekli uğraş çıkarmışlar, size bir nevi hobi kazandırmışlar. Bunu başka yerde bulamazsınız.
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- vae fiber modem
- turknet statik ip
- ev interneti başka operatöre taşıma
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
- internetim çok yavaş
- turknet fiyat 2024
- zyxel modem kurulumu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X