Şimdi Ara

Taahhütlü Abonelik Cayma Hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Dün itibariyle Süperonline 3 lü paket için 24 ay taahhüt ile anlaşma yaptık, fakat daha modem kurulumu gerçekleşmedi. Dünden beri aklıma bir sürü soru işareti, torrent sorunu, yurt dışı çıkış vb. takılıyordu, ancak en son öğrendiğime göre upload için de kota koymalarını sinirimi bozdu artık, upload değişmedikten sonra download miktarının artması neyime gerek

    Bu yüzden daha tam hizmet almaya başlamamışken, yeni tüketici hakları çerçevesinde ücretsiz cayma hakkım var mı? Varsa nasıl değerlendireceğim. Acil bilgilendirebilirseniz çok iyi olur.

    Saygılar.



  • Bence bunu bize değil de Superonline'a sorun. Hizmet almaya başlamadığınız için mantıken cezasız iptal edebiliyor olmanız lazım. Öte yandan abone olmadan önce iyice araştırmadınız mı Superonline'ı?
  • İyi de ben bunu superonline a sorunca tamam efenim demeyecektir, uzatacaktır diye düşünüyorum.

    Sadece yasal mevzuatta elimi güçlendirecek bir durum var mı diye merak ediyorum. Bu konularda bilgili ve tecrübeli arkadaşlardan yardım almak istedim.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 gün içinde koşulsuz iptal hakkiniz var deneyin memnun kalmazsaniz iptal için müşteri hizmetlerini arayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gefe16 -- 10 Aralık 2014; 19:20:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • command_4 kullanıcısına yanıt
    Teyit edin müşteri hizmetlerinden daha önce TTNET ve Digiturk için sadece kullandigim gün kadarını ödeyerek üyeliği sonlandırdı ilk 7 günde bu hak vardır koşulsuz iade diye birşey varya o bu iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    Teyit edin müşteri hizmetlerinden daha önce TTNET ve Digiturk için sadece kullandigim gün kadarını ödeyerek üyeliği sonlandırdı ilk 7 günde bu hak vardır koşulsuz iade diye birşey varya o bu iste

    O hak nerede yazıyor? Ben sözleşmede ve tahhütnamede göremedim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    Teyit edin müşteri hizmetlerinden daha önce TTNET ve Digiturk için sadece kullandigim gün kadarını ödeyerek üyeliği sonlandırdı ilk 7 günde bu hak vardır koşulsuz iade diye birşey varya o bu iste

    O hak nerede yazıyor? Ben sözleşmede ve tahhütnamede göremedim?

    http://www.murathukuk.com/TR/belge/1-101/6502-sayili-yeni-tuketicinin-korunmasi-hakkinda-kanun-k-.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenneneo

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    Teyit edin müşteri hizmetlerinden daha önce TTNET ve Digiturk için sadece kullandigim gün kadarını ödeyerek üyeliği sonlandırdı ilk 7 günde bu hak vardır koşulsuz iade diye birşey varya o bu iste

    O hak nerede yazıyor? Ben sözleşmede ve tahhütnamede göremedim?

    http://www.murathukuk.com/TR/belge/1-101/6502-sayili-yeni-tuketicinin-korunmasi-hakkinda-kanun-k-.html

    O kanun TV'den cep telefonu satanları kapsar.

    4077 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki Kanun ve mesafeli sözleşmelere dair yönetmelikğine göre internet hizmeti elektronik ortamda anında ifa edilen, tüketicinin cayma hakkını kullanamadığı hizmetler kapsamındadır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.