Şimdi Ara

**** Taigo Kullananıcıları Ana Forum **** (91. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.978
Cevap
100
Favori
231.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Küçük motorlu araçlarda kaput çubuğuna kadar ısınma tamamen normal bir durum. 1.0 Polo aracımda olduğu gibi, 1.0 Taigo aracım da aynı durumda.

    Siz aracı kullanmaya başladıktan bir kaç dakika sonra, motor için ideal ısı olan ortalama 90 dereceye kadar ısınma devam ediyor. Araçlarımızı kullanırken motor bazen 100-110 derecelere kadar çıkabiliyor fakat devreye giren termostat ve antifriz hızlıca soğutma yapıyor. Hararet göstergesi ise dijital bir şekilde ve ortalamaya bağlı olarak gösterim yaptığı için biz sabit 90 derece sanıyoruz.

    Siz yine göz ucuyla da olsa arada hararet göstergenizi takip edin. Uzun süreli olarak 90 derecenin üzerinde bir veri okursanız, ilk fırsatta antifriz seviyenizi kontrol edin.

    Bakımlı bir volkswagen asla sorun çıkarmaz. Gözünüz hararette, içiniz rahat olsun :) Siz yine de sıcak motorda hiç bir yere dokunmamaya özen gösterin.


    **** Taigo Kullananıcıları Ana Forum ****




  • Uğur83 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim cevabınız için. Çok memnun kaldım bende ilk izlenimler olarak. Bakalım deneyimlemeye devam :D

  • furkanngul F kullanıcısına yanıt

    Servise gittiniz mi? Ne dediler?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cassation kullanıcısına yanıt
    garantiden değiştirdiler. ek olarak garanti dolacağı için motor takozu değişti araçta rölantide olan titreme geçti. şu anda rölantide titreşim yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • furkanngul F kullanıcısına yanıt

    hafif titrememi vardı yoksa sallıyor muydu arabayı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cassation kullanıcısına yanıt
    şöyle güneşlik açıkken güneşlik bile sallanıyordu. ben alıştığımdan bana tuhaf gelmiyordu fakat arabaya yeni ilkmkes binen biri farkediyordu. takoz değiştikten sonra ben de sarsıntının fazla olduğunu anladım.

    45bin bakımına ben 40 binde girdim. 2 sene dolduğunda araçta firen hidroliği bakımı yapılıyor ve fren hidroliği yağı değişiyor. bu yağ değişimi ve 45 bin bakımı ücreti toplam 10 bin tl tuttu. 24 aralık fiyatı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • furkanngul F kullanıcısına yanıt

    Eşimin aracı 2017 model dizel Polo, araç 130.000 km’de onda da bayağı bir süredir rölanti‘deyken iç kabinde hissedilen sarsıntı var, takozlarla alakalı mıdır acaba diye düşündüm ben de sizin yorumu okuyunca. Pek anladığım konular değil normalde bunlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cassation kullanıcısına yanıt
    serviste arkadaşın bana söylediği 1.0 araçlar 3 silindir olduğu için sarsıntılı çalıştığından takozlar çabuk aşınıyor ve sarsıntı hissedilir hale geliyormuş. bence servise danışsanız daha sağlıklı bir cevap alabilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bugün 3 konu ile ilgili servis randevum vardı,


    1)Carplay konusu, bu arabaların orjinalde kablolu carplayli olduğu, bazı araçlarda kablosuz eklendiği, o yüzden kopmaların normal olduğunu yazılım güncellenirse kablosuz kullanım özelliğimin gideceği söylendi. (Baştan sonra yanlış olduğunu düşünüyorum)


    2)Silecek sesi ve trim sesi için sürüş yapılması gerektiği o yüzden arabanın 2 gün kalması gerektiği ve ikame araç verileceği söylenerek 15 gün sonraya tekrar randevu verildi.


    Bugünden sonra büyük ihtimalle aracı satmayı düşünüyorum. Daha 1000 km'de ama gerçekten soğuduk araçtan. Özellikle eşim sürekli arabada carplay kullanıyor ve ne telefonla düzgün konuşabiliyor ne müzik dinleyebiliyor.

  • ASJV06 A kullanıcısına yanıt

    1 sorunuzla ilgili aracınızın tescil tarihi ne zaman benim carplay de de donma oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASJV06 A kullanıcısına yanıt

    1.sorun ile ilgili teyp ünite güncellemesini yaptırın. Son versiyonda bu tip hatalar daha az olur...

    Servisler kodlamasi ile oynamamış ünitelere güncelleme yapmak istemezler...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strategos -- 26 Aralık 2024; 20:34:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legionermy L kullanıcısına yanıt

    Ekim 2024


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASJV06 A kullanıcısına yanıt
    Ankarada mısınız hocam?

    Sizin araçta ki kablosuz carplay fabrikasyon di mi? Tüm taigo larda öyle diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 26 Aralık 2024; 22:8:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt

    evet fabrikasyon, malesef servis bilgili değil ve evet Ankaradayım

  • Şu anki sürüm nedir?

    Fotoğraf mevcut mu?

    @strategos hocam şu anki son sürümü daha iyi bilir.


    Ankarada multimedya vs güncelleme işlemlerini Otomol yetkili serviste daha hızlı halledebilirsiniz. Eğer gittiğiniz orası değilse bir sorun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 26 Aralık 2024; 22:46:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yine servisler yanıltmıyor!
    Bu hataları bildiklerinden adım gibi eminim. Bakın, garantisi bitsin aracınızın, "tabi tabi gelin hemen bakalım, yaparız" diyeceklerdir. Tabi parasını verirseniz.
    Yapana garantide! Neden yapmıyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugarb kullanıcısına yanıt
    bence ön yargılı davranıyorsunuz. benim aracın garantisinin dolmasına 1 hafta kala bakıma soktum garantiden takoz değişimi kavrama değişimi yapıldı kendimce çok şikayetim olmamasına rağmen. tabii servisten servise danışmandan danışmana değişir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Tcross ve Taigolarda 3G5035820X ünite kullanılıyor. Yani avrupa ünitedir. Yazılımın en son sürümü EU 0332'dir.

  • furkanngul F kullanıcısına yanıt

    Ne ön yargısı be!

    Bilmiyormuyuz, tanımıyormuyuz bunları!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @furkanngul yaşadığı ve açıkçası benim de şaşırdığım epey olumlu bir müşteri deneyiminden bahsetmiş. Neden mitinge çevirmişsiniz ben anlamakta zorlandım.

  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.