Merhaba arkadaşlar, Tata xenon modeli dizel manuel vites bir kamyonet arayısım var tercihen 4X4. acıkcası dağa bayıra vurup tarımsal faliyetlerde kullanmayı düşündüğüm için ford ranger ssangyong korando sports gibi eskiden kullanıp sattıgım kaliteli araçlara bakmıyorum. yuksek maliyet altına girmek istemiyorum. çunku bariz tarlaya ve dağa sokacağım. vurunca cizince de üzülmeyeceğim araç olsun istiyorum. bu aracın yedek parçası ustası motoru kondisyonu nasıldır ? 2016 modeller bile 400 bin civarı. bu da benım için yeterli. yorumlarınız nelerdir bu araçla ilgili? |
TATA XENON 2016+ Hakkında
-
-
bu modelini bilmem ama küçük bir sw modelinin içine oturmuştum galeride. sıfır araç. sıfır şahin bile güzeldir yani. ama bunun sıfırı bile kötüydü gerçekten, çok kötüydü. tuhaf ergonomi sorunları da vardı genel kalite sorunlarının yanında.
-
evet tahmin ediyorum parçaların kalitesiz olacağını hatta lada niva yı bile aratacak gibi. ama kaliteden ziyade istediğim şey parcasını bulayım , bakımını yapayım yürüsün gitsin.
-
motor konusunda sıkıntı yaşamazsın, PSA grubu Dicor 2.2L
PSA Group 2179cc DW12 kodlu ile bu araç üzerinde...
(önceki nesil Mercedes 3.0L D motor kullanıyordu, parça yine zor ve pahalı idi)
bu aracın en büyük sıkıntısı parça...
afrika pazarında kapısı koltuğu farklı renklerde bir sürü araç görebilirsin...
Hindistan pazarından Australya'da fazlaca var...
tata parça tedariği konusunda fecahat bir firmadır...
bu araç ile ilgili birşey geldiğinde tatam gelmiş diye dalga geçilir...
son dönem motor üretimleri Cummins (amerika) yapıyor ancak global satışlarda bizim pazar unutulmuş durumda...
budget hilux diyorlar bu araca sorun yaşayacağını sanmam ama aracı kıramayı düşünüyosan parça sorunu diyeceğim son kez
https://www.youtube.com/watch?v=RKLtDDud3WM
geberik bir L200, Hilux bulmanı tavsiye ederim...
ölüsü para eder...Tata'ya bulaşma derim :)
-
ustam cevabın için teşekkür ederim. açıkçası al sat için almıyorum. yani biliyorum ki 400 bine eski bir hillux alırım, her hafta sanayide 300-500 tl harcarım , 3 sene 5 sene binerim ama sattıgım anda da piyasasına satarım. ama istediğim şey beni saayiye düşürmesin yüksek model olsun ben bineyim , satacağım zaman da satmam, kasasını kapatırım çekerim evin önüne depo olarak kömürlük olarak kullanırım oyle soyleyeyım. yani 400 bini 3 sene sonra geri alıp sürekli arabaya masraf ve zaman ayırmak mı , yoksa 400 bini 3 sene sonra çöpeat ama sorunsuz arabaya bin mi dersen ben daha az dertle binmeyi tercih ediyorum çunku zamanımla para kaznaıyorum, zaman demek benım için para demek zaten
satın alırken bahsettiğin motor koduna ve motor yapısına dikkat edecğeim. psa motor dertsiz olacaktır. parça hususunda da farı kırılır bantlar geçerim modundayım. dediğim gibi yola çok çıkmam daha çok tarlaya bacaya giderim
-
hintliler kendileri bile tata kullanmıyor mahindra daha çok satıyor. ayrıca motorun psa ile alakası dahi yok. hatta xenon'un komple fransa'yı bile gördüğünden şüpheliyim. doğrusu motor avl tasarımı. üretim buz gibi hindistan tata... yanlış hatırlamıyorsam sadece enjeksiyon sistemi avrupa görmüş delphi...
-
çevresinde bu aracı almış ama sürekli motor sorunları vs ile uğraşan var mı sorunlu bir motor mu ?
-
Hurdası çıkmış tutulan araç almak yerine temiz ilk sahibinden düşük km tutulmayan araç almak daha mantıklı. Sanayi yüzü görmezsiniz. Parça konusunda Facebook grubu vardır oradan size mutlaka yardımcı olurlar.
Bizim insanımız bilmez 90 lı yıllardan kalma parçası yoktur Şahin al mevzusunu bu gün bile devam ettiriyorlar.
Beklentileriniz belli işinizi görür satmak istediğinizde elinizden geç çıkar ama satılmaz diye bir kanun yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X