< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (33. sayfa)
-
-
Bende merak ediyorum bunun cevabınıquote:
Orijinalden alıntı: mustafa371988İlk açma-kapamadan ücret alınmayacak
Bir takvim yılında ilk açma-kapama ücreti aboneye yansıtılmayacak. İkinci bir hat açma-kapama işlemi için asgari 7 gün önce olacak şekilde borcun ödenmemesi durumunda alınacak gecikme bedeli aboneye bildirilecek. Faturanın ödenmemesi nedeniyle hizmetin durdurulması durumunda hizmet verilmediği için hizmet bedeli adında ücret yansıtılamayacak.
@TBTNET 2018 de yürürlüğe giren kanunun maddesi bu şekilde siz bu kanuna tabi değilmisiniz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
selamlar, 79 mbit hız tanımlanmış hattım 110 mbit destekliyor 100 mbit e hızımı arttırabilir misiniz?
edit:
az önce hızım arttı teşekkür ederim tekrardan, iyi çalışmalar dilerim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamblue35 -- 8 Nisan 2021; 20:3:15 >
-
@TBTNET borcundan dolayı kapanan hatlarda ilk seferinde herhangi bi ücret alınmıyormuş,yasal düzenleme olmuş 2019 yılında,siz 20 tl ücreti hangi yasal düzenlemeye göre aldınız,bu konuda bi kanun maddesi varsa öğrenmek istiyorum,lütfen cevap verin,işinize gelmeyen mesajlara bakıp geçmeyin
-
quote:
Orijinalden alıntı: mustafa371988@TBTNET borcundan dolayı kapanan hatlarda ilk seferinde herhangi bi ücret alınmıyormuş,yasal düzenleme olmuş 2019 yılında,siz 20 tl ücreti hangi yasal düzenlemeye göre aldınız,bu konuda bi kanun maddesi varsa öğrenmek istiyorum,lütfen cevap verin,işinize gelmeyen mesajlara bakıp geçmeyin
Merhabalar,
Şözleşmemizde Açıkça bildirilmiş bir konudur.
Borç bildirim mesajı ilede ayrıca iletilmiştir.
Saygılarımla.
-
Yine başladık buyrun. Son bir haftadır hattımın desteklediği hız 125 mbitten 110 a sonra 101 şuan da da 94 mbite düştü. Snr değerim 18 den 10 a şimdi de 8 e düştü. Canlı ders sırasında sürekli kopmalar oluyor. Tekrar bağlandığında da öğrenciyi ara ki bulasın derste. En son İsa bey le görüştükten sonra 1 hafta çok rahat kullandım hiç bir sorun yaşamadım. Şimdi eskiye göre daha sık kopma yaşıyorum resimdeki uyarıyı alıyorum her defasında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Geçiş yapacak arkadaşlar lütfen yazımı dikkate alın!Türknet kullanıyordum bazı günler gün içinde hız düşüşü dışında bir sorunun yoktu.100 mb kadar pakette normalde 7-9 mbit ile indirme yapabiliyordum.Buna güvenerek nasılsa hattım sorunsuz operatör far etmez diye düşündüm ve Dh kampanyasını görünce tbt nete geçiş yapma kararı aldım.TBT netten kesinlinlikle memnun değilim.Dertsiz başıma dert aldım.20 senedir internet kullanıyorum ve karşılaşmadığım durumlarla karşılaşıyorum.Günde en az 2-3 defa internet kopuyor.Modemi aç kapa yapmaktan usandım.Bi bakıyorsunuz internet var,bi bakıyorsunuz yok.Bazen inernet var görünüyor fakat bir sayfa dahi açamıyorum.Bir şeyi bahane edecekler ya bende de modeminiz sorunlu diyorlar.Allahtan modemlerim yedekli ve birisiyle sorun yaşarken diğerini takıp sorunu onunla da tespit edebiliyorum.Hız konusunu hiç anlatmıyayım.Hız konusu dert olmaktan çıktı çünkü internet olunca şükür eder durumdayım.Sanırım rahat battı ve 20 tl daha uygun diye operatör değiştirdim.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TBTNETMerhabalar,
Şözleşmemizde Açıkça bildirilmiş bir konudur.
Borç bildirim mesajı ilede ayrıca iletilmiştir.
Saygılarımla.
Alıntıları GösterAçıkça bildirilmiş bildirilmesine de yasaya aykırı davranarak suç işliyorsunuz.
Bir takvim yılındaki "borç nedeniyle" ilk kapama işlemi için o ücreti faturaya yansıtamazsanız.
Kanunlar ve yasalar öyle diyor. 4. Bölüm Madde.17 https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm
-
Kim yasayı kanunu takıyor ki..
Vardır Bir yerlerde tanıdıkları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TBTNET kendi kanunlarını yaratmış galiba,diyelim ki ayın 15inde hattı kapattık, kalan 15 günlük peşin ödediğimiz parayı iade etmiyorlar,bunuda açıkca belirtmişler,yani benim anlamadığım yürürlükte olan kanuna aykırı maddeler ekleyip haksız kazanç elde etmek suç değil mi @TBTNET
-
quote:
Orijinalden alıntı: vindobona
Superbox taahhüt bitiyor haftaya başvuru yapicam,
Ne kadar sürede bağlantı sağlanır, kaç gün sürer ona göre başlayacağım işlemi?
Görseldeki gibi alt yapı sorgulamada çıkan sonuç.. 45mbps ve 406 m uzaklık..
Arkadaşlar hangisini alayım, tbtnet sorun yaşayan çok gibi duruyor, netspeed aklıma yatıyor, ayda 100-120gb ancak kullanıyoruz.. 100 lira maksimum ödemek şartıyla taahhütsuz hangi şirket önerirsiniz?
2 iş günü ile 7 iş günü arasında tamamlanıyor geçiş. Benim şansızlığıma 7 gün sürdü tam vazgeçecekken geçiş tamamlandı.
Şuan gayet memnunum tavsiye ederim kopma vs hiç olmadı senin gibi santrale uzaklığım yaklaşık aynı sayılır ama 75 mbps hız alıyorum. Hız ve ping değerlerini önceki mesajlarda görebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: remz34Geçiş yapacak arkadaşlar lütfen yazımı dikkate alın!Türknet kullanıyordum bazı günler gün içinde hız düşüşü dışında bir sorunun yoktu.100 mb kadar pakette normalde 7-9 mbit ile indirme yapabiliyordum.Buna güvenerek nasılsa hattım sorunsuz operatör far etmez diye düşündüm ve Dh kampanyasını görünce tbt nete geçiş yapma kararı aldım.TBT netten kesinlinlikle memnun değilim.Dertsiz başıma dert aldım.20 senedir internet kullanıyorum ve karşılaşmadığım durumlarla karşılaşıyorum.Günde en az 2-3 defa internet kopuyor.Modemi aç kapa yapmaktan usandım.Bi bakıyorsunuz internet var,bi bakıyorsunuz yok.Bazen inernet var görünüyor fakat bir sayfa dahi açamıyorum.Bir şeyi bahane edecekler ya bende de modeminiz sorunlu diyorlar.Allahtan modemlerim yedekli ve birisiyle sorun yaşarken diğerini takıp sorunu onunla da tespit edebiliyorum.Hız konusunu hiç anlatmıyayım.Hız konusu dert olmaktan çıktı çünkü internet olunca şükür eder durumdayım.Sanırım rahat battı ve 20 tl daha uygun diye operatör değiştirdim.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Söylediklerinizin her cümlesine aynen katılarak birkaç şey de ben söylemek istiyorum. TBTnet le 1 aylık süreyi geride bıraktık. Son 5 yılda modeme toplamda sadece 6 defa reset atıp yeniden kurulum yaptım. Bunun 4 tanesini TBTnet modeminizde sıkıntı var diyerek yaptırdı. Israrla modemimde sorun olmadığını belirtsem de hala aynı aynı şeyde ısrar ediyorlar. Başka modemle de denedim, Modemimi Bridge moda alıp öyle de denedim, Ankastre girişindeki bağlantıyı yeniledim uçları yak1 konnektörle birleştirdim, modeme giren ucu yeniledim ,değişen bişey yok.
Şimdi gelelim işin detayına;
Adresimden altyapı sorgulaması yaptığımda alacağım hız ve mesafe bu şekilde (ben daha yüksek hız alacağımı düşünüyorum aynı binada farklı daire numarasında sorguladığımda 88 mbit hız alacağı yazıyor.)
Bulunduğum yerde 2 tana Tip-7 Saha dolabı var ve bana yakın olan gerçekten de bu mesafede
Bu mesafeye göre hat değerlerim bu şekilde olmalı
Ama hat değerlerime baktığım zaman ben bu dolaptan hizmet alamıyorum.
Bu duruma göre ben diğer saha dolabından hizmet alıyorum.
Durum bundan daha açık nasıl anlatılır bilemiyorum.
Son bir not daha. VDSL de 400 mt üzerinde sağlıklı bir bağlantı alınmaz. Sık sık kopma yaşamamın nedeni de bu zaten. Sorunum modemden kaynaklı değil doğrudan Türktelekom altyapısından kaynaklı. Çözümü de çok basit onu @TBTNET biliyor zaten ama ilgilenecek biri var mı onu bilmiyorum. Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Ben şimdi sürekli internet bağlantım kopan dersime gidiyorum.
Edit: İsa Beyin hattınızla ilgili garip bir durum var dediği "garip durumu" da bu açıklıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi admestos -- 9 Nisan 2021; 17:4:47 >
-
4. Bölüm, Madde 17, Fıkra 3 te geçen ifade aynen şöyle;
"(3) İşletmeci tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hattın tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz."
Bu durumda @mustafa371988 tartışmasız haklı, ya @TBTNET le uzlaşma yoluna gidecek ya da yasal hakkını arayacak ki yasal yoldan her türlü kazanır.
-
Ben de sürekli kopma yaşıyorum 1 ay dolmadı daha ama umarım düzeltirler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yasal yollara falan başvurmam,bu olay burda kalır artık giden 20 tl olur,Tbtnetten memnundum sorun çıkmassa kullancaktım,fiyat performans olarak benim için iyidi,altyapımda iyi olduğu için sorunsuz kullanıyorum,işte bu yaşanan olay beni farklı bi sağlayıcıya geçmeye mecbur bıraktı,20 tl ve bu aylık fatura tbtnetin benden aldığı alabileceği son para kendileri bilir artık...
-
Diğer firma interneti kapattı. Siz ne zaman beni arayıp bilgi vereceksiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de benzer bir sorun yaşıyorum, Netspeed'de 75Mbps hızında internet tarifesini sorunsuz bir yıldan fazla kullandıktan sonra 35Mbps tarifesine geçmiştim. İnternet hattımda arıza meydana geldi ve TT destek ekipleri geldiler, sorunun saha dolabından olduğunu tespit ettiklerini ve internetimin yarım saat içinde geleceğini söyleyip gittiler ve dedikleri de oldu ama internetim maksimum erişilebilir hızı 35Mbps olarak geri gelmişti. Bu arızadan bir yıl sonra aynı sizinki gibi altyapı sorgulamasında arızadan önce aldığım yüksek hız görünüyor. Netspeed'e defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen Nuh dediler Peygamber demediler ve kesinlikle bu sorunu düzeltmediler. Benim kendi kanım bu tür TT altyapısından kaynaklanan maksimum hız sorunlarına Netspeed veya TBTNET gibi firmalar müdahale edemiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kef -- 9 Nisan 2021; 19:19:46 > -
Farlı ISS ler sadece altyapı kullanımını TT kiraladıkları için müdahale etme şansları yok. Ama sözleşmeleri arıza durumunda TT saha ekipleri bakacağı şeklince. Tabi onunda ISS lere servis ücreti var. O yüzden farklı ISS ler kolay kolay arıza kaydı açmak istemiyor size telefonda arıza kaydı açtığını söylese dahi çoğu açmıyor. Çok ısrarcı oldunuz yada arızanız büyük diyelim kayıt açtılar. Birde işin diğer tarafı var TT saha çalışanları. Farklı ISS lerin arızalarına bakmıyorlar, servis kaydı düşse bile çözüldü deyip kapatıyorlar bunu yapanlardan biri de benim komşum TT saha çalışanı. Kendi işimizi yetiştiremiyoruz bir de ona mı bakacağız diyor. Bu durumda ISS servis ücreti ödüyor ama TT çalışanları arızayı gidermiyor. Bunu bildikleri için farklı ISS ler kolay kolay arıza kaydı açmaya yanaşmıyorlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X