Şimdi Ara

TELEFON ALIRKEN UZAK DURULMASI GEREKEN FİRMA! N11-> Newport-GG->Cepport-HB->MYS İLETİŞİM-İNTELLİCELL (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
36
Favori
46.196
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eğer böylelerse gerçekten, inşallah kısa zamana süründükleri haberini duyarız. böylece ggden ve n11den mümkün olduğunca uzak, kurumsal firmalara daha yakın olunması gerektiğini öğrenmiş olduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meralemre

    Merhaba,
    LG G4 telefonumu Gittigidiyor üzerinden (Telefonshop) Evo Bilgi Teknolojilerinden almıştım. Cihaz durup dururken kapandı ve sürekli resetlemeye başladı. Servisine gönderdim. Darbeye dayalı anakart değişim parası 350TL istediler. Telefonun üzerinde darbe yoktu ki anakartı arızalansın, Mailleştik telefon ile konuştum fakat bir türlü kabul etmediler. THH ye başvurdum bugun bedel iadesi çıktı.
    Biz yandık başkaları yanmasın,

    G4'lerin kronik sorunu hocam. Kendi kendine anakartı yanıyor. Sizin suçunuz değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermani06

    http://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-c5-c5000-45g-cep-telefonu-P139552475

    Linkteki telefoncu Newcep de bunlardan mı

    Hayır hocam bu delta garantili yazıyor. Bu üç kağıtçı firmanın servisi intellicel-mys
  • idealseçim ve ceppaket ile ilgili bir sıkıntı var mı?

    Samsung C5 alacağım.
  • suatin kullanıcısına yanıt
    genel olarak gelen mesajlardan ve araştırmalardan anladığım kadarıyla paralel ithalatların çoğu benzer sıkıntılar var bence bulasmayın derim.
  • Bende telefon almıştım bozulmadı allahtan Hayırlı olsun hocam peşini bırakmadınız helal olsun benim başıma böyle bir olay gelse telefonu bozuktur diyerek elden çıkarırdım uğraşmazdım.
  • Beyler/bayanlar, ne olursa olsun cihazlarınıza iyi bakmanızı ve mağdur duruma düşmemenizi tavsiye ederim. Bu ve buna benzer bir çok konuyu okudum, illa ki sizlere hak veriyorum fakat kendi çevremde dahil cihazlarına hiç iyi bakmayan bir çok kişiyi görüyorum. Bundan yıllar önce ilk akıllı telefon deneyimim Samsung Galaxy Ace ile başladı ve bu zamana kadar 17 adet distribütör garantili cihaz kullandım ve cihazlarım servis yüzü görmedi. Biraz şans biraz da iyi bakmaktan geçiyor bu işler.
  • suatin kullanıcısına yanıt
    Ceppaketi tavsiye etmem, zamanında g3 için cok ugrastirdilar, delta servisle çalışıyorlar ve Servis baya sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuh lan! Ne yüzsüz, adi insanlar var. Okurken ben sinirlendim.
  • bu adamlardan telefon aldığınız zaman, telefonun kendi yetkili servisine götürüp parasıyla tamir edin desen bile tamir etmiyorlar. ithalatçı garantili telefonlar o yönden risk, tamam 200 - 300 ucuz ama sorun çıkarsa can sıkar
  • ben de n11.com'dan telefon alarak hayatımın hatasını yaptım.

    sorunlar asla çözülmüyor. garanti, hakem heyeti, kanun, hak, hukuk hiçbir şey geçmiyor.
    müşteri hizmetleri tek kelimeyle berbat. n11.com her türlü kendini kurtarıyor.

    ben 8 aydır uğraşıyorum. hiçbir şey elde edemedim.
    ilerleyen günlerde n11.com ve satıcısı ile ilgili yaşadıklarımı detaylı olarak anlatacam.
  • Bu konu ibretlik. Öncelikle LG almayacaksın. Ben LG alıp mutlu olan görmedim. Sonra bu ülkede yasalara güvenmeyeceksin. Not alın, favorilere ekleyin, çıktı alıp duvara asın. Öyle bir ders işte. Allah insanı bu ülke yasalarına ve Lg'ye düşürmesin.

    İkisi bir araya gelince aha böyle oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gcb1903

    Bu konu ibretlik. Öncelikle LG almayacaksın. Ben LG alıp mutlu olan görmedim. Sonra bu ülkede yasalara güvenmeyeceksin. Not alın, favorilere ekleyin, çıktı alıp duvara asın. Öyle bir ders işte. Allah insanı bu ülke yasalarına ve Lg'ye düşürmesin.

    İkisi bir araya gelince aha böyle oluyor.

    Gerçekten ibretlik. Ama her markada sorun çıkabilir. Bugün LG yarın bir başkası...
    Yasada boşluk var. n11 (veya aradaki komisyoncu firma kimse) müteselsil sorumlu olması lazım, satıcı/ithalatçı/üretici ile birlikte.
    n11'in kanunen hiçbir sorumluluğu yok. Bu yüzden batak/göçek/kaçak firmaların cirit attığı bir platform olmuş.

    biz tüketici olarak sanıyoruzki, n11 güvenilir ve bu ticaretin arkasında doğuş grubu var. başımıza birşey gelmez.öyle birşey yok.
    oysaki gerçek şu: merkezi şırnakta olan ve suriyelilerin üstüne kayıtlı bir şirketin pos'undan kartımızı geçiriyor olabiliriz.
    sonra sorun çıkınca firmanın adres ve telefonu mezarlık. mahkemeye ver, icraya ver boş işler. muhatap yok. mal varlığı yok.
    her yıl eskisini kapatıp yeni firma kurabilirler.

    benim n11 le sorunum bitsin. çözüleceğine inanmıyorum zaten.
    üyeliğimi de kapattıracam. yaşadıklarımı da burada yazacam.
    bir daha da tövbe.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laserss -- 17 Aralık 2016; 15:53:7 >




  • laserss kullanıcısına yanıt
    Merhaba laserss,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • Ben ta fi tarihinde (2014) lg g3 almışım bu adamlardan gg üzerinden. Allahtan telefon sorun çıkarmadı da güzel kullanıyorum halen. Garantisi de bitti zaten. Ama ucuz atlatmışız. Böyle başlıklara ile bilgilendirilmeye ihtiyaç var.
  • Arkadaşa söz söyleyemem ben çoğu markayı kullandım özet geçeyim 22 aydır faal kullandığım iphone 6 yı 2 kere saçma sapan sebeplerden garantiye verdim ikisindedr sıfırını verdi adamlar genpa.



    Samsung s3 ilk çıktığında ekran arızası vardı gittim samsunga bunun köşeleri ezik dedi kullanıcı hatası dedi geri yolladı bana.



    Sony ara modeli vardı verdim garantiye ekranı bozuktu tamir yaptılar parça unuttular şikayeti büyüttüm parça temin edemeyip üst model verdiler. Firma teleservice



    Lg g2 ve g3 1 yıl gibi süre kullandım g3 ithalat ürünüydü sıkıntısız çalışıyordu yavaştı sattım garantilik işim olsa o zaman kandırırlardı kesin beni şuan başıma gelse bende arkadaş gibi kovalarım böylelerine pabuç bırakmamak lazm hatta mağdur olduğumuz dönemi iyi bir avukatla faiziyle alabiliriz görüşündeyim ama net bilgim yok.
  • xiaomi alacaktı bir arkadaş bu konuyu gösterip kendisini n11 deki turuncumağaza'dan (delta) almaya ikna ettim biraz fark olsada arada..

    Gerçekten ibretlik bir konu sizin adınızada çok sevindim dediğiniz gibi belki herkese etki edemiceksiniz ama farkında olmadan alan kişilere bile bi faydanız dokunmuştur. Sonuçta adamların gözünü korkutmuşsunuz biraz daha dikkatli olacaklardır. Artık insanların herşeyi olduğu gibi kabullenmediklerini görmeleri açısından iyi olmuş.
  • paralel ithalat samsung a5 almak üzereydim. konuyu okudum. 200 fazla verdim samsung garantili aldım..
  • delta garanti firması ürününün arkasında durmuyor, akrabaya almıştır lg g3 60 günü geçti hala cevap vermediler, tüketici mahkemesine başvurdular artık.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.