Şimdi Ara

Telefonum 3 aydır Serviste!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motorola Motoluxe Cihazımda ısınma sorunu vardı el yakacak cinsten sorunla karşılaştıktan sonra hemen servise gönderdim.


    1. Servis tarihi:
    Giriş Tarihi:
    15.2.2013
    Sevk tarihi:
    1.4.2013

    Ve ardından telefon bir kaç gün sonra tekrar bana ulaştı tamir süresini aşan cihazımda aynı problem devam ediyordu tekrar servise gönderdim.

    2. Servis Tarihi:
    Giriş Tarihi:
    15.04.2013
    Halen serviste.

    Şunu belirtmek istiyorum burada Motorola ve Teleservice firmalarının büyük hataları söz konusu Motorola Parça temini konusunda kusurlu Teleservice cihaz arızasını yanlış tespit ettiği için aynı sıkıntıyı ikinci kez yaşadım ilk arıza batarya olduğu yönündeydi ikinci arıza anakart olduğu söylendi ve olan bana oldu benim öğrenmek istediğim yasal haklarımı neler arkadaşlar? Para iade hakkım doğduğunu tahmin ediyorum bunun için hangi kuruma hangi belgeler ile başvurmalıyım yardımınızı bekliyorum.

    Bir not: Asla ama asla Motorola markasına güvenip alışveriş yapmayın teleservice i asla tercih etmeyin.







  • Parca sorunu motorola turkiyeden cekildigi icin olmasin sakin hic guvenmyerek motorola aldim baya mutluyum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RainKnight

    Parca sorunu motorola turkiyeden cekildigi icin olmasin sakin hic guvenmyerek motorola aldim baya mutluyum
    Ne kadar boş konuştuğunun farkında mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Ne kadar boş konuştuğunun farkında mısın?

    Evet sana gore bos tabi.sikayet etseydin o zaman dostum motorolanin turkiyeden cekildigi belli Hadi sana bos forumlar
  • adam gülelim diye bişey yazmış anında terslemişsin. sen ve senin gibiler yardımı haketmiyor...
  • Hocam bende sirf bu teleservis yuzunden cok pisman oldum motorola aldigima neyseki simdi baska modele gectimde kurtuldum benim cihazimida 1 ay hic bir islem yapmadan bekletmislerdi serviste kavga bile etmistim para iadesi icin tuketici mahkemesine basvur demisti calisani piskin pişkin. Sonunda servis mudurunu taniyan bir arkadasla servise gittim mudurle gorustuk 2 gun sonra 1 ay bekleyen telefonum onarilarak teslim edilmisti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttt01

    Hocam bende sirf bu teleservis yuzunden cok pisman oldum motorola aldigima neyseki simdi baska modele gectimde kurtuldum benim cihazimida 1 ay hic bir islem yapmadan bekletmislerdi serviste kavga bile etmistim para iadesi icin tuketici mahkemesine basvur demisti calisani piskin pişkin. Sonunda servis mudurunu taniyan bir arkadasla servise gittim mudurle gorustuk 2 gun sonra 1 ay bekleyen telefonum onarilarak teslim edilmisti...

    Evet maalesef teleservice gibi dengesiz firmalara verilmiş servis çok açık bi nedeni vardır o da ucuz olması telefonu 45 gün tamirde tutup yanlış arıza tespitinden sonra bi 45 gün daha bekletir bunlar. Tüketici haklarına başvursam işlemler kaç gün sürer hocam heralde benden haklısı yoktur şu durumda iade konuları hakkında bilginiz var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainbow05


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Ne kadar boş konuştuğunun farkında mısın?

    Evet sana gore bos tabi.sikayet etseydin o zaman dostum motorolanin turkiyeden cekildigi belli Hadi sana bos forumlar

    Güzel Kardeşim dünyanın her yerine 2 günde kargolar gönderilirken avrupa ülkesi olarak sayılan ülkeye neden aylar sonra parça gönderir bi firma? Ülkeden çekildiğini biliyorum ama teknik destek vermek zorundalar. Şikayet etmeyi düşündüğüm için açtım zaten konuyu yeterince açıklayıcı değil mi konu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunkaar

    adam gülelim diye bişey yazmış anında terslemişsin. sen ve senin gibiler yardımı haketmiyor...

    Gülmek mi istiyorsun ? Git kedi videoları filan izle ben burada eğlenilecek birşey göremiyorum? senin edeceğin yardım olmaz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: ttt01

    Hocam bende sirf bu teleservis yuzunden cok pisman oldum motorola aldigima neyseki simdi baska modele gectimde kurtuldum benim cihazimida 1 ay hic bir islem yapmadan bekletmislerdi serviste kavga bile etmistim para iadesi icin tuketici mahkemesine basvur demisti calisani piskin pişkin. Sonunda servis mudurunu taniyan bir arkadasla servise gittim mudurle gorustuk 2 gun sonra 1 ay bekleyen telefonum onarilarak teslim edilmisti...

    Evet maalesef teleservice gibi dengesiz firmalara verilmiş servis çok açık bi nedeni vardır o da ucuz olması telefonu 45 gün tamirde tutup yanlış arıza tespitinden sonra bi 45 gün daha bekletir bunlar. Tüketici haklarına başvursam işlemler kaç gün sürer hocam heralde benden haklısı yoktur şu durumda iade konuları hakkında bilginiz var mı ?

    Alıntıları Göster
    Hocam tüketici mahkemesi bana 5 ay sürer demişti ama yoğunluğa göre değişiyor belki sizin bağlı olduğunuz yerdeki daha kısa bir sürede sonuçlandırabilir. Onun dışında motorola mobile kısmıyla bir görüşebilirsiniz iade için anlatırsınız durumu 45 gün serviste durduğunu filan orayla görüşenlerin iade yaptırabildiğini okumuştum bir kaç yerde ama şimdi hatırlamıyorum açıkçası motorolayı verdimde kurtuldum birdaha teleservice nin önünden geçmem umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunkaar

    adam gülelim diye bişey yazmış anında terslemişsin. sen ve senin gibiler yardımı haketmiyor...

    Gülmek mi istiyorsun ? Git kedi videoları filan izle ben burada eğlenilecek birşey göremiyorum? senin edeceğin yardım olmaz olsun.

    moralin bozuk diye millete fırça atamazsın haddini bil. forum adabı diye birşey var...ayrıca bu konuda bilgim olsa yardım eder yine de aynı serzenişimi yazıya dökerdim. o zaman siz ne yazardınız merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttt01

    Hocam tüketici mahkemesi bana 5 ay sürer demişti ama yoğunluğa göre değişiyor belki sizin bağlı olduğunuz yerdeki daha kısa bir sürede sonuçlandırabilir. Onun dışında motorola mobile kısmıyla bir görüşebilirsiniz iade için anlatırsınız durumu 45 gün serviste durduğunu filan orayla görüşenlerin iade yaptırabildiğini okumuştum bir kaç yerde ama şimdi hatırlamıyorum açıkçası motorolayı verdimde kurtuldum birdaha teleservice nin önünden geçmem umarım.
    Teşekkür ederim dostum Manisa'da yaşıyorum umarım dediğin gibi 5 aydan bahsetmezler eğer öyleyse tamiri beklemek daha mantıklı :) Motorola ile iletişim halindeyim ilk günden beri oradaki Yasemin hanım elinden geleni yapıyor şuan cihaz değişimi isteğimi bildirdim bi form hazırladılar üstlerinden cevap bekliyorlar para iade olayını teleservice ile görüşmem gerektiğini söylediler Teleservice aradığımda kendilerinin para iadesi yapmadıklarını sadece hakem heyetinin kararı üzerine böyle bi yola gideceklerini söylediler hatta öyle rahat söyledi ki telefondaki bayan sinir olmuştum hergün arayıp firmayı taciz etmeyi düşünmeye başladım artık, hakkımı aramak en mantıklısı şu durumda sonuçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HünkarBeğendi

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunkaar

    adam gülelim diye bişey yazmış anında terslemişsin. sen ve senin gibiler yardımı haketmiyor...

    Gülmek mi istiyorsun ? Git kedi videoları filan izle ben burada eğlenilecek birşey göremiyorum? senin edeceğin yardım olmaz olsun.

    moralin bozuk diye millete fırça atamazsın haddini bil. forum adabı diye birşey var...ayrıca bu konuda bilgim olsa yardım eder yine de aynı serzenişimi yazıya dökerdim. o zaman siz ne yazardınız merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Konuyu yeterince kirletmedin mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Teşekkür ederim dostum Manisa'da yaşıyorum umarım dediğin gibi 5 aydan bahsetmezler eğer öyleyse tamiri beklemek daha mantıklı :) Motorola ile iletişim halindeyim ilk günden beri oradaki Yasemin hanım elinden geleni yapıyor şuan cihaz değişimi isteğimi bildirdim bi form hazırladılar üstlerinden cevap bekliyorlar para iade olayını teleservice ile görüşmem gerektiğini söylediler Teleservice aradığımda kendilerinin para iadesi yapmadıklarını sadece hakem heyetinin kararı üzerine böyle bi yola gideceklerini söylediler hatta öyle rahat söyledi ki telefondaki bayan sinir olmuştum hergün arayıp firmayı taciz etmeyi düşünmeye başladım artık, hakkımı aramak en mantıklısı şu durumda sonuçta.
    Hocam bir görüşün tüketici mahkemesiyle kaymakamlıkta oluyordu sanırım. yoğun değilse servis formunu filan verin para iadesi istediğinizi belirtin ayrıca başvuru yaparken yoksa değişim filan veriyorlar para iadesi belirtmediğiniz için. umarım istediğiniz gibi sonuçlanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttt01

    Hocam bir görüşün tüketici mahkemesiyle kaymakamlıkta oluyordu sanırım. yoğun değilse servis formunu filan verin para iadesi istediğinizi belirtin ayrıca başvuru yaparken yoksa değişim filan veriyorlar para iadesi belirtmediğiniz için. umarım istediğiniz gibi sonuçlanır.
    hocam aynı olay arkadaşımın başına geldi ideos x5 in ekranı kırılmıştı ve değişim için garantiye yolladı 5 ay telefonu vermediler parça yok bilmemne gitti tüketici haklarına şimdi ideos x5 parasını aldı 520 liraya almıştı 520 lirasını çatır çutur verdi kvk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meraxes

    hocam aynı olay arkadaşımın başına geldi ideos x5 in ekranı kırılmıştı ve değişim için garantiye yolladı 5 ay telefonu vermediler parça yok bilmemne gitti tüketici haklarına şimdi ideos x5 parasını aldı 520 liraya almıştı 520 lirasını çatır çutur verdi kvk

    Alıntıları Göster
    Benim aldığımda fatura fiyatı ile mi ödüyorlar yoksa ürünün şimdi ki fiyatı ile mi ödeme yapılıyor biz haklı bulunursak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Benim aldığımda fatura fiyatı ile mi ödüyorlar yoksa ürünün şimdi ki fiyatı ile mi ödeme yapılıyor biz haklı bulunursak ?

    böyle servis süresi olmaz arkadaşım, hiç burda oyalanma hemen tüketici hakem heyetine git servis raporları ile ve iade kararı çıkart.
    uzun falan sürmez, mahkemelik bir şey yok ve durum çok açık (üzerinde tarih bulunan servis raporları bulunduğunu varsayıyorum). paranı geri al (fatura bedeli).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Benim aldığımda fatura fiyatı ile mi ödüyorlar yoksa ürünün şimdi ki fiyatı ile mi ödeme yapılıyor biz haklı bulunursak ?

    senin aldığın fatura fiyatıyla arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Benim aldığımda fatura fiyatı ile mi ödüyorlar yoksa ürünün şimdi ki fiyatı ile mi ödeme yapılıyor biz haklı bulunursak ?

    böyle servis süresi olmaz arkadaşım, hiç burda oyalanma hemen tüketici hakem heyetine git servis raporları ile ve iade kararı çıkart.
    uzun falan sürmez, mahkemelik bir şey yok ve durum çok açık (üzerinde tarih bulunan servis raporları bulunduğunu varsayıyorum). paranı geri al (fatura bedeli).

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler pazartesi ilk işim tüketici haklarına gitmek olacak .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkunefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Benim aldığımda fatura fiyatı ile mi ödüyorlar yoksa ürünün şimdi ki fiyatı ile mi ödeme yapılıyor biz haklı bulunursak ?

    senin aldığın fatura fiyatıyla arkadaşım

    Teşekkürler dostum veridğin bilgiler için.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.