Sözleşmeyi imzalayalı 11 gün oldu, biraz önce 444 0 375'i aradığımda "hattınız dün açılmış" dediler - hele şükür - velakin modemde (Zoom X4) link ışığının kesintisiz yandığına hiç şahit olmadım. Neden ola ki bu?
hat daha açılmamıştır bana da dendi aynısı hatta bende link devamlı yanıyordu aradım açık diyorlar sonra aradım tuzla santrali çalışma var dediler bir gün sonra açıldı o da zar zor 3-5 kişiyi aradım anadolu yakası müdr. biri aktif diyor öbürü değil diyor birisi kullanıcı adı şifren bu diyor o değil şu en sonun da bağlandım
Evet abi adamlar çalışıo tamamda işten analayan adam yok telefona çıkanlarda bilmiyo neyin ne oldunu..
Eveeeet... Dün (12. gün) teknik eleman aradı, "sizin evraklar gelmemiş, hat açılmamış ki, ne biçim iş yapmışlar" vs. dedikten sonra pazartesiye halledeceğini söyledi. Oysa ben daha önce bana hattın açıldığını söyleyen hanımefendiye sormuştum, "hiç kontrol etmeden onuncu gün doldu diye açıldığı işaretlenmiş olamaz mı?" diye, cevap : "olmaz öyle şey" Bravo Telekom.
14. gün oldu, ufak bi değişiklik var : artık telefon hattım da gitti. Arıza kaydı bıraktım, bakalım n'olcak. Aferin Telekom. Değerin gittikçe artıyor. Umarım milyar*milyar dolara satılırsın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme