Adıma kayıtlı 4 adet, faturasız data hattım vardı. Fakat E Devlette GSM hat sorgulamada sadece 2 si görünüyordu. Bu hatlar için *952# yapıp online işlem şifresi aldığımda, E Devlette görünenler için "Online İşlem Şifresi Hatalıdır" diyordu, diğer iki hat içinse, hat kaydı bulunamadı diyordu... Son kullanma, iptal edilme vs tarihleri öğrenmem hiçbir şekilde mümkün olmadı. Ben de Tcelle geçtim. Cidden müşteri hizmetleri en kötü operatör Telekom. Memlekete gittiğimde 1 ay, hat çekmediği için defalarca aradım. Ekip gönderiyoruz, ilgilenecekler diyorlar. Sonra bir şey değişmiyor. 1 km yok gidip, çeken bir yer bulup arıyorum: Diyorum ki "hani ekip gönderecektiniz, bıdı bıdı" Diyor ki bizdeki kayda göre sizi aramışız ama ulaşamamışız. Ulaşamazsınız tabi, telefon çekmiyor. Zaten o yüzden arıyorum sizi diyorum. Falan filan. KKTC 'ye gittik, giderken Kıbrıs paketi aldık ama o paket duruyor oysa kol gibi rooming ücreti geldi. Aradım, bana diyor ki KKTC paketiniz olabilir ama sonuçta roomingtesiniz. Karşıma çıkan müşteri hizmetleri operatörleri genelde, laf anlamaz ve oraya zorla oturtmuşlar gibi davranan tiplerdi. Neyse, işte öyle. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nörofizyolog -- 29 Aralık 2022; 9:51:4 > |
Bildirim