Şimdi Ara

Telpa Sahtekarlığı ve Teknikerlerinin İş Bilmezliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonu Haziran sonu gibi garantiye gönderdim, ekran ve anakart değişti geri gönderildi. Geldiği günden beri telefonda kendi kendine dokunma ve ekranı tazeleme problemi var. Mesela Instagram'a girip daha sonra siyahımsı bi ekrana girersem altta Instagram ekranı duruyor :) (Belki tam olarak anlamamış veya anlatamamış olabilirim fakat normal değil) Telefonu tekrar garantiye gönderdim; gönderirken de formda belirttim. Telefonun sürümünü düşürmeyin, aklınızca çözüm buluyorsunuz ama çözüm değil. Stock ve custom olmak üzere JB, KK bir çok ROM denedim fakat çözüm değil. Kardeşim bu telefon ekran ve anakart değiştikten sonra bu hale geldi, yazılımla çözülmesi mümkün mü ? Bunu diyen tekniker nasıl para kazanır bu işten aklım almıyor. Hadi eyvallah dokunmatiği çözdün; ya ekran tazeleme sorunu nolacak ? Onu da mı stock yazılım kurup çözdün ? Hayatında stock rom kurmaktan başka birşey bilmeyen servis elemanları para kazanıyor bu ülkede.

    Diğer sıkıntı da işlem süresinde. VIP Servis ile ellerine ulaştıklarında aynı gün tamir edip kargoya verme sözü veriyorlar. BAKINIZ . Salı gönderdim, Çarşamba girdi ama hala geri dönmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RealSchule -- 24 Ağustos 2015; 14:09:11 >







  • Aynı durum bizim bir büyügümüzde de vardı.Eğer garanti servisine yakından git bir konuş.

    Bence en dandik servislerden birisidir TELPA.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2pac. -- 23 Ağustos 2015; 16:57:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PHOBOS19

    Aynı durum bizim bir büyügümüzde de vardı.Eğer garanti servisine yakından git bir konuş.

    Bence en dandik servislerden birisidir TELPA.

    Eğer yakın olsam sıkıntı değil zaten, hallederim de mesafe var.
  • RealSchule R kullanıcısına yanıt
    o kadar dandik bir servis ki daha kötüsünü gösterebilicek birisi yok.Durum böyle malesef hocam inş. kısa zamanda ulaşır.
  • Ekleme: Bugün müşteri temsilcisiyle konuşmamda "para iadesi" şartlarını sordum; cevap şöyle;
    " 4 defa mekanik parça değişimi " benim bununla beraber 3 olacaktı fakat yazılım ile hallettiklerini söylediler.

    Bu gerçekten sahtekarlıktır. Servisin kurdum dediği romu ben 30 defa kurdum aynı sorun vardı. Ekran değiştikten sonra böyle bir sorun başlıyorsa bunun sebebi ekrandır bu kadar basit.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.