Temu ile genel konuları referans linki paylaşıp konuyu kirletmeden burada paylaşalım .. Deneyimi olanlar deneyimlerini, bilgisi olanlar bilgilerini, sorusu olanlar tüm merak ettiklerini sorarak ... |
TEMU Ürün, Sipariş, Kargo, Gümrük vs Konuları [Ref. Link Hariç Tüm Konular]
-
-
- ÜRÜN İADELERİ -
Ürün iadeler hakkında Temu.com'un bilgilendirmeleri ...
Temu'da bir ürün nasıl iade edilir veya değiştirilir?
Maalesef şu anda değişim hizmeti sunmuyoruz, ancak yeni bir sipariş verebilir ve mevcut siparişin iadesini başlatabilirsiniz. Neredeyse tüm ürünler, satın alma tarihinden itibaren 90 gün içinde iade ve geri ödeme için uygundur. Birkaç istisna vardır:
- Giyilmiş, yıkanmış, hasar görmüş veya etiketleri, ambalajları veya hijyen etiketleri çıkarılmış veya tamamlanmamış bir setin parçası olan giyim eşyaları.
- Özellikle iade edilemez olarak etiketlenmiş ürünler.
- Özel ürünler.
- Bazı bedava hediyeler.
İade veya değişim işleminin durumu nedir?
Temu uygulamasından veya Temu.com'dan Temu hesabınıza giderek iade durumunuzu takip edebilirsiniz. 'Siparişleriniz'> 'İadeler' bölümüne gidin. Buradan iadenizin durumunu, paketinizin ne zaman elimize ulaştığını ve iadenizin ne zaman yapıldığını takip edebileceksiniz.
Ürünlerin boyutunu/rengini değiştirebilir miyim?
Maalesef şu anda değişim yapamıyoruz, ancak yeni bir sipariş verebilir ve iade işlemini başlatabilirsiniz. Neredeyse tüm ürünler, satın alma tarihinden itibaren 90 gün içinde iade ve geri ödeme için uygundur. Birkaç istisna vardır:
- Giyilmiş, yıkanmış, hasar görmüş veya etiketleri, ambalajları veya hijyen etiketleri çıkarılmış veya tamamlanmamış bir setin parçası olan giyim eşyaları.
- Özellikle iade edilemez olarak etiketlenmiş ürünler.
- Özel ürünler.
- Bazı bedava hediyeler.
Bir ürünü hasarlı veya tarif edildiği gibi almadıysam ne olur?
Temu'dan alışveriş yaptığınızda, siparişleriniz Temu Satın Alma Koruma Programı kapsamında güvendedir; bu program, ulaşmayan, hasarlı gelen veya açıklandığı gibi olmayan ürünler için para iadesi sunar. Para iadesi gerçekleştirilmeden önce ürünü geri göndermeniz istenebilir. Satış vergileri, nakliye, kullanılan kuponlar ve kredi dikkate alındığından, bu tutarın ürünlerin tam fiyatıyla eşleşmeyebileceğini lütfen unutmayın.
Bir ürünün hasarlı olduğunu veya açıklandığı gibi olmadığını bildirmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyerek para iadenizi talep edin:
1. Hesabınızda oturum açın.
2. 'Siparişleriniz' altında ilgili siparişi bulun ve 'İade/Para İadesi' seçeneğine tıklayın.
3. Paketi aldığınızı onaylayın ve iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri ve iade nedenini seçin. Varsa, daha fazla açıklama yapmak için fotoğraf ve/veya yorum da yükleyebilirsiniz.
4. İade bilgilerini onaylayın ve 'İleri'ye tıklayın.
5. Ürününüzü iade etmeniz gerekmiyorsa son adım olarak para iadesi yönteminizi seçin. Para iadenizi Temu kredi bakiyesi veya orijinal ödeme yönteminize iade olarak almayı seçebilirsiniz. Seçiminizi yapın ve 'Gönder'e tıklayın.
6. Ürün(ler)inizi iade etmeniz gerekirse, iade yönteminizi seçme seçeneğiniz olacaktır. İade ve geri ödeme yöntemlerinizi seçin. Ardından, 'Gönder'e tıklayın.
7. Varsa, iade kodunuzu yazdırın ve iade paketinizin dışına bantlayın. HER sipariş için ilk iade ücretsizdir. Paketinizi en yakın MNG şubesine postalayın ve işiniz bitsin!
Para iadenizin durumuna bakabilir veya siparişinizdeki herhangi bir ürünü sipariş ayrıntıları sayfanızdan yeniden satın alabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için lütfen Temu Satın Alma Koruması sayfamızı ziyaret edin.
Ya yanlış ürün aldıysam?
Siparişinizde yanlış ürün aldıysanız ve bir ürün eksikse, para iadesi talep etmek için lütfen Temu.com veya Temu uygulamasındaki Temu hesabınıza gidin.
1. 'Siparişleriniz' bölümüne gidin
2. İlgili sipariş için 'İade/Para İadesi' seçeneğine tıklayın
3. Paketi aldığınızı onaylayın ve iade nedeninizi 'Yanlış ürün gönderildi' olarak seçin. Daha fazla açıklama yapmak için fotoğraf ve/veya yorum da yükleyebilirsiniz.
4. İade bilgilerini onaylayın ve 'İleri'ye tıklayın.
5. Ürününüzü iade etmeniz gerekmiyorsa son adım olarak para iadesi yönteminizi seçin. Para iadenizi Temu kredi bakiyesi veya orijinal ödeme yönteminize iade olarak almayı seçebilirsiniz. Seçiminizi yapın ve 'Gönder'e tıklayın.
6. Ürün(ler)inizi iade etmeniz gerekirse, iade yönteminizi seçme seçeneğiniz olacaktır. İade ve geri ödeme yöntemlerinizi seçin. Ardından, 'Gönder'e tıklayın.
7. İade kodunuzu yazdırın ve iade paketinizin dışına bantlayın. Her sipariş için ilk iade ücretsizdir. Paketinizi en yakın MNG şubesine postalayın ve işiniz bitsin!
İade başvurunuzu yaptıktan sonra, paketinizi 14 gün içinde iade etmeniz gerekecektir. Para iadenizin durumuna bakabilir veya siparişinizdeki herhangi bir ürünü sipariş ayrıntıları sayfanızdan yeniden satın alabilirsiniz.
İade seçeneklerini değiştirebilir miyim?
Paketinizi henüz postalamadıysanız, mevcut iade talebinizi iptal edebilir ve farklı bir iade yöntemiyle yeni bir talep gönderebilirsiniz.
Bir şeyi iade etmek için ne kadar sürem var?
Neredeyse tüm ürünler, satın alma tarihinden itibaren 90 gün içinde iade ve geri ödeme için uygundur. Birkaç istisna vardır:
- Giyilmiş, yıkanmış, hasar görmüş veya etiketleri, ambalajları veya hijyen etiketleri çıkarılmış veya tamamlanmamış bir setin parçası olan giyim eşyaları.
- Özellikle iade edilemez olarak etiketlenmiş ürünler.
- Özel ürünler.
- Bazı bedava hediyeler.
İade talebinizi gönderdikten sonra, paketinizi 14 gün içinde iade etmeniz gerekecektir. Hiçbir ürünü 90 günlük süre dolduktan sonra iade edemezsiniz.
İade ve geri ödeme politikamız hakkında daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki bağlantıya bakın:
Ürünlerimi nasıl geri gönderebilirim?
Ürünleriniz iade için uygunsa, iade sürecinizi başlatmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. Hesabınızda oturum açın.
2. 'Siparişleriniz' altında ilgili siparişi bulun ve 'İade Et'e tıklayın.
3. 'Paketimdeki ürünleri iade etmek istiyorum' seçeneğine tıklayın.
4. İade nedenini ve iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri seçin. Varsa, daha fazla açıklama yapmak için fotoğraf ve/veya yorum da yükleyebilirsiniz.
5. İade edilecek öğeleri seçmeyi tamamladığınızda, 'Sonraki adım'a tıklayın
6. Ürününüzü iade etmeniz gerekmiyorsa son adım olarak para iadesi yönteminizi seçin. Para iadenizi Temu kredi bakiyesi veya orijinal ödeme yönteminize iade olarak almayı seçebilirsiniz. Seçiminizi yapın ve 'Gönder'e tıklayı
7. Ürün(ler)inizi iade etmeniz gerekirse, iade yönteminizi seçme seçeneğiniz olacaktır. İade ve geri ödeme yöntemlerinizi seçin. Ardından, 'Gönder'e tıklayın
8. Varsa, iade kodunuzu yazdırın ve iade paketinizin dışına bantlayın. HER sipariş için ilk iade ücretsizdir. Paketinizi en yakın USPS veya UPS şubesine postalayın ve işiniz bitsin!
9. Para iadenizin durumuna bakabilir veya siparişinizdeki herhangi bir ürünü sipariş ayrıntıları sayfanızdan yeniden satın alabilirsiniz.
İade talebinizi gönderdikten sonra, paketinizi 14 gün içinde iade etmeniz gerekecektir. Hiçbir ürünü 90 günlük süre dolduktan sonra iade edemezsiniz.
İade ve geri ödeme politikamız hakkında daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki bağlantıya bakın:
İade Kodum Nerededir ?
İade talebinde bulunduktan sonra, Temu uygulamasında veya Temu.com'da 'Siparişleriniz' altındaki 'İadeler' sekmesinden iade kodunuzu yazdırabilirsiniz. Ardından, iade kodunuzu iade paketinizin dışına yapıştırın ve iade talebinizden sonraki 14 gün içinde size en yakın omniva şubesinden postalayın. HER siparişte ilk iade ücretsiz!
- PARA İADELERİ -
Para iadeler hakkında Temu.com'un bilgilendirmeleri ...
Geri ödememi nasıl takip edebilirim?
Geri ödeme sürecinizi aşağıdaki yollardan herhangi birini kullanarak takip edebilirsiniz:
1. Lütfen Temu uygulamasında veya Temu.com'da 'Siparişleriniz'e gidin, ilgili siparişi bulun ve ayrıntılarını görüntülemek için tıklayın. İade edilen ürüne gidin ve 'Ayrıntılar'ı tıklayın. Daha sonra, geri ödemesi yapılan her ürün için geri ödeme durumunuzu ve geri ödeme yönteminizi kontrol edebilirsiniz.
2. Lütfen Temu uygulamasında veya Temu.com'da hesabınıza gidin, 'Mesajlar' bölümünü bulun ve ayrıntıları görüntülemek için geri ödeme mesajı bildiriminizi tıklayın.
3. Siparişiniz için kısa mesaj veya email bildirimlerini etkinleştirdiyseniz geri ödeme durumunuzu takip etmek için buradaki bağlantılara da tıklayabilirsiniz.
Temu geri ödemenizi yaptıktan sonra lütfen geri ödemenin gerçekleşmesi için 5-14 iş günü (30 güne kadar) bekleyin. İşlem süreleri finansal kurumlara göre farklılık gösterdiğinden, orijinal ödeme yönteminize yansıtılacak şekilde para iadesi yapılacaktır. Temu kredisi iadesini tercih ederseniz, bu tutar 3 dakika içinde hızlı bir şekilde Temu Kredi Bakiyenize eklenecektir.
Geri ödememi ne zaman alacağım? Ne kadar sürer?
İade edilen ve para iadesi için uygun olan ürünler için, ürünü(leri) teslim aldıktan ve bir kalite incelemesi yaptıktan sonra derhal para iadesi sürecini başlatacağız. Temu para iadenizi yaptıktan sonra, işlem süreleri finansal kurumlar arasında değişiklik gösterdiğinden, para iadesinin orijinal ödeme yönteminize yansıması için lütfen 5-14 iş günü (30 güne kadar) bekleyin. Temu kredi iadesini tercih ederseniz, 3 dakika içinde Temu Kredi Bakiyenize hızlı bir şekilde eklenecektir.
Paramı ne zaman alacağımı bana bildirecek misiniz?
İadeniz Temu tarafından başarıyla işleme alındığında sizi bilgilendireceğiz. Ancak, para iadesinin orijinal ödeme yönteminize ne zaman ulaştığını bilemeyeceğiz. Temu para iadenizi yaptıktan sonra, işlem süreleri finansal kurumlar arasında değişiklik gösterdiğinden, para iadesinin orijinal ödeme yönteminize yansıması için lütfen 5-14 iş günü (30 güne kadar) bekleyin. Gelecekteki satın alımlarda kullanılabilecek bir Temu kredi iadesini tercih ederseniz, 3 dakika içinde Temu Kredi Bakiyenize hızlı bir şekilde eklenecektir.
Geri ödeme tutarım yanlışsa ne olur?
Ürünler iade edildiğinde, satış vergileri, nakliye, kullanılmış kuponlar ve kredi dikkate alındığından tutar ürünün tam fiyatıyla eşleşmeyebilir. Ayrıca, bu siparişinizin ilk iadesi değilse, iade tutarından 7,99$ kargo ücreti de düşülecektir.
Fiyat ayarlaması nedir? Fiyat ayarlaması nasıl yapılır?
Temu'dan satın alınan ürünler Fiyat Ayarlama Politikamıza uygundur.
Temu, aynı ürünün (aynı mağazadan aynı boyut, renk vb.) liste fiyatının aynı ülke veya bölgede satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde düşürülmesi durumunda fiyat farkını sağlayacaktır. Promosyon ürünü olan, artık mevcut olmayan, seri sonu vb. olan ürünler Fiyat Ayarlaması Politikamız için uygun olmayabilir.
Siparişinizin sevkiyatı, ürünlerinizi teslim almadan önce fiyat ayarlaması için başvurmanızdan etkilenmeyecektir.
Nakliye ücretleri dâhil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere ücretler, herhangi bir fiyat ayarlaması hesaplamasında hariç tutulacaktır. Temu, Fiyat Ayarlaması Politikamızın nihai yorum hakkını, bu Politikanın koşullarını dilediği zaman değiştirme hakkını ve kendi takdirine bağlı olarak herhangi bir fiyat ayarlamasını reddetme hakkını saklı tutar.
İadenizi takip etmek için ARN nasıl kullanılır?
Alıcı Referans Numaraları (ARN) çevrimiçi Visa ve Mastercard banka ve kredi kartı işlemleriyle bağlantılıdır.
ARN'yi bulmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. 'Siparişleriniz' bölümünden ilgili siparişe gidin ve ardından 'İade ayrıntıları'na tıklayın
2. 'Geri ödeme tutarı ve yöntemi' bölümünde ARN'yi bulun.
İadenin izini sürmelerine yardımcı olmak için ARN'yi kartınızı düzenleyen kuruma verebilirsiniz. Onlarla çevrimiçi iletişim kuruyorsanız, 'kopyala' düğmesine tıklayabilir ve çevrimiçi sohbete yapıştırabilirsiniz.
Para iadesi talep ettikten sonra neden tekrar "ücretlendiriliyorum" gibi görünüyor?
Bir Visa veya Mastercard'a geri ödeme yapıldığında, hesabınıza bir geri ödeme yetkilendirme çeki gönderilecektir. Bu durum, nadiren de olsa, banka ekstrenizde bekleyen bir "ücret" görünmesine neden olabilir. Basitçe söylemek gerekirse, bunun nedeni bankanızın geri ödemeyi doğru şekilde görüntülemek için sistemlerini henüz güncellememiş olmasıdır. Siparişiniz için sizden tekrar ücret talep etmiyoruz. Daha fazla bilgi için kartınızı düzenleyen kuruluşla iletişime geçmenizi öneririz.
Ayrıca sipariş sayfasında veya iade ayrıntıları sayfasında işlemin alıcı referans numarasını (ARN) bulabilir ve iadenizi daha kolay takip edebilmeleri için kartınızı düzenleyen kuruluşa verebilirsiniz.
Klarna'ya iade edilen tutar neden beklediğimden farklıdır?
Klarna'ya geri ödemeler, ödeme planınızın durumuna ve tam veya kısmi geri ödeme için başvuruda bulunup bulunmamanıza bağlı olarak farklı şekillerde işlenir.
Tam geri ödeme
Geri ödeme yapıldıktan sonra kalan tüm ödemeler iptal edilecek ve halihazırda ödenmiş olanlar olacaktır. Tutar (hizmet ücreti dahil) orijinal ödeme yöntemine iade edilecektir.
Kısmi geri ödeme
Kısmi geri ödeme, siparişinizin kalan bakiyesinden fazla ise, geri ödeme tutarı kalan bakiyeden düşülecek ve fark, orijinal ödeme yöntemine iade edilecektir.
Kısmi geri ödeme, siparişinizin kalan bakiyesinden azsa tutar, kalan bakiyeden düşülecek ve kalan ödemelere eşit olarak uygulanacaktır. Ödeme planınızdaki güncellemeleri Klarna uygulamasında görebilirsiniz.
Daha fazla ayrıntı için lütfen Klarna Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
Afterpay'e iade edilen tutar neden beklediğimden farklı?
Afterpay'e geri ödemeler, ödeme planınızın durumuna ve tam veya kısmi geri ödeme için başvuruda bulunmanıza bağlı olarak farklı şekillerde işlenir.
Tam geri ödeme
Geri ödeme yapıldıktan sonra kalan tüm ödemeler iptal edilecek ve Halihazırda ödenmiş olan tutar (hizmet ücreti dahil) orijinal ödeme yöntemine iade edilecektir.
Kısmi geri ödeme
(1) Siparişte ödemelerin hâlâ borçlu olunması halinde, kalan ödemelerinizde büyük ihtimalle düzenleme yapılmış veya iptal edilmiştir.
Şu örneğe bir bakalım:
-Sam'in sipariş toplamı 500,40$ dı. 143,10$ değerinde bir ürünü iade etti.
-Geri ödeme işleme alındığında Sam'in bu siparişte hâlâ iki ödemesi kalmıştı.
-Son ödemesi iptal edilmiş ve üçüncü taksit düşürülmüştü Geri ödemenin yansıtılması için 107,10 $.
-Bu durumda Sam, banka kartına geri ödeme alamayacak ancak sipariş doğru şekilde ayarlanmıştır. Sam siparişin tamamını ödemiş olsaydı kartına 143,10$ tutarında geri ödeme alacaktı.
(2) Kartınıza geri ödeme toplu olarak değil, taksitler halinde gerçekleşilir.
Ne zaman Kartınıza iade borcu var, toplu olarak tarafınıza iade edilmemektedir. Geri ödeme, bireysel taksitlerin ödemesinde kullanılan karta geri gönderilecektir. Yani siparişin ödenme şekli, son ödemenizden başlayarak geriye doğru ilerleyerek geri ödeme şekli olacaktır.
Başka bir örneğe bakalım:
-Bu durumda John'un orijinal sipariş toplamı 57,27 $dı. John bu siparişe ilişkin tüm geri ödemeleri ödedi ve Temu tarafından 15$ tutarında geri ödeme gerçekleştirildi.
-John'un kartına toplam 15$ doları tutarında geri ödeme yapılacak. 14,31$ tutarındaki son ödemesi iade edildi ve üçüncü taksitinden 0,69$ tutarında ayrı bir tutar iade edildi.
-Bu tutarların her ikisi de 15$ eşittir. Para, John'un her ödemeyi yaparken kullandığı karta 10 iş günü içinde iade edilecektir.
Daha fazla ayrıntı için lütfen Afterpay Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
-
Sipariş yoğunluğu mevcut. Kargoların uzamasının nedeni bu sanıırm.
-
Araya bayram tatilinin girmesiyle biriken işlemlere bir de siparişlerin yoğunluğu eklenince son durum bu şekilde oldu.
-
27 parça ürün aldım umarım gümrüğe takılmaz -
Araç kamerası tavsiyeniz var mı?
-
Genel kurallara uygun ise muhtemelen takılmayacaktır.
Siparişim neden iki veya daha fazla pakete bölündü ?
Siparişinizdeki belirli ürünleri daha hızlı almanıza yardımcı olmak için bazen kısmi gönderim yapıyoruz. Çoğu ürün 1-3 gün içinde işleme alınabilirken, bazı ürünlerin farklı depolarda olması gibi çeşitli nedenlerle işlem süresi daha uzun olabilir.
Toplam birleşik ağırlığın kuryelerin ağırlık sınırlarını aşması durumunda siparişiniz iki veya daha fazla pakete bölünebilir.
Siparişiniz birden fazla pakete bölünmüşse, siparişinizin takip sayfasındaki ayrı sekmelerde her paket için tahmini teslimat sürelerini ve ayrı takip numaralarını görebilirsiniz. Temu.com'da veya Temu uygulamanızda "Siparişleriniz" bölümüne gidin ve kontrol etmek istediğiniz siparişin yanındaki "Takip Et" düğmesine tıklayın.
-
Şu anda sitede birkaç model mevcut zaten. Onlardan size uygun olanlardan tercih edebilirsiniz.
-
Şu tarz pc monitörü ile sycn çalışan rgb led ürün arıyorum. Temu'da var mı acaba bunun gibi bir ürün?
-
WS2812 arama kelimesi ile çıkan ürünleri inceleyin dilerseniz . Hatta bu ledlerden temin edip bir arduino yardımı ile kendiniz de halledebilirsiniz .Ben o şekilde halletmiştir. Ledleri seçerken 1 metredeki led adedi 30 olanalrı değil de daha fazla olanları seçin. Böylece ışığın çözünürlüğü de armış olur.
Not : WS2812 veya 5050 bir ref kodu değil bir led teklonolojisidir. Adreslenebilir Led olarak ta geçerler.
-
Bende bir ürün sipariş verdim. Aliexpressten daha ucuzdu kampanya vardı. Ancak ürün yelpazesi çok dar gerçekten bi gamepad için en fazla 5-10 çeşit bulabildim. Takip durumu 1 haftadır uçakta gözüküyor.
-
Evet, ürün çeşitliliği az şu anda. Bunun sebebi henüz Türkiye pazarına yeni girmesinden dolayı satıcıların ürünlerinin tamamını açmamış olması. Ancak ilk baktığım gün ile bugün arasında epeyce fark var. Yavaş yavaş ekleniyor ürünler.
Sipariş te muhtemelen Türkiye ye inmiştir. Ancak burada biraz yoğunluk olduğu için bekliyordur işlemler. Gönderiyi temu dan değil de ilgili kargo firmasının sayfasından kontrol edin, farklılık olabilir -
Hocam kargo takibi nasıl yapıyoruz? Uygulamadan yapıyorum fakat akrgo kodunu ptt'ye yazdığımda sonuç çıkmıyor.
-
Kargo firması PTT mi görünüyor yoksa WWE mi? -
ptt
-
PTT ile gümrükten çekme işlemi bitmeden talip edilemiyor maalesef. -
Gümrükten çekme yazıyor ama galiba bir sonraki aşamada takip edilebilecek.
-
Gümrükten çekme aşamasında ise bugün yarın PTT‘den SMS gelir size. Şimdiden hayırlı olsun -
Sağolun hocam LEGO tarzı birşey aldım 700'e bakalım kalitesi nasılmış :D. -
Siz de sağ olun. Bu ürünleri ben de merak ediyorum geldiğinde deneyiminiz bizimle de paylaşırsanız memnun olurum
amazon indirimlerinde 500 sayfa termos muhabbeti dönmüştü o aklıma geldi ilk defa mı çinden ya da yurtdışından sipariş veriyor forumdakiler anlamadım. zamanında çinden takip numarasız ürün alıyordun o da geliyordu. milletin aklı çıkıyor kargo güncellemesi çıktı çıkmadı diye verdiysen siparişini gelir 2-3 haftada en kötü senaryoda paranı iade ediyorlar zaten, bu kadar evham yapmak ilginç geldi. |
Arap Kalkındırma Partisinin , Türk vatandaşlarının lehine olan hiç bir konuya tahammülü yok....
|
Vay be Temu'da bitti demek ki..ee akp'liler mutlusunuzdur şimdi ama..
Ne yapsak millette tık yok deyip,aynen devam ediyorlar.. Daha geçen hafta akp -mhp mecliste vergi ödemeyen şirketlerin araştırılma önergesini reddetti..koca şirketler ödemeyecek vatandaş inim inim inleyecek.. |
Ha gayret, Bir kulak arkamız kaldı, % 60 vergi demekle,zaten hiç a.veriş yapmayın demek zaten aynı şey. Ne zaman vergi haberini duysam aklıma son 3 yıldır sıfır matrahla devlete 1 kuruş bile vergi ödemeyen ''sözde'' kurumsal firmalar geliyor. Vergi teşvik ve vergi ceza sıfırlamamaları saymıyorum bile, Ne zamanki çok kazanandan çok,az kazanandan az vergi alan bir ülke oluruz, O zaman gelişmiş ülkeler seviyesini yakalayabiliriz belki! Bu Temu Konusununda helvasını kavururuz artık. |
başka ülkelerde böyle saçma sapan yasaklar yok, vergi varsada çok cüzi. kimsede sesini çıkaramıyo hapse atılma korkusundan. muhalefet desen şu an paris olümpiyatlarında geziyo umrunda bile değil ülkede olanlar. bu siyasal islamcılar yüzünden türkiyeden nefret etmeye başladım, lüks şatafat içinde yaşamak için ülke vatandaşlarına zulüm edip herşeyi yasaklıyolar
|
İade hakkı yazdığın gibi ürünleri iade ederek ödediğin bedeli geri almaktır. Ürünlere çökerek parasını geri almak hırsızlıktır. Sen bedava ürün aldım diye seviniyon .d ahlaki yozlaşmanın salt örneğisin. |
Tüm %60 larım haram zıkkım olsun tüm oy verenlere. |
Yazmayım yazmayım diyorum ama yine duramadım, şu yazılanları okuyorum, hem ürünleri alıyorlar hem para iadesi alıyorlar hem hizmeti beğenmiyorlar, hem üste çıkmaya çalışıyorlar. Para iadesi yapılmış ürünleri geri isteyince geçenlerde biri yazmış bozup geri gönderin diye hatta hatırlıyorum. Türkiye'de 4 katı 5 katı fiyatına satılan ürünleri alıp iade etmeye çalışıyorlar. Kupon kampanyalarını suistimal etmeye çalışıyorlar... vs... vs... Kendi adıma konuşuyorum. Bu adamların sayesinde ihtiyacımız olan şeyleri Türkiye'de satılan fiyatın bilmem kaç katı ucuza aldım. Adamlar Uluslararası ticaret yapıyor. Uluslararası kargo parası ödüyor. Ben Türkiye'de İnternetten bişey almaya çalışıyorum atıyorum don lastiği bulmaya çalışıyorum, Türkiye içi kargo. 100 liradan 200 liradan aşağı bişey bulamıyorum. Adamlar yurtdışından gönderiyor. Türkiye fiyatının bilmem kaç kat ucuzuna, daha bu millet ne istiyor anlamadım. Hayır zaten bu site genel olarak zenginler için değil, fakirler için. Sloganları bile bu şekilde. Zengin olan zaten üçe beşe bakmaz gider en güvendiği siteden alır alacağını. Şu ana kadar 4 sipariş geldi, hepsi sorunsuz takır takır çalışıyor, işimizi görüyor, çok kaliteli değil, aldatıcı resimleri var vs. ama bunlar zaten Çin'den sipariş vermenin normal halleri. |
Konunun adını, Temu'yu nasıl soyarım,iade alırım diye değiştirin bence artık..amacından çıkmış çünkü
|
Benzer içerikler
- ortak 1000 tl
- bargello 561 orjinali
- global cam filmi
- amazon indirimleri
- lcw adım at kazan nedir
- black friday ne zaman 2024
- letgo komisyon alıyor mu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X