|
TESLA MODEL Y SR HAKKINDA... (207. sayfa)
-
-
Pirelli P Zero Winter T0 255/45R19 104V XL M+S 3PMSF PNCS Elect
Pirelli olması, orijinal ekipman olması (T0), daha önce Pirelli kullanıp memnun kalmam, Performance modellerin üstünde Pirelli ile gelmesi, en önemlisi de üzerinde gelen Hankookların çöp olması. -
Sök tak zor oldumu?
Youtube da bir videoda lift ile ilgili sıkıntıdan bahsediyor, batarya sebebiyle.
Siz nasıl değiştirdiniz -
standart range yıllık 10k
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paladinho -- 14 Aralık 2024; 8:49:0 > -
Böyle bir haber gördüm çok geldi. İyiymiş -
Aman bir an dedim ohh 2025 te de aynı ama sanırım mevzu başka inşallah 2025 de arkadaşın telafüz ettiği rakamı görmeyiz
-
2025'te yıllık 14k olacak denmişti. Düşürme yetkisi CB elinde tabi, daha da düşürebilirler -
Cok SIK mi uzun yol yapiyorsunuz?
Tesla LR in 88 KWh bataryasi var, EV3 LR de yine oldukca yuksek. 2025 de 10+ yeni elektrikli arac gelecek ulkeye onlardan birini secebilirsiniz.
Bu arada Tesla keyfinden 55 KWh araba getirmedi ki buraya ulkemizdeki OTV duzenlemesi yuzunden dusuk batarya ve motor gucuyle urun getirmek zorunda kaldi. Yoksa bugun hepimiz 2.3-2.5 bandinda bir ucrete Dual Motor LR lere biniyor olurduk.
Tesla SR gunluk sehir icin kullanim icin cokkkkk iyi bir arac, ozellikle hergun is yerinde veya evde sarj imkaniniz varsa. Senede 1-2 kez sehir disi yapan bir kisi neden daha fazla batarya ve onun icin hicbir artisi olmayan iki motorlu bir arac alsin ki (yanlis anlamayin aracda zevk meselesi, ayaginin altinda 500+ BG i hissettirdigi his elbette cok guzel).
-
Bu saatte düşecek tek şey TLnin alım gücü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edanis -- 14 Aralık 2024; 13:15:31 > -
Kişiye özel koltuk, ayna ve direksiyon ayarı var mı? Yani hafızalı koltuk durumu.
Yoksa her seferinde ayar yapmak mı gerekiyor.
Benim eşimle boy farkı var. Her zaman ayar zor olur.
Varsa kişi ayrımını nasıl yapıyor. Arabata kimin kullanıcısı ile girilirse o mu oluyor. -
-
Dikiz aynası hariç tüm ayarlar kişi profiline göre otomatik ayarlanıyor.
İster telefonu isterseniz de kartı kişilere atayabiliyorsunuz. Olmadı ana ekrandan 😎
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freedom77 -- 14 Aralık 2024; 17:36:11 > -
-
Herkes konforunu öve öve bitiremiyor. 58kw batarya ile SR ile benzer le sahip. Motor gücü 170bg. Bu sebeple SR ile benzer hatta şehir içinde bir tık daha ekonomik olabilir. Dolayısı ile şehiriçi 400, şehirlerarası 300km civarı menziliniz olur.
Dolu dolu bir araç. Tek eksiği elektrikli koltuklar.
SR ile de arasında 250k üzerinde fiyat farkı var. Açıkçası SR sahibi olmasam ciddi ciddi id4 düşünürdüm. Hatta SR dışında araç alacak olsam hiç düşünmeden id4 alırım. -
Araçta Turkcell Simkart takılı. Ayrı bir Simkart takmanıza gerek yok. Taksanız da artısı yok. Üzerindeki bağlantıya artı olabilecek birşey yapamazsınız. -
Bakım için araç size bakım zamanı bilgi veriyor. Tavsiye edilen 2 yılda bir hava filtresi değişimi. Başka bir bakım işlemi yok. Masrafta yok. -
Kriko aparatı olmasın gerekiyor. Aracın altında aparatın takılması için yuvalar var ve bu aparat pile yük binmesini engelliyor. Lastikçiye bunu mutlaka hatırlatın. Aparat olmadan değişim kesinlikle denemeyin. -
Bende hiç düşünmeden ID4 ü alırdım ama çok değil 1sn düşünsem çöp olduğu için almazdım, alemin kralı Tesla'yı alırdım
LFP olmayan bataryalı ve performansı daha düşük bir aracı almazdım hele ki VW batma noktasında araç için ilerde yedek parça sunabilecek mi orası da soru işareti.
125 kW/52 kWh 170 PS 1.870.000 TL
Konforlu olmasının sebebi 235 - 60 R18 lastik / jant kombinasyonu , Tesla'nın hatası TR yolları köstebek yuvası gibi, R18 Jant ve geniş yanaklı bir lastik ile gelmesi daha mantıklı olurdu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 14 Aralık 2024; 20:15:19 > -
1-Araç mavi yada opak renk ile 1.590.000 TL. Metalik renk ile 1.630.000 TL.
2- VW'nin batacağı gibi yorumlar çok çok zorlama. Hele parça bulunamayacak. Çok ütopik.
3- Çöp yorumunuza yorum yapamayacağım.
4-Tesla dahil bütün firmalar NMC pil kullanıyorlar. Ömür olarak 500k km.lerde kullanıma ve yıla göre ömürler çok rahat görülüyor. 20-80 dikkat edildiği sürece bu km.ler daha da artıyor. Hız ve kış performansı olarak LFP pillerin çok önündeler. Bugün uzun menzil Tesla alacak iseniz alternatifiniz de yok. O sebeple öyle kolayca üstü çizilecek bir teknoloji değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 14 Aralık 2024; 20:22:23 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X