Şimdi Ara

Tiguan mı 3008 mi? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
0
Favori
21.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dsg'yi zorlarsan anında bozulur fakat tork konvertörlü tam otomatik şansızmanı ne kadar zorlarsan zorla bozamazsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rüzgara karşı işemeye gerek yok. Pejo'nun son jenerasyon otomobilleri rüzgarı arkalarına almış durumdalar. Son derece başarılı ve tercih edilesi otomobiller.

    3008 içiyle, dışıyla, kalitesiyle her türlü tercih edilir.Tiguan da gayet kaliteli olsa bile 3008'in yanında özellikle buzdolabından hallice dış tasarımı ,sönük iç tasarımıyla vasat kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 mi devlet başkanlığı mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 senelik 3008 1.6 dizel GTline kullanıcısı olarak aracımdan gayet memnunum herhangi kronik bir arıza çıkarmadı çok şükür, trim sesi vs de yok kullandığım yollar kötü olmasına rağmen yok, başka bir araca bindiğimde aracımın çok sessiz olduğu kanısına varıyorum. Nihayetinde benzer paralara satılan araçlar birbiri arasında devasa farklar yoktur bence iki aracında artıları eksileri birbirini karşılar sanırım.

    Ayrıca 3008 değer kaybı olur diyenler neye göre demişler anlamadım ben aracı aldığımda 3008 gtline 200 bin tiguan highline 220 bin civarıydı sanırım, şimdi bakıyorum ilanlara benim araç ve highline tiguan 300-320 bin bandında satılıyor bu durumda 3008 nasıl değer kaybetmiş oluyor anlamadım, piyasanın yükselmesi durumundan bahsetmiyorum 2 sene önce daha ucuza aldığım araç şimdi diğeriyle aynı paraya satılıyor.

    Araçların satış adetlerine bakmaya bile lüzum yok artık adım başı 3008 görüyoruz yollarda Türkiye piyasasında tuttu bu araç çünkü mantıklı tercihlerle satılıyor insanlar da alıyor bu kadar basit.

    Ben aracı alırken 3008, tiguan ve birkaç modele daha baktım en iyi seçenek bu iki araçtı daha önce jetta ile dsg sorunu yaşadım durduk yere bozuldu araba o yüzden vw almak çok makbul gelmedi bana ve artık farklı bir tasarım istiyordum sıfır alacağım aracın içi 10 sene önce kullandığım aracın içiyle neredeyse aynı olacaksa ben ne anladım bu teknolojik gelişmeden diyerekten 3008 aldım iyi de yapmışım 2 senedir hergün bindiğim aracın piyano tuşları gözüme hoş geliyor.

    Sonuç olarak iki araçta güzel ihtiyaçların hangisiyle daha çok örtüşüyorsa onu almalısın.




  • Tiguan 3008 in yanında beş para etmez. Bana göre eski kasadada bu böyleydi. Fanboyluğun luzumu yok 3008 alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=46547&title=20153008eat6titremevuruntulu-vites-arizasi

    Bende kendi aracım için gitmiştim sözde yazılım güncellediler ama düzelmedi. Mesajlarımı marka fanlığına çekmeyin 2 markadan da aracım mevcut hatta 208 satalı 5 ay oldu 2008 duruyor.
    Bu forumdan bilgi alıpta tercih yapanın vay haline ya , linkteki konuda youtube videolarda ve eksi deki konularda biraz gezindim mesajları okudum araçla ilgili ciddi sikayetler var ..

    Ama asıl mesele adamın açtığı konuları silip adamı banlamak nedir ya resmen ahaber gibi uyutuluyoruz burada ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullanmayan başına gelmeyen bilmez bilemez. Yeni nesil tam otomatikler de yarı otomatikler kadar hızlı olsun diye işlevleri hızlandırıldı, bu yüzden ömürleri daha kısa ve sorun çıkarma olayları var. 3008 1.6 180hp aracımı geçen ay sattım. Araba dıştan içten güzel ama kalite bi o kadar zayıf. Klima açık iken vites geçişlerini bariz hissettiriyordu ve düşük hızlarda yüksek viteste kalmak için saçmalıyordu. Kısmetse alacağım v60 da da eat8 var ama motor 2.0 olduğu için bu sorun olmaz diye umut ediyorum. Dsg dct kullandım bu olay yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Kullanmayan başına gelmeyen bilmez bilemez. Yeni nesil tam otomatikler de yarı otomatikler kadar hızlı olsun diye işlevleri hızlandırıldı, bu yüzden ömürleri daha kısa ve sorun çıkarma olayları var. 3008 1.6 180hp aracımı geçen ay sattım. Araba dıştan içten güzel ama kalite bi o kadar zayıf. Klima açık iken vites geçişlerini bariz hissettiriyordu ve düşük hızlarda yüksek viteste kalmak için saçmalıyordu. Kısmetse alacağım v60 da da eat8 var ama motor 2.0 olduğu için bu sorun olmaz diye umut ediyorum. Dsg dct kullandım bu olay yoktu.
    Acaba problem downsizing ile gelen yüksek sıkıştırmadan mi oluyor veya bu tarz motorlar icin kullanılan sanzimanlar daha ucuz yollumu üretiliyor çünkü aynı sorun dsg sinden tut zf8 ine kadar çoğu araçta var bugünde eat6 dada olabileceğini öğrendim hepsinin ortak noktası downsize motorlar ve yüksek tork. Ama sanzimanlar daki arızalar farklı noktalarda .

    Cvt performansı torpuluyor ama böyle sorunlar duymuyoruz, zf8 3.20ied de sorun çıkartırken 3.20d de böyle birşey yok keza dq200 ile dq381 arasındaki fark aynı motorlarda bile ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olabilir. Bahsettiğim bi arıza değil de şanzımanın karakteristiği aslında. Yarı otomatikler yükselirken bi arızası yok ise pürüzsüz geçiyor düşerken hissetme oluyor bende öyleydi. Şu zamanda çok sağlam bişeyin üretilmesi beklenemez zaten tüketim çılgınlığı dönemindeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    Tiguan 3008 in yanında beş para etmez. Bana göre eski kasadada bu böyleydi. Fanboyluğun luzumu yok 3008 alın.
    İki aracın da bana uygun sıfırını bulamadım bayilerde. Vw bayisindeki satış temsilcisinin burnu aşırı havada tavırları markadan soğutmaya yetti, onun yanında DSG sorunları önemsiz kaldı. Kalitesine göre yine fiyatını yüksek bulduğum ancak en azından piyasadaki diğer araçlar gibi karaborsa fiyatlı olmayan Jeep compass aldım. Yine onun da satış temsilcisi çok ilgili değildi. Adamlar doymuş, sanki arabayı ben alıyorum parasını o ödüyor, birşey sormaya çekiniyor insan. Konuyu aylar önce açmıştım, aracı yeni alabildim, bu dönemde araba bulmak gerçekten çok zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW sanki daha kaliteli gibi geliyor bana pejo süslü güzel ama.
  • Hocam konfor ve sporluk düsunüyorsanız 3008 alın bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam dizayn olarak 3008 ama kaliteye bakınca nedense Tiguan ağır basıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haklısınız hocam marka olarak tabi VW ama 3008 de tam binilmelik bir araç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sir Miles Bilkentrod

    Hocam dizayn olarak 3008 ama kaliteye bakınca nedense Tiguan ağır basıyor
    3008:
    -dizel otomatik seçeneği var
    -dizaynı hoş
    -daha ucuz

    tiguan:
    -genel kalite daha yüksek
    -3008'in dar arka koltuklarına karşı geniş, ferah arka koltuklar, genel kabin genişliği


    ateca dizel dsg varken tiguan'da neden yok anlayamadım. olsaydı piyasayı domine ederdi. benzinli olduğu halde yine de iyi sattı.
  • Kuru 7 ileri DSG de kullanilan mineral yag degistirildikten sonra DSG şanzıman sorununun duzeldigi söyleniyor yurtdisi forumlarda. Eski yağ ile zamanla şanzıman icinde paslanma olup sorun yaratiyormus.

    2014-15 yilinda yeni kia sportage ilk ciktiginda simdiki 3008 gibi cok fena satiliyordu. O zaman Tiguan ile Sportage arasinda kaldim, donanim fazlaligi bir de bu populerlik yuzunden gittim sıfır sportage aldim. Simdiki aklim olsa o zaman Tiguan alirdim. 15 gun once de sifir Ateca aldim.

    Tucson da fena bir alternatif degil.


    The problem behind the DQ200 oil change recall was corrosion of some electric wiring (or actually a rail I think) inside the box. The rail is immersed in oil, and the original oil they used caused a corrosion of that rail. This caused a short circuit, which in turn caused the mechatronics unit to fail completely. This problem was supposed to occur only in hot environments, but the recall was global as far as I know.

    The DQ200 has two different sets of oil. The gearbox, which is technically pretty similar to manual gearbox (apart from the fact that it's split in two halves with the hollow shafts), has same kind of oil as is used in manual gearboxes. Manuals don't usually have recommended oil change interval, and so the DQ200 does not have it either. Then the mechatronics unit has it's own reservoir of hydraulic oil, and this is the "sealed for life" part you are referring to. The electric rail which had the corrosion problem, is inside the gearbox part, and it's immersed in the gearbox oil. So they changed that oil, while the mechatronics hydraulic oil was left untouched.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberk2 -- 4 Ağustos 2020; 20:34:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitokondri Kristası

    Dsg'yi zorlarsan anında bozulur fakat tork konvertörlü tam otomatik şansızmanı ne kadar zorlarsan zorla bozamazsın
    tabi canım, o yüzden forumda şanzıman tamiri için 80bin istenen bmw sahibi 25bine yarım yamalak yaptırıp öylece kullandığını anlatıyordu. dsg arızaları 3-5bine halloluyor -eğer ki iyi niyete girmezse-. iyi niyete girerse gazoz parasına yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drberk2

    Kuru 7 ileri DSG de kullanilan mineral yag degistirildikten sonra DSG şanzıman sorununun duzeldigi söyleniyor yurtdisi forumlarda. Eski yağ ile zamanla şanzıman icinde paslanma olup sorun yaratiyormus.

    2014-15 yilinda yeni kia sportage ilk ciktiginda simdiki 3008 gibi cok fena satiliyordu. O zaman Tiguan ile Sportage arasinda kaldim, donanim fazlaligi bir de bu populerlik yuzunden gittim sıfır sportage aldim. Simdiki aklim olsa o zaman Tiguan alirdim. 15 gun once de sifir Ateca aldim.

    Tucson da fena bir alternatif degil.


    The problem behind the DQ200 oil change recall was corrosion of some electric wiring (or actually a rail I think) inside the box. The rail is immersed in oil, and the original oil they used caused a corrosion of that rail. This caused a short circuit, which in turn caused the mechatronics unit to fail completely. This problem was supposed to occur only in hot environments, but the recall was global as far as I know.

    The DQ200 has two different sets of oil. The gearbox, which is technically pretty similar to manual gearbox (apart from the fact that it's split in two halves with the hollow shafts), has same kind of oil as is used in manual gearboxes. Manuals don't usually have recommended oil change interval, and so the DQ200 does not have it either. Then the mechatronics unit has it's own reservoir of hydraulic oil, and this is the "sealed for life" part you are referring to. The electric rail which had the corrosion problem, is inside the gearbox part, and it's immersed in the gearbox oil. So they changed that oil, while the mechatronics hydraulic oil was left untouched.
    Bu güzel bilgileri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Sizin gibi üyeler azaldı hocam şu forumda. Sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.