Şimdi Ara

Tiguan mı 3008 mi? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
0
Favori
21.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. 3 küçük koltuk olmuş. 3008’le sadece uzunluk farkı var. Genişlik bire bir aynı o yüzden ikisi aynı sınıfta olur. Bagaj devasa. 2 koltuk var. D suv iz olarak daha geniş oluyor.

    Neyse malzeme kalitesi iyi değil ama güzel görünüyor bagajı da süper. Sadece gt line alınabilir o da 40.000tl zam yedi ocak sonrasında. Yazık oldu. Sürücü koltuğu 3008’de daha geniş geldi bana, orta konsol farkından dolayı 5008 daralmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008'ler ikinci elde uçuk fiyatlarda, 200'ün üstünde. GT-Line'lar 220'nin üzerinde fiyatları. Bu fiyata satanların çoğu 200'ün altında aldılar 3008'lerini.

    Hala papağan gibi "ikinci el önemliyse Tiguan", "3008 çok değer kaybeder" deyip duruyorlar.

    Bu çok değer kaybeden 3008'ler nerde ? Nerdeyse ben gidip almak istiyorum. Galecilerde, malum sarı sitede falan göremiyorum ben bu çok değer kaybeden 3008'leri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 10 Şubat 2020; 13:39:42 >
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    algı meselesi. vw türkiye tiguan için dizel otomatik getirmediği sürece ve boş araçları satmaya çalıştığı için 3008 ve kaşkai lider oldu. pejo türkiye, 3008in değer algısını dolu araçlar, doğru motor kombinasyonu ve uygun fiyat politikası ile başardı ve mayaları tuttu. en taze örnek 2008 gtlinede yok yokken, vw türkiyenin getirdiği trocta lane assist ve adaptif hız sabitleme kapalı. sadece kasa ile artık tutacak vw? araçlar akıllı telefon gibi akıllandılar sadece kasa kalitesi fayda etmiyor. ledsiz tiguanların dusterden farkı yok. tamam 3008de multimedya hayalet ekran olsun kalite anlamında tiguandan düşük olsa da maalesef en azından o hayalet ekran bile stndart getirilmiyor baz paketlerde. pejo elektronikte milletin anasını zamanında az ağlatmamış fakat yeni araçları algıları yıkmaya akın akın geliyor. vw için winter is coming...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vw ci değilim ama psa grubu ile vw kıyaslanmaz.. İnsanlar sadece donanım teknoloji olarak değil sorunsuzluk az arıza az servise uğramak içinde vw tercih ediyor.. Thp şanzımanlardaki devamlı balata istrmesi ve bir yaşdan sonra özelikle pegout grubunun bol bol elektrik arızaları vermesi insanları pegoutdan soğutuyor..

    Fransızların dizel motorlarıda psa grubunun düşük hacimde almadan daha kaliteli. Zaten o yüzden bmw 1.5-1.6 dizelde psa motoru mercedes renault motoru kullanıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 10 Şubat 2020; 17:10:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Thp şanzıman ne hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineer23

    Thp şanzıman ne hocam?
    İnceee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    c suv diye tanımlanamaz bence. Daha ne kadar büyük olabilir ki? 3008'den 20cm uzun, aks mesafesi 17cm uzun. Bagajı 780litre görünüyor(hangi durumda bilemem). Genişlik 1840 d segment ebatlarında. 3008 c suv ise bu da bariz bir şekilde d'dir. D segmentte daha genişi, büyüğü olabilir ama bu onu c yapmaz. İncelediğimde iç hacmini, arka koltuklarını beğenmiştim. Arka koltukların 3 parça halinde yatması hoşuma gitmişti. Belki bu şekilde yapmak için dediğiniz durum olmuş olabilir. Birçok araçta orta koltuk minicik oluyor, 2büyük bir küçük gibi. Bunda 3 ü de aynı olduğu için daralmış olabilir.
    D olsa ne yazar. Arkada bağımsız süsp olmadıktan sonra. Tavanı da 3008’den basık tuhaf bir şekilde. Tam bir başarısızlık. 3008’in parsasını toplamak istemişler ama olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Thp şanzımanlardaki devamlı balata istrmesi

    Yeni çıktı sanırim bu model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum oyunlarına gerek yok arkadaşlar çoğunuzda emin olun o konuda eskiyim mcp yazıcakdım thp motora gitti aklım thp yazmışım inceee o bu şu yazıcağınıza biriniz mcp demek istedi herhalde diye bilirdi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkür ederiz fakat konu başlığı 3008 mi tiguan mi iken, mcp sanzimanin konumuzla ne ilgisi olduğunu pek çözemedim?
    DSG veya eat 6/8 den bahsetsek sanki daha mantikli olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 11 Şubat 2020; 9:42:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Neymiş Tiguan ıslak kavramaymış..sanki ıslak kavrama sorunsuz..sadece kuruya göre daha az arıza yapıyor deniliyor.. elimizde bunun doğru olduğunu gösteren bir istatistik yok sadece kulaktan dolma şeyler...ama diğer tarafta tam otomatik tork konvetörlü sorunsuz bir şanzıman.. PSA'nın en iyi yaptığı şey bence ödüllü motoru..daha ww servislerinde ki fahiş fiyatlara,ABD ve Avrupa'da 8-10 sene garanti verdiği araçlara TR'de nedene 2 sene veriyor (adamlar bizi kusura bakmayın ama yolunacak kaz gibi görüyor) başka hiçbir şeye bakmadan bu ikisi için bile 3008 derim..
    ıslak şanzıman daha sağlam olduğu kesin öyle olmasa Audi A6'ya koyarlar mı bu şanzımanı rakiplerinde tork konvektörlü varken? sorunsuz 150k deviren arabalar var ıslakta, kuruda bu imkansıza yakındır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    5008 üst sınıf değil yine C suv. 3008’den sadece boydan 20 cm uzunluk farkı var o da bagaja yarıyor.

    Sürücü kabini 3008’de daha geniş.

    5008 D suv diye düşünerek niyetlenmiştim bayide yan yana deneyince hayal kırıklığı yarattı. Arka koltuklar da 5008’de çok kötü bu yüzden. Kapıya dayanarak oturuyorsun. Arabadan düşecek gibi. En az 10 cm daha geniş olmalıydı.
    bende sizin gibi 5008'in C SUV olduğunu düşünenlerdenim.

    Araç bariz bir şekilde 3008'in stationwagon versiyonu.

    Nissan Qashqai ve X-trail gibi arada boyut farkı olsa anlarım ama sadece 3008'in büyük bagajlısı 5008.
  • İkisini de sürdüm, arkasında oturdum, artısını eksisini gördüm.

    Cevap sabaha kadar 3008.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuga da katıldı rekabete
  • texmo kullanıcısına yanıt
    Benzinli otomatik yok, bir de fiyatları yüksek denebilir

    Rekabete girebileceğini sanmıyorum, focus gibi olacaktır kaderi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    yolda gördüğüm her 4 araçtan biri focus
    kadere baqh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    yolda gördüğüm her 4 araçtan biri focus
    kadere baqh
    Ben izmirde görmüyorum

    Satış rakamları yerlerdeydi, son dönemde zam yapmayarak piyasayı yakalamış olabilirler, biraz satmıştır öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eat8 varsa 3008 kacırma.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.