Şimdi Ara

Togg'un satışları Eylül ayında toparlandı: Elektrikli araçların payı artıyor (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
2
Favori
3.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tesla nereden yapılıyor :) ABD de mi sanıyorsun? Globalleşen dünyada böyle bir düşünce tarzı yok arkadaşım. Bosch elektrikli araç motoru üretiyor. Bosch un aracı mı var. Bu arada hem Tesla kullanmış hem Togg kullanmış biri olarak konfor konusunda Togg üstün, tüm incelemeler de bu yönde. Menzil ise düşük fiyatlı Tesla da oldukça düşük Togg un gerisinde. Yazılım konusunda Tesla elbette üstün ama Türkiye trafiğinde otonom sürüşü deneyin bakalım ne olacak burası ABD değil, trafiğimiz Hindistan hallice.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Anlayamadım,

    1.8 liraya satılann togg dan bugün ayda 1000 tane satarak araç başı 10 bin dolar kazanmak yerine,

    1.2 milyona 5000 tane satarak, araç başı 5 bin dolar kazanılmıyor mu?


    Pahalı modelde 10 milyon tl kazanç sağlanırken, uygun modelde 25 milyon tl kazanç sağlanıyor.


    Sizin dediğiniz senaryo bambaşka bir senaryo, Tesla vs dediğiniz markaların ilk satıldığı coğrafyalara bakın, araba sakız kadar değerli değil. Türkiye de hem büyük ihtiyaç hemde büyük değere sahip. O yüzden uygun fiyatlı araca talep yüksek olacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    Badem biyikli elitlerden olsaydim ben de Togg eyi derdim.. Madem Tesla'dan eyiyse ihrac edin daha sokaklarda bile Togg goremiyoruz..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swat882 kullanıcısına yanıt

    10bin dolar araç başına bu düzeylerde (oto sınıflarında) kimse kazanamaz. otomotivde kârlılık %7-9 arası oynar, elektrikli otomobillerde %5-6lara kadar düşüyor. küçük sınıf otomobillerde iyice düşüyor, küçük sınıf elektrikli otomobiller ise neredeyse kazandırmaycak düzeyde. bu yüzden her taraf orta- ve orta üst sınıf elektrikli otomobil kaynarken, alt sınıflarda nerdeyse yok gibi seçenek.


    Hele ki Togg gibi daha yatırım maliyetini yavaş yavaş çıkarmaya çabalayan bir girişimde, böyle bir risk söz konusu bile olamaz. otomobil işi bir milyon gofret satıp sürümden kazanmaya benzemez hocam. muazzam yatırımlar gerekiyor.


    Yani 1.2 milyona ancak zararla araç satarsın, sorun orada. 1.6 milyon yaptın mı da kimse almıyor bir üst sınıfa çıkıyor herkes. Koskoca Tesla bugün model Y ve 3'ün alt sınıfında az da olsa kârlı olacak biçimde nasıl bir araç üretirim, senelerdir bunun hesabını yapıyorlar. Togg'un yapacağı tek şey, T10x modelinin birebir aynı sedanını çıkarmak, ki böyle yapıyorlar. böylece ar-ge ve geliştirme masrafları minimumda tutularak bir model daha çıkmış oluyor. herşey aynı, sadece daha alçak ve sedan. başka hiç birşey yapılamaz şu aşamada.





  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Konu açmama gerek yok Çinli BYD anlaşıldı teşviğini aldı kuracak fabrikayı 3 seneye görürüz araçları yollarda

  • Tekno moomce kullanıcısına yanıt

    Byd nin fabrika açması ile toggun fişinin çekilmesi ne alaka?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El_domingo kullanıcısına yanıt
    İşte ön yargı biraz sizinki. Deneseniz kullansanız geriye dönüp bakmazsınız bile.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.