Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir (4 Mobil) - 8 Masaüstü4 Mobil
5 sn
1.702
Cevap
90
Favori
201.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ecelnico kullanıcısına yanıt

    izalatör yokmu araçta.?


    komik olmuş valla..(

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Olmuyor hocam.

  • ecelnico kullanıcısına yanıt

    2 milyon ver izalatör koyma..))


    tampon içine davlumbaz koymayan reno gibi bir yaklaşım bu komik ve üzücü...)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    2 milyon ver izalatör koyma..))


    tampon içine davlumbaz koymayan reno gibi bir yaklaşım bu komik ve üzücü...)

    bu ilk japon aracım umarım bu ilk ve son komedim olur..)


    yoksa yandık demektir..


    ben fransız araçlarından kurtardım diye seviniyordum..)


    dakika 1 gol 1


    daha neler eksik acaba..

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Eksik başka bir şey yok hocam. Önceki aracımda olanlardan park sensörünü almadan eklettim. Anahtarsız girişede çok alışmışım. Bu yüzden anahtarsız giriş için parça siparişi geçtim servisten. Haber bekliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecelnico -- 16 Aralık 2024; 21:27:34 >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Milenyum Gri, Nardo Gri 2-3 yıldır çok moda, premium araçlarda bu renkler için sıra bekleyenler var, kadınlar daha çok beğeniyor. Görünüş ve sıcak iklimde dolayı Galaxy Beyaz istesekte bize de Ocak 2024 de o renk denk geldi, güneşte güzel duruyor, bu renk bir yada birkaç ton daha açık olsa çok iyi olurdu. Corolla Cross çok az geldiği için 2022 de çıktığından beri alanların çoğunun paket ve renk seçme şansı olmadı. Park sensörü için harici ekranlı olsa bile pahalı fiyat vermişler, çevre illerin servislerinden de fiyat alsaydınız keşke. Ay başında park sensörlerinde %15 indirim var diye arayıp mesaj atıyorlardı servislerden. Bodrum servisi ön arka ses uyarıldı 8400TL fiyat vermişti. Aliexpress den ekrana bağlanan sensör aldığım için taktırmadım, aldığımı da montaj yapabilecek ve uçuk fiyat istemeyen tuningci bulamadım henüz, sanırım kardeşimle birlikte kendimiz montaj yapmak zorunda kalacağız.

    1 Eylül GSR2 zorunluluğu öncesi Japonlar dışında full güvenlik donanımı yoktu diğer markalarda. Volkswagen giriş paketlerde arka kamera bile yoktu, çarpışma önleyici, adaptif cruze yada hız sabitleme, şerit takip yada ortalama hiçbir şey yoktu. Renault Austral da aynıydı, bu aya kadar 2.5 milyona full+full opsiyonda bile adaptif cruze yoktu, boş paketlerinde çarpışma önleyici ve diğer sürüş donanımları yoktu. Premium markalar hariç tüm markaların disribütörlerleri donanımdan çalıyor, bir de dahili navigasyon ve uygulama ile uzaktan çalıştırmayı, kontrolü engelleyen BTK var. Avrupa'da satılan Toyota araçlarda tam otomatik park, 360° kamera, JBL ses sitemi, dahili navigasyon, uygulama ile uzaktan kontrol var, uzayan kolçak vs var.
    TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 17 Aralık 2024; 3:30:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Toyota yada Japon araç kitlesi genelde olgun, sakin, görece eğitimli, gençler daha çok popüler yada performans ve gösteriş odaklı arabalarla ilgili ve daha aktifler.

    Facebook grubu çok daha aktif ama DH de daha elit bir grup var.


    Toyota Corolla Cross TR | Facebookfacebook
    Toyota Corolla Cross TR | Facebook
    https://www.facebook.com/groups/656142452666055/?ref=share&mibextid=NSMWBT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 17 Aralık 2024; 3:28:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Merhaba,

    2024 Mart ayından beri Passion X Pack - Milleniıum Gri kullanıcısıyım. 10 bin'i devirdik, hiç bir sorun yaşamadık, sadece 1 kez Toyota Türkiye'den aranıp yazılım güncellemesine çağrıldım, bu da ücretsizdi.


    Citroen C4 Exclusive araçtan buna geçtim, 20 yıllık şöförüm, şirket arabaları dahil bir çok araç denemiş test etmiş olarak sezarın hakkını sezara vererek araçla ilgili 8-9 aylık deneyimimi yazabilirim..


    Genel olarak araç şehir içi aracı, şehirlerarasında otoban hızlarında hem motor sesi, hem yakıt tüketimi başka araçlara göre konforsuz.. Ancak bu araç tam bir şehiriçi aracı, arka bağımsız süspansiyonu, iç hacmi, güvenlik özellikleri, sürüş konforu, bir kadın şöförün dahi çok rahat kullanabileceği özelliklere sahip..

    Ortalama tüketim kış günlerinde 5.5'ları gördüm, ancak oturduğum yer inişli çıkışlı, düz yollarda kullanımda her kullanım sonrası ekrana çıkan sürüş özetinde çok rahat 3.5 - 4.0 lt ortalamaları kasmadan yakaladığım olmuştur. şanzıman e-cvt. Kavrama hikayesi olmadan acayip rahat kullanılan bir modu var. titreme yok, kalkışta kavradı mı kavramadı mı derdin yok, baskı balata vs derdin yok. Her kalkış bataryan müsaitse elektrikli.. Elektrikli kalkmasan bile ne titreme var, ne de "acaba dik yokuşta devri yakalamam lazım mı" sorusu..


    Eksikleri; izolasyon.. Net izolasyon abi..Dünyanın en verimli içten motorlarında , atkinson çevrimli atmosferik bir motor var, ancak izolasyona önem verilmediği için motorun yüksek devirlerinde uzun süre rahatsız ediyor. Ayrıca davlumbaz içleri de bildiğim kadarıyla ağırlık yapmasın diye boş bırakılmış, dolayısıyla standart gelen dunlop lastikleri her ne kadar sessiz verileri olmasına rağmen yol sesi otoban hızlarına alıyor.


    Hem hem aracın dışını ( cam tavan dahil ) Endura ppf kaplattım, hem ön cam dahil aracın içini komple film kaplattım. Yaz günü cam tavanı hiç kapatmadım, sera etkisi muazzamdı. Kliması zaten japon , sessiz ve performansı çok iyi..


    Daha sırası geldikçe deneyimlerimi paylaşırım..





  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Ben bu rakamları görmesem de istanbul şehir içi 5-5.5 arası görüyorum. Benim sevmediğim kısmları izolasyondan ziyade arka yaşam mahali az daha geniş olabilirdi bence, ön göğüs çok geleneksel çok eski kalmış bu hiç hoşuma gitmiyor. Multimedya ekranının bence daha büyütülüpü içeri gömülmesi ni tercih ederim. Araç içi yaşam mahali ve ön konsol tamamen yenilenmeli azcık da genişlerse araç tamamdır. Hee az genişi rav4 ama o da mtv si falan ben onun altından kalksam bile kalkmak istemem. Yokuşlarda bağarması ve 140 dan sonra bağarması da keyifli değil ne yazık ki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    Selamlar evet buradaki kitle daha elit ve ortadirek üstü entellektüel bir profil içeriyor görebildiğim.


    pek burada da aktif olmayıp


    hitabet mizacı olarak sert ve soğuk takılıyorlar


    hocam takısının altına düşmeniz zor


    lakin bende bunu aramıyorum ama 50 yaşında bir emekli proleter olarak


    kim kaç yaşında necidir bilmek sevgi ve saygı detayında surcü lisan etmemek güzel olurdu.


    bir önceki aracımın yağ mazot hava filtre bakımlarını kendim rahat yapıyordum


    fren balata ve disk değiştirmişliğim var kolay işler bu aracın motorunu açtığımda ise fikrim tamamen değişti..


    servis garanti ve uzatmalı garanti haricinde bu araca dokunmamalıyım gerçeği bir akis gibi


    yandı gözümde.

  • ecelnico kullanıcısına yanıt

    tamamdır çok teşekkür ederim.


    resimleri bekliyoruz sizden

  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür edrim iyi dilekler için

    sizlerde iyi günlerde kullanın

    hayırlı uğurlu olsun

    bana kalsa ben beyaz ve gümüş gri taraftarı idim

    bulabildiğim tek araç buydu bizim toyota kısmetimizde..

    daha önceki aracım tam otomatik tork konvertörlü 8 ileri aısın şanzımanlı 130 hp dizell bir üniteydi.


    ilk cvt deneyimim ve ilk japon aracım beni nelerin beklediği konusunda açıkcası olabilecek ladeslere hazırlıklıyım


    vasat ve altı performanslarda yapabileceğim yenileme iyileştirme ve modifikasyonlar olabilir ama aracın japon ve garanti vs detayları beni korkutup ürkütmekte


    yalıtım vs gibi.


    ve sanırım cvt şanzımanın ve atmosferik motorun kendi halinde takılmalarına yapılabilecek bir şey yok.


    durumu kabullenip kullanım karakteristiğini mutasyona uğratmak birinci vazifem olacak.


    bu araçtan beklentim arıza çıkarmasın ve çok yakmasın yeterli o kadar basit ve düz.


    sol şeritin kralı olmayacağım net.


    park sensörsüz park kolaymı zorlanıyormusunuz.ikamet iliniz


    neresi istanbulmu ben istanbuldayım


    adım gökhan 50 yaşında emekliyim ve istanbul ikametliyim elektrik teknisyeniyim


    park sensörüne kafa yorabilrmiyiz bilemedim değermi..


    birde size sualim bu araçta dahili navigasyon varmı.?





  • liebermann L kullanıcısına yanıt

    Selamlar deneyimler için teşekkürler bizlere referans olacak.


    aracınız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın


    aracınızı nerde kaplattınız ne kadara maloldu bende ön kaput ve çamurluklar için düşünüyorum oracal ve endura için fiyat verdiler.


    aracın içine nasıl bir film kaplattınız renk ve ısıl işlem olarak faydası nedir.


    motorun bağırması sanırım izalasyondan öte.


    cvt nin kafasına göre çalışıp öyle ahım şahım bir tork ve beygir gücü üretememesi kaynaklı


    zaten bu aracın konseptide uçan kaçan değil.


    ekonomi içeren şehir içi taşıtı.


    uzun yoldaki tüm detaylar bu makinanın varoluş sebebine ters ve inat.


    ben bunları bilerek alıyorum beni bir süpriz beklemiyor o zaman.


    ilave izalosyon yapılabilir ziebart vs gibi.


    altından başlayarak

  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt

    Selamlar sanırım araç biraz daha genişlerse c suv segmentini aşar diye düşüyorum rav 4 e doğru gider..


    izalasyon genel eksiklik galiba


    ve iç dizaynın modern çağında gerisinden takip etmesi de japonların bu işe çok kaygısız davranmaları..


    yokuştaki bağırma ise ayrı bir hezeyan..(


    atmosferik güçsüz motorla birleşen cvt şanzıman biz böyle yollar ve eğimler için üretilmedik fikrini


    bağırma sesiyle anlatıyor kullanıcı kitlesine.


    gönül turbolu tam otomatik şanzımanlı bir hibrit istiyor150 hp ve üstü.


    üst ürün gamına bakmadım toyotanın ama


    bu fiyata en sorunsuz şehiriçi taşıtı konseptinde bir


    araç yaptıkları aşikar


    üst beklentiler ise hayalkırıklığı ile sonuçlanıyor sanırım.

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    arabanızda cvt şanzıman yok


    japonların hibrit araçlarında şanzıman kullanması eski nesillerdeydi, avrupalılar ve koreliler hala beceremedikleri için hibritlerini şanzımanla birleştiriyorlar.


    artık ne honda ne toyota bilinen anlamda bir şanzıman kullanmıyor.



    Ahura Mazdayoutube
    Toyota Hibrit ve Honda Hibrit Teknik Karşılaştırması
    https://www.youtube.com/watch?v=2FxTDpXoIFM&t=1032s

    videoyu izlerseniz aracınız hakkında daha çok şey öğrenirsiniz.


    hayırlı günler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Aralık 2024; 18:30:53 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    bu araba e cvt şanzıman kullanmıyormu?

  • e cvt şanzıman bir çeşit cvt şanzıman değil


    isim benzerliği


    videoyu izleyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 17 Aralık 2024; 18:43:5 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    1 elektrik motoru ile planet dişli sistemini kullanan ve tork aktarımını optimize eden bir yapısı var


    klasik cvt deki kayış kasnak yerine


    araç bu sayede düşük hızlarda bile sarsıntısız bir şekilde kalkıyor ve gidiyor yakıt tasarrufu sağlıyor ve ve daha sessiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 17 Aralık 2024; 20:6:32 >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    hocam resimler biraz gecikecek perşembe günü anahtarsız giriş ekleyecekler. Onu da çok soran oluyor. Hepsini beraber paylaşacağım bu sebeple.

  • ecelnico kullanıcısına yanıt

    tamamdır sıkıntı yok park sensörleri paspas gibi detayları bekliyoruz sizden ki bizde fikir sahibi olalım.


    bu arada park sensörleri sizde ekrana bilgi ve görüntü veriyormu serviste takıldı değilmi orjinaller.

  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.