Şimdi Ara

TOYOTA MM VİTESLERİ NASILDIR?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
17.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR 2005 MODEL FORD FUSİON DİZEL ASM ŞANZIMAN OTOMOBİLİMİ 2 KEZ UZUN YOLDA ŞANZIMAN ARIZASINDAN DOLAYI YOLDA KALMAM NEDENİ İLE SATMAK ZORUNDA KALDIM.ŞİMDİ YENİ TOYOTA AURİSİ BEKLİYORUM.AURİSTE DİZEL MM ŞANZIMAN OLACAK MI ? MM ŞANZIMANI KULLANAN ARKADAŞLAR HERHANGİ BİR ŞİKÂYETİNİZ VAR MI?ŞU AN ARABASIZ KALDIM.MUTLAKA DİZEL VE OTOMATİK HB ALMAM GEREKİYOR.AURİSİ BEKLEMELİMİYİM TAVSİYELERİNİZ NELERDİR? YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota MM Vitesleri: Bilgilendirme Metni

    Toyota'nın MM şanzımanları, M/M şanzıman olarak da bilinir ve manuel ve otomatik şanzıman özelliklerini birleştiren bir şanzıman türüdür. Bu şanzımanlar, sürücülere hem manuel vites değiştirme kontrolü hem de otomatik vites değiştirme kolaylığı sunar.

    MM şanzımanlar, bir debriyaj pedalı içermez ve sürücülerin manuel şanzımanlarda olduğu gibi vites değiştirmesi gerekmez. Bunun yerine, vitesler bir kol veya düğme aracılığıyla elektronik olarak değiştirilir. Bu, özellikle trafik sıkışıklığında veya şehir içinde sürüş sırasında rahatlık sağlar.

    Toyota'nın MM şanzımanları, genellikle 6 vitesli olarak mevcuttur ve hem benzinli hem de dizel motorlu araçlarda kullanılabilir. Bu şanzımanlar, manuel şanzımanlara kıyasla daha iyi yakıt verimliliği ve daha yumuşak vites değiştirme sağlar.

    MM şanzımanlar, manuel vites değiştirmenin kontrolüne sahip olmak isteyen ancak debriyaj pedalı kullanmak istemeyen sürücüler için idealdir. Ayrıca, trafik sıkışıklığı veya şehir içi sürüş gibi zorlu koşullarda sürüşü kolaylaştırırlar.

    Toyota'nın MM şanzımanları, Corolla, Camry ve RAV4 gibi çeşitli modellerde mevcuttur. Bu şanzımanlar, sürüş deneyimini geliştirmek ve yakıt verimliliğini artırmak için tasarlanmıştır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • toyata nın 2007 modelini gören oldumu manyak birşey
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lutfu1995

    ARKADAŞLAR 2005 MODEL FORD FUSİON DİZEL ASM ŞANZIMAN OTOMOBİLİMİ 2 KEZ UZUN YOLDA ŞANZIMAN ARIZASINDAN DOLAYI YOLDA KALMAM NEDENİ İLE SATMAK ZORUNDA KALDIM.ŞİMDİ YENİ TOYOTA AURİSİ BEKLİYORUM.AURİSTE DİZEL MM ŞANZIMAN OLACAK MI ? MM ŞANZIMANI KULLANAN ARKADAŞLAR HERHANGİ BİR ŞİKÂYETİNİZ VAR MI?ŞU AN ARABASIZ KALDIM.MUTLAKA DİZEL VE OTOMATİK HB ALMAM GEREKİYOR.AURİSİ BEKLEMELİMİYİM TAVSİYELERİNİZ NELERDİR? YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
    Ben MMT kullanmadım ama kullananlardan öğrendiğime göre ASM'ye göre daha sorunsuz..Ayrıca Toyota yeni versiyonlarında MMT'nin daha gelişmişini kullanacak, vites geçişleri daha hızlı ve sarsıntısız olacak..Bence Auris'i bekle, daha kaliteli gibi duyuyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mother North

    toyata nın 2007 modelini gören oldumu manyak birşey
    Ben sedan dizel mmt kullanıyorum. Şu ana kadar bir sorun yok ( 3500 km ) sehir içi için avantajlı. Hatta vitesin değişeceği zamanları ezberlersen ya da es tuşu basılı değilken 2000 devri biraz geçtiğinde gazdan ayağını hafif çektiğinde vites geçişini hisset miyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncude

    Ben sedan dizel mmt kullanıyorum. Şu ana kadar bir sorun yok ( 3500 km ) sehir içi için avantajlı. Hatta vitesin değişeceği zamanları ezberlersen ya da es tuşu basılı değilken 2000 devri biraz geçtiğinde gazdan ayağını hafif çektiğinde vites geçişini hisset miyorsun.

    Alıntıları Göster
    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 28 Ocak 2007; 17:51:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lutfu1995

    ARKADAŞLAR 2005 MODEL FORD FUSİON DİZEL ASM ŞANZIMAN OTOMOBİLİMİ 2 KEZ UZUN YOLDA ŞANZIMAN ARIZASINDAN DOLAYI YOLDA KALMAM NEDENİ İLE SATMAK ZORUNDA KALDIM.ŞİMDİ YENİ TOYOTA AURİSİ BEKLİYORUM.AURİSTE DİZEL MM ŞANZIMAN OLACAK MI ? MM ŞANZIMANI KULLANAN ARKADAŞLAR HERHANGİ BİR ŞİKÂYETİNİZ VAR MI?ŞU AN ARABASIZ KALDIM.MUTLAKA DİZEL VE OTOMATİK HB ALMAM GEREKİYOR.AURİSİ BEKLEMELİMİYİM TAVSİYELERİNİZ NELERDİR? YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...


    donanımhaber forum
    asm ve M/M şanzuman » Sayfa 1 - 3
    http://forum.donanimhaber.com/m_11380248/tm.htm


    bu topik te ayrıntılı olarak mmt ler anlatıldı arkadaşım.

    faydalı olur umarım.

    hayırlı günler.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: lutfu1995

    ARKADAŞLAR 2005 MODEL FORD FUSİON DİZEL ASM ŞANZIMAN OTOMOBİLİMİ 2 KEZ UZUN YOLDA ŞANZIMAN ARIZASINDAN DOLAYI YOLDA KALMAM NEDENİ İLE SATMAK ZORUNDA KALDIM.ŞİMDİ YENİ TOYOTA AURİSİ BEKLİYORUM.AURİSTE DİZEL MM ŞANZIMAN OLACAK MI ? MM ŞANZIMANI KULLANAN ARKADAŞLAR HERHANGİ BİR ŞİKÂYETİNİZ VAR MI?ŞU AN ARABASIZ KALDIM.MUTLAKA DİZEL VE OTOMATİK HB ALMAM GEREKİYOR.AURİSİ BEKLEMELİMİYİM TAVSİYELERİNİZ NELERDİR? YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...


    donanımhaber forum
    asm ve M/M şanzuman » Sayfa 1 - 3
    http://forum.donanimhaber.com/m_11380248/tm.htm


    bu topik te ayrıntılı olarak mmt ler anlatıldı arkadaşım.

    faydalı olur umarım.

    hayırlı günler.
    [Deleted by Admins]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.


    ben otomatikleştirilmiş şanzımanlarda problem yaşanıyor mu dedim ???

    colt şanzımanı ne üretimi olursa olsun umrumda değil , ilk çıktığında kullandım , berbat bir vites sistemi hiç beğenmedim.
    mm yide kullandım aynı
    amt ona keza iğrenç
    hele easytronik evlere şenlik
    ben onu bunu bilmem klasik otomatik, cvt yada dsg başka otomatik almam , düz vites olsun daha iyi ve konforlu .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.


    ben otomatikleştirilmiş şanzımanlarda problem yaşanıyor mu dedim ???

    colt şanzımanı ne üretimi olursa olsun umrumda değil , ilk çıktığında kullandım , berbat bir vites sistemi hiç beğenmedim.
    mm yide kullandım aynı
    amt ona keza iğrenç
    hele easytronik evlere şenlik
    ben onu bunu bilmem klasik otomatik, cvt yada dsg başka otomatik almam , düz vites olsun daha iyi ve konforlu .

    Alıntıları Göster
    tam otomatik viteslerin alırken 1.500ytl-2500ytl arasındaki fiyat farkı (düz vites değil otomatikleştirilmiş düz viteslere göre) şehirler arası 100kmde 1lt şehir içinde 100km 3 lt yakıt farkı, arıza durumunda düz ve otomatikleştirilmiş düz viteslere göre daha pahalıya patlaması belirgin konfor farkına rağmen her markanın bu sistemi geliştirmeye daha hevesliyken, avrupa pazarı 2. en büyük pazar konumundayken ve tercihlerinin tam otomatik yerine bu sistemden yana olduğu düşünülürse denemekte fayda kaldiki 1 yıldır deniyorum kısmende olsa arıza paronayasından kurtuldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: velvolvil

    tam otomatik viteslerin alırken 1.500ytl-2500ytl arasındaki fiyat farkı (düz vites değil otomatikleştirilmiş düz viteslere göre) şehirler arası 100kmde 1lt şehir içinde 100km 3 lt yakıt farkı, arıza durumunda düz ve otomatikleştirilmiş düz viteslere göre daha pahalıya patlaması belirgin konfor farkına rağmen her markanın bu sistemi geliştirmeye daha hevesliyken, avrupa pazarı 2. en büyük pazar konumundayken ve tercihlerinin tam otomatik yerine bu sistemden yana olduğu düşünülürse denemekte fayda kaldiki 1 yıldır deniyorum kısmende olsa arıza paronayasından kurtuldum

    Alıntıları Göster
    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.


    ben otomatikleştirilmiş şanzımanlarda problem yaşanıyor mu dedim ???

    colt şanzımanı ne üretimi olursa olsun umrumda değil , ilk çıktığında kullandım , berbat bir vites sistemi hiç beğenmedim.
    mm yide kullandım aynı
    amt ona keza iğrenç
    hele easytronik evlere şenlik
    ben onu bunu bilmem klasik otomatik, cvt yada dsg başka otomatik almam , düz vites olsun daha iyi ve konforlu .

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.


    ben otomatikleştirilmiş şanzımanlarda problem yaşanıyor mu dedim ???

    colt şanzımanı ne üretimi olursa olsun umrumda değil , ilk çıktığında kullandım , berbat bir vites sistemi hiç beğenmedim.
    mm yide kullandım aynı
    amt ona keza iğrenç
    hele easytronik evlere şenlik
    ben onu bunu bilmem klasik otomatik, cvt yada dsg başka otomatik almam , düz vites olsun daha iyi ve konforlu .



    ilk çıktığında kullandıysanız beğenmemeniz çok normal;

    bende arabayı 3 ay manuel modda kullandım; zira dediğiniz gibi iğrenç bir auto modu vardı. vites aralarında gidin bir çay için gelin o kadar dı yani. ayrıca vites değiştirirken şöyle bi 30 cm kadar arkanızdan biri vurmuşcasına ileri gidiyordunuz.

    ama artık öyle değil.

    bu aralar denk gelirse bir daha kullanmayı deneyin( ama sorun güncellemesi yapılmış bir colt mu).

    artık eski şanjıman değil; yazılımı güncellendi.

    yazılımla ne değişecek dersiniz ama inanın çok şey değişti. artık her daim auto modunda kullnıyorum.

    neredeyse klasik otomatik vites kadar sarsıyor, ve çok daha seri vites değişimleri gerçekleştiriyor.


    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 28 Ocak 2007; 18:57:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu otomotikleştirilmiş düz şanzımanların hepsi aynı gavağın gaşığı , bi tek vw nin dsg si süper , onun haricinde otomatik olarak ya klasik otomatiklerden yada cvt lerden öneririm .


    colt amt lerde de herhangi bir problem yaşanmamakta.

    coltun şanjımanının en büyük artısı GETRAG üretimi olması.

    hayırlı günler.


    ben otomatikleştirilmiş şanzımanlarda problem yaşanıyor mu dedim ???

    colt şanzımanı ne üretimi olursa olsun umrumda değil , ilk çıktığında kullandım , berbat bir vites sistemi hiç beğenmedim.
    mm yide kullandım aynı
    amt ona keza iğrenç
    hele easytronik evlere şenlik
    ben onu bunu bilmem klasik otomatik, cvt yada dsg başka otomatik almam , düz vites olsun daha iyi ve konforlu .



    ilk çıktığında kullandıysanız beğenmemeniz çok normal;

    bende arabayı 3 ay manuel modda kullandım; zira dediğiniz gibi iğrenç bir auto modu vardı. vites aralarında gidin bir çay için gelin o kadar dı yani. ayrıca vites değiştirirken şöyle bi 30 cm kadar arkanızdan biri vurmuşcasına ileri gidiyordunuz.

    ama artık öyle değil.

    bu aralar denk gelirse bir daha kullanmayı deneyin( ama sorun güncellemesi yapılmış bir colt mu).

    artık eski şanjıman değil; yazılımı güncellendi.

    yazılımla ne değişecek dersiniz ama inanın çok şey değişti. artık her daim auto modunda kullnıyorum.

    neredeyse klasik otomatik vites kadar sarsıyor, ve çok daha seri vites değişimleri gerçekleştiriyor.


    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    gider bayisine kullanırım , o sorun değil
    benim de size tavsiyem
    cvt şanzımanlı bir araç kullanın .
    denk gelirse dsg de kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robespierre

    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.
    Yanlız Civic sedanda kullanılan CVT değil, klasik otomatik şanzımandır (akıllı eğim sistemli)...CVT Hondanın sadece Jazz'ında var (kendim kullanıyorum, daha konforlusu olacağını zannetmem)..Yeni Civic Sedan otomatiği kullandım, son derece konforlu, vites geçişleri çok iyi, fakat ivmelenme olarak ben bugün kullandığım Yeni Corolla MMT 1.6'yı daha iyi buldum..Ne de olsa yarı otomatik, performans ve yakıt tüketiminde az kayıp sözkonusu..Yanlız 1.vitesten 2'ye geçişte hissedilir derecede kasıyor, belki acemisi olduğumdandır..Bu alanda gerçekten de DSG'nin en iyi olduğu hep yazılır, söylenir..Bir türlü kullanma şansım olmadı..İlerde çıkması planlanan Golf 1.4 TSİ 120 HB DSG'yi beklerken Auris'i beklediğim gibi sabırsızlanıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.
    Yanlız Civic sedanda kullanılan CVT değil, klasik otomatik şanzımandır (akıllı eğim sistemli)...CVT Hondanın sadece Jazz'ında var (kendim kullanıyorum, daha konforlusu olacağını zannetmem)..Yeni Civic Sedan otomatiği kullandım, son derece konforlu, vites geçişleri çok iyi, fakat ivmelenme olarak ben bugün kullandığım Yeni Corolla MMT 1.6'yı daha iyi buldum..Ne de olsa yarı otomatik, performans ve yakıt tüketiminde az kayıp sözkonusu..Yanlız 1.vitesten 2'ye geçişte hissedilir derecede kasıyor, belki acemisi olduğumdandır..Bu alanda gerçekten de DSG'nin en iyi olduğu hep yazılır, söylenir..Bir türlü kullanma şansım olmadı..İlerde çıkması planlanan Golf 1.4 TSİ 120 HB DSG'yi beklerken Auris'i beklediğim gibi sabırsızlanıyorum..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.
    Yanlız Civic sedanda kullanılan CVT değil, klasik otomatik şanzımandır (akıllı eğim sistemli)...CVT Hondanın sadece Jazz'ında var (kendim kullanıyorum, daha konforlusu olacağını zannetmem)..Yeni Civic Sedan otomatiği kullandım, son derece konforlu, vites geçişleri çok iyi, fakat ivmelenme olarak ben bugün kullandığım Yeni Corolla MMT 1.6'yı daha iyi buldum..Ne de olsa yarı otomatik, performans ve yakıt tüketiminde az kayıp sözkonusu..Yanlız 1.vitesten 2'ye geçişte hissedilir derecede kasıyor, belki acemisi olduğumdandır..Bu alanda gerçekten de DSG'nin en iyi olduğu hep yazılır, söylenir..Bir türlü kullanma şansım olmadı..İlerde çıkması planlanan Golf 1.4 TSİ 120 HB DSG'yi beklerken Auris'i beklediğim gibi sabırsızlanıyorum..


    haklısınız ben de kardeşimin jazz'ını kullanıyorum mükemmel bir vites, civic dilime yapışmış bu aralar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robespierre

    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Sizin baktığınız sınıfta en sorunsuz vites cvt'dir.
    Gerisi ise tamamen lafı güzaf.
    Bu konuda en deneyimli olan Honda civic'tir ancak dizeli yok
    Veya ford focus dizel o da cvt kullanır.
    Yanlız Civic sedanda kullanılan CVT değil, klasik otomatik şanzımandır (akıllı eğim sistemli)...CVT Hondanın sadece Jazz'ında var (kendim kullanıyorum, daha konforlusu olacağını zannetmem)..Yeni Civic Sedan otomatiği kullandım, son derece konforlu, vites geçişleri çok iyi, fakat ivmelenme olarak ben bugün kullandığım Yeni Corolla MMT 1.6'yı daha iyi buldum..Ne de olsa yarı otomatik, performans ve yakıt tüketiminde az kayıp sözkonusu..Yanlız 1.vitesten 2'ye geçişte hissedilir derecede kasıyor, belki acemisi olduğumdandır..Bu alanda gerçekten de DSG'nin en iyi olduğu hep yazılır, söylenir..Bir türlü kullanma şansım olmadı..İlerde çıkması planlanan Golf 1.4 TSİ 120 HB DSG'yi beklerken Auris'i beklediğim gibi sabırsızlanıyorum..


    haklısınız ben de kardeşimin jazz'ını kullanıyorum mükemmel bir vites, civic dilime yapışmış bu aralar

    Alıntıları Göster
    dün iş çıkışı aşırı yoğun trafikte mmt vitesten uyarı sesi geldi. barbaros bulvarı köprü girişine kadar rampada dur kalk trafikte. sürekli el freni ile kalkış yaptım ama yinede rampanın sonuna doğru köprü bağlantısına sapınca uyarı sesi geldi. arabam daha 2000 km de. normalmi bu ses sizce. servise götürmem gerekirmi. boşa alınca ses kesiliyordu. zaten rampa bittikten sonrada ses tamamen kesildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    dün iş çıkışı aşırı yoğun trafikte mmt vitesten uyarı sesi geldi. barbaros bulvarı köprü girişine kadar rampada dur kalk trafikte. sürekli el freni ile kalkış yaptım ama yinede rampanın sonuna doğru köprü bağlantısına sapınca uyarı sesi geldi. arabam daha 2000 km de. normalmi bu ses sizce. servise götürmem gerekirmi. boşa alınca ses kesiliyordu. zaten rampa bittikten sonrada ses tamamen kesildi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bayram1599

    dün iş çıkışı aşırı yoğun trafikte mmt vitesten uyarı sesi geldi. barbaros bulvarı köprü girişine kadar rampada dur kalk trafikte. sürekli el freni ile kalkış yaptım ama yinede rampanın sonuna doğru köprü bağlantısına sapınca uyarı sesi geldi. arabam daha 2000 km de. normalmi bu ses sizce. servise götürmem gerekirmi. boşa alınca ses kesiliyordu. zaten rampa bittikten sonrada ses tamamen kesildi.

    yaris alan bi arkadaşım var... o da kalkışta kaydırdığından bahsediyor... servis de normal diyomuş... hem de çok kaydırıyo diyo yani el freni ihtiyacı hissediyomuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlkkln

    quote:

    Orjinalden alıntı: bayram1599

    dün iş çıkışı aşırı yoğun trafikte mmt vitesten uyarı sesi geldi. barbaros bulvarı köprü girişine kadar rampada dur kalk trafikte. sürekli el freni ile kalkış yaptım ama yinede rampanın sonuna doğru köprü bağlantısına sapınca uyarı sesi geldi. arabam daha 2000 km de. normalmi bu ses sizce. servise götürmem gerekirmi. boşa alınca ses kesiliyordu. zaten rampa bittikten sonrada ses tamamen kesildi.

    yaris alan bi arkadaşım var... o da kalkışta kaydırdığından bahsediyor... servis de normal diyomuş... hem de çok kaydırıyo diyo yani el freni ihtiyacı hissediyomuş

    Alıntıları Göster
    otomatikleştirilmiş manuel şanjımanlar manuel araba kadar kaydırır. kaydırması bir arıza göstergesi değil şanjımanın doğası gereği.

    ancak hillholder varsa yokuşta geri kaymaz.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    otomatikleştirilmiş manuel şanjımanlar manuel araba kadar kaydırır. kaydırması bir arıza göstergesi değil şanjımanın doğası gereği.

    ancak hillholder varsa yokuşta geri kaymaz.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    otomatikleştirilmiş manuel şanjımanlar manuel araba kadar kaydırır. kaydırması bir arıza göstergesi değil şanjımanın doğası gereği.

    ancak hillholder varsa yokuşta geri kaymaz.

    hayırlı günler.

    tamam işte arkadaşa servisten aynısını söylemişler... hillholder yokmuş yarislerde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlkkln

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    otomatikleştirilmiş manuel şanjımanlar manuel araba kadar kaydırır. kaydırması bir arıza göstergesi değil şanjımanın doğası gereği.

    ancak hillholder varsa yokuşta geri kaymaz.

    hayırlı günler.

    tamam işte arkadaşa servisten aynısını söylemişler... hillholder yokmuş yarislerde

    Alıntıları Göster
    Bu arada ben bir forumda MMT'lerin isinmasi problemini okumustum. Asiri dur kalk olan trafikte MMT'lerin cok isindigi saga cekip belli bir sure sogumasi icin beklendigi yaziyordu. Hangi forumdaydi tam hatirlayamadigim icin kaynak gosteremiyorum ama gerekirse arar bulurum. Bu benim icin de cok onemli cunku ben de dizel MMT almayi dusunuyorum.

    Belki sizde duymusssunuzdur Focuslardaki CVT sorunu nedeniyle CVT'lerin ithalati sorun duzelene kadar durduruldu. Ayni seyin Toyota'da basa gelmesini istemiyorum.

    saygilarimla




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.