@trendyol yine mağdur etti. Maske aldım kod geldi diye, maske kusurlu çıktı, tiftik tiftik oldu ilk giymede. Hijyen ürünü deyip iade ya da değişim almadılar. Hijyen ürünü yazıp da hıyar koyayım içine yollayayım. iade etmek isteyen olursa hijyen ürününü alamıyoruz derim. Güzel iş. hayır pahalı bir şeydi de. öyle bir iki giymeye o şekilde olacaksa satmasınlar under armour ürünlerini. İğreniyorum onlardan artık. Bir de Amazon revaçta olduğundan beri müşteri hizmetleri "efendim umarım iyisinizdir sizin iyiliğiniz bizim için önemli" gibi kopyala yapıştır cümleleri yazıyor komik geliyor. Arada bir alıyordum şimdi nefret eder oldum kendilerinden. Amazon sağ olsun, 200'den fazla alışverişimde hem bütçeme yardımcı oldu hem de almak istediğim kitaptır, elektronik eşyadır. Kahve makinesidir hepsinde yüzümüzü güldürdü. Sorun çıktığında da çözdüler. Kargoların hızlı ve sağlam gelmesi ve kargo parasının da olmaması cabası. Trendyol ile alışveriş yapmak üzere olan tüm tanıdıkları vazgeçiriyorum. Fark varsa ben veririrm bozulursa ben alırım diyorum. Amazon bu güvenceyi sağladı. Edit: Tam bu alışverişimden önce de kargo konusunda mağdur olmuştum. gelmemesini istediğim ürün geldi, iade ile uğraştım paramın yatmasını kuponun geri gelmesini bekledim.. Ve mağduriyete dair üzgünüz yazıldı mı hatırlamıyorum bile. |
Bildirim