Trendyol'dan Cansu Accessory isimli bir mağazadan 30 Ekimde indirim ile birlikte Mi Tws S kablosuz kulaklık aldım. 02.11.2020 tarihinde elime ulaştı ama gelen kulaklık s modeli değildi. Sanırım bir de imitasyon, "S" modeli ile karşılaştırdım aradaki ses farkı çok fazla. Ürünü kullanmadan mağaza ve Trendyol ile iletişime geçtim. Mağaza üçkağıtçı zaten kullandınız mı demeden kullanılmış ürünü iade almam dedi. Trendyol ise 10-11 gündür "bekleyin, sizi anlıyorum" gibi basmakalıp cümleler ile geçiştiriyor. Geçenlerde Thh'ye başvurayım dedim önce faturaya ulaşayım dedim faturama da ulaşamıyorum. Bunu Trendyol'a da bildirdim 4 gün falan oldu bir faturayı bile gönderemediler. İndirim yoğunluk zamanı falan olabilir de bir mail atmak bu kadar mı zor? Geçenlerde de bir T-Shirt aldım Trendyol'un kendisinden direk V yaka, yakası yamuk dikilmiş bariz şekilde hadi bunun için patırtıya gerek yok ama insan bir kusura bakmayın der. Tr'de sektörde liderliğe oynuyor sorarsanız. Kötünün iyisi ile yetinmeye çalışıyoruz gene |
Bildirim