Şimdi Ara

Triger degisimi sonrası rolanti dalgalanmasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.2010 fiesta var bende benzin lpg
    . 1 hafta önce triger değiştim sonrasında arabayi birkaç saat calistirmayip sonrasında çalıştirinca devir yüksekte oluyor,aşağı yukari oynuyor.1300 lerde oluyor hafif aşağı yukarı yapıyor. Sonrasında kullanmaya baslayinca 4-5 km sonra normale dönüyor(800 lere).değişimden önce böyle bir sıkıntım yoktu.neden olabilir.üst kapak contasindan yag kacirmaya basladi.sordum bizle alakali degil diyor.



  • Ayni arac bende de var, her zaman ilk calistirmada daha yuksek devir oluyor dalgalanmasiz sonra azalıyor. Ama şunu söyleyeyim, trigeri ben de yeni değiştim ve usta üst kapak contasi yag kacirir yenisini takalim dedi ve taktik. Yani o kapak contasinin degmisesi lazim.
  • Bende yağ kaçırmıyordu ancak değiştikten sonra contadan yağ kacirmaya başladı.
    Rolantide dalgalanma oluyor mu.çok az dalgalanma oluyor bende.ancak motorda hiç bir anormallik veya çekişte bir düşü yok.sadece ilk çalıştırmada sanki motor gaz veriyor gibi olup devir yüksek oluyor.
  • Triger sente atlamış olabilir tekrar sökülüp bakılması lazım
  • Savaşs S kullanıcısına yanıt
    Ilk calistirmada bir nevi jikle acar kendisi otomatik ama dalgalanma yok bende. Yağ kaçağı da yoktu ama usta triger degistikden sonra yag kaçağı olabilir onu da değişelim diye tavsiye etti biz de degistik.
  • Yani conta triger degisirken hazir acilmisken sifir takilmaliydi.
  • Skayn kullanıcısına yanıt
    Sente atladığında sürekli mi rolantide devir yüksek oluyor. Benim 3-5 km sonra düzeliyor. Gün içindeki kullanmalarda devir normal seyirde devam ediyor. Sente atlayinca böyle oluyor mu.
    Ayrıca sente atlayinca kullanmakta bir sakınca var mı. Bir süre götüremiyecem triger taktigim kişinin yanına.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savaşs

    Sente atladığında sürekli mi rolantide devir yüksek oluyor. Benim 3-5 km sonra düzeliyor. Gün içindeki kullanmalarda devir normal seyirde devam ediyor. Sente atlayinca böyle oluyor mu.
    Ayrıca sente atlayinca kullanmakta bir sakınca var mı. Bir süre götüremiyecem triger taktigim kişinin yanına.
    Sente atladığında rolanti dengesiz olur ve motorda titreşim fazla olur
  • Arkadaslar benim aracta motorda titreşim falan yok gibi.motor güzel çalışıyor. Sadece bir süre bekleyip ilk calistirmada motor az gaz verir gibi olup rolanti az yüksek oluyor. Çözemedim
  • Bu durum zaten normal olması gereken, ama yağ kaçağını bilmiyorum.
  • quvardci Q kullanıcısına yanıt
    Bunlari triger degistikten sonra gordugum icin beni endiselendiriyor daha buyuk bir masrafa yol acar diye .Rolantide dalgalanma olmasi sebebi nedir sizce
  • Rolantide dalgalanma olmasının sebebi bir yerden araç gereğinden fazla hava alıyor.
  • Neresi olabilir. Bilginiz var mi
  • Savaşs S kullanıcısına yanıt
    Aracınızın motor yapısını bilmiyorum fakat triger değişirken ustanın eli kolu vakum hortumları ,hava hattı sensör gibi havayla ilgili yerlere gelip birşeyleri çıkarmış veya boşluk yapmış olabilir. Dünyadaki tüm araçların çalışma prensibi aynıdır. Soğuk motor fazla havaya ihtiyaç duyar ve otomatik jikle devrede olur sıcak su gelince devreden çıkar. Aracınız sabahları gereğinden fazla hava aldığından alver yapıyor. Kendiniz kontrol edebiliyorsanız elinizle kontrol edin.
  • Aynı sorun bizde de oldu, Ford escortta. Devirdaim su sizdiriyordu, değişim yapıldı. Tabi triger sökülüyor devirdaim takilabilmesi için. Aracı almaya gittiğimizde zor çalıştı. Rölantide devir ibresinde oynama var. Kontrol ettik ama hava alan bir yer yok. Çalışması eskisi gibi değil. Çekişte falan bir sıkıntı yok ama saat gibi çalışmıyor. Bizde sente aylarından şüpheleniyoruz. Kendimiz kilitleme aparatını takarak kontrol edeceğiz bakalım ne çıkacak. Kilitleme aparatiyla senteye alinmadiysa ayarın kaçık olma ihtimali çok yüksek. İşaret çentik yok bu motorlarda oyuzden yanlış ayar ihtimali var. Ne zaman bakarız bilmiyorum ama sonucu yazarım.
  • Savaşs S kullanıcısına yanıt
    Son gunlerde havalar soguk, baska bir arkadas daha yazmis bende de devirli calisiyor diye.

    Devir Daim Pompasi degisti mi ?
    Antifrizli sogutma sivisi bosaltip yenisi dolduruldu mu ?

    Eger bu ikisi evet ise araciniz gayet saglikli calisiyor.

    Kacagin yag oldugundan eminmisiniz ?


    Arac kac model ? 2010- 10 yasinda daha evvel devirdaim ve antifriz degisti mi ?
    Kac KM 'de ?

    Borulardan birinde antifriz kacagi olabilir. Kulburtor contasindan kaciriyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 27 Mart 2020; 17:9:7 >
  • Ustam dediğiniz işlemlerin hiçbirini bilmiyorum. Sadece pek bir sıkıntı yoktu triger degistikten sonra rolantide ibret oynuyor ve yüksek oluyor .3-5 km sonra düzeliyor. Tek sıkıntım bu
  • Savaşs S kullanıcısına yanıt
    Usta değilim kendinizi ifade etmezseniz buradan faydali bir bilgi alamazsınız
  • yakuza283 kullanıcısına yanıt
    Kilitleme aparatı üst kapak'ın olduğu yerde dogrumudur. ?
  • Valla anladigim kadarıyla tarif etmeye çalışıyorum sorunumu.sadece triger değişti başka hiçbir işlem yapmadılar. Üst kapak contasindan yağ kacirmaya başladı. Bir usta ya gösterdim. Öyle dedi. Ondan hariç tek sıkıntı dediğim gibi araç bir süre çalışmadan bekledikten sonra ilk çalıştırmada araç sanki bi 10 sn kadar hafif gaz verir gibi olup devir 1200-1300 lere çıkıp bi 3-5 km kullanma sonrası normal haline dönüyor. Çekişte bir sorun yok.motor seside normal.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.