yaşadığım ilde herkes durmuş durmuş arabasını yaptırmak için bayram tatilini beklemiş arkadaş hatta şehir dışından gelenler bile arabasını burda yaptııyor adam istanbuldan gelmiş aracın muyanesini tamirini memlekette de yaptııryor . altı üstü bir triger seti ve V kayış bilyası değişecek parçalarını aldım yetkili servise gittim sadece işçilik ücreti 1.500 tl para istediler hem özel hemde yetkili servislerin önü araba dan geçlmiyor... nedir bu arkadaş cinnet geçirecem valla... şehir dışına mı gidip yaptıralım ne yapalım anlamadım ki ?? |
Triger seti değiştirmek çok mu zor iş ???
-
-
trigeri değiştiriyorsan devirdaim pompasınıda değiştir mutlaka
istanbulda aynı işçiliğe daha çok para istedikleri için insanlar anadoluda yaptırıyordur işlerini
-
Sizinki iyi, burada Rusya ve Ukranya' dan arabasıyla gelenler bile sanayide yaptıriyor, onlara göre işçilik burada bedava...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ustaya sordum ona gerek yok dedi hem km düşük hemde o metal parça tez bozulacak birşey değil dedi...
-
trak yada mı yaşıyorsunuz ??
-
1 saatlik iş için neredeyse 1 doktorun 2 haftalık maaşını istiyorlar, okumak felan bu ülkede harbiden gereksiz eline 2 anahtar alan servet kazanıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
neden ?? sonuçta internet ortamı hızlı yazarken yanlışlık olmuş olabilir nevar ki ???
-
kesinlikle katılıyorum...
-
Kazanan sonunda patron oluyor doktor maasi ile kıyaslamak saçma adam eleman çalıştırıyor dükkan muhasebe fln tabiki doktordan çok kazanicak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ne işçisi genelse herkes iki üç ortak çalışıyor,bi yağ filtre değişimine 200 lira verdim.bide adamlar acayip ukala tuhaf tipler 15 dakikada kim bu kadar çalışıyor.doktorları saatlik mesaisi 30-40 lira bişey.bu ülkede parayı cahiller kazanıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ülkede parayı aklını kullanan kazanıyor sınavda derece yapan değil bu hep böyle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben geçen hafta Almanya’da lastikçiye girdim direksiyon düzlüğü için
30-40 dakika da işi yaptılar ve sorunumu çözdüler
95,00 Euro aldılar
2 gün öncesinde Budapeşte de gitmiştim 24,00 Euro almışlardı yapamamışlardı
İstanbul’da zaten yapamadılar bi dünya yolu yan tutup gittim
Almanya da özellikle bu tarz işlerin pahalı olduğu söylenirdi onu da deneyimlemiş oldum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çoğunun aklı felan yok hatta beyni bile yok,geçen yıl triger değiştirdim on kere tekrar geri gittim az daha sivasa giderken yolda kalıyordum, çoğu egolu hıyar hatta tamir yaparken bilerek arabayı bozuyorlar yada eksik iş yapıyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün sanayideydim. Elektronikçi bir tanıdık ustaya işim düştü. O sırada bir fluence sahibi lastik basınç sensörü tamiri için gelmiş, bizim usta da servise yönlendirdi biraz artistçe. Araç sahibi de 2.000₺ para istiyorlar yaptıramam öyleyse deyip çıktı. Bizim usta 2.000₺‘ yi para sanıyorlar dedi adam çıkınca. Sanayi esnafı hepimizden iyi kazanıyor. Bulunduğum süre 1-1.5 saat filan 7-8 tane anahtar çıkarmaya gelen oldu 400₺den yaptı her bir anahtarı.
Benim de cam açılıp kapanırken takır tukur ses yapıyordu ona baktı. İşim olmadı ama 100₺de benden aldı. Olsaydı ne isteyecekti bilmiyorum artık
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2 hafta once triger devirdaim v kayisi ve arka kampana balatalari değişimi için 750 tl iscilik verdim.. yaklasik 3 saat sürdü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 15 Temmuz 2022; 2:20:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynen öyle. bu ülkede okuyup ne yapacaksın? sonra onun bunun dalga konusu olursun . öğretmenin saati yeni zamla 50 tl olduönceden 30 tl di. ek ders ücreti de 23 tl . öğrenci başı 75 kuruş düşüyor. 75 kuruş nedir yaa yolda 1 tl görsen eğilip almazsın .
-
Kardeşim öğrenin kendi aracınızı kendiniz yapın.Biraz suç bizde de var.Bugün bir arabanın yağ,filtre değişimleri,disk,balata,şanzıman yağı,antifiriz değişimleri çok zor işler değil.Okumuş biraz el becerisi olan herkesin yapacağı işler.Ben bu işlein hepsini kendim yapıyorum.Araçta yapamadığım işler motor tamiri (üst kapak,rektefe),baskı balata değişimi,triger değişimi vs (trigerin sente ayarını bilsem onu da yaparım.)Geri kalan tüm işleri yapabiliyorum.İki hafta önce bravolarda kronik klepe arızasını yaptım.Ön göğüste ne varsa komple sökülüyor.Servise gitsem 4000 lira ücreti var.1,5 günde kendim yaptım.
Öğrenin bu at hırsızı,paragöz sanayi esnafına para kaptırmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu uzun ve zorlu bir seçenek. Daha kolayı işinin ehli ve aynı zamanda ahlaklı bir usta bulmak.
-
Triger değiştirmek çok zor iş değil ama modeline göre motor indirmek bile gerekiyor. Örneğin Opel'in 1.6 CDTI motorunun trigeri zincirli ve değişimi için motorun komple inmesi gerekiyor. Ayrıca trigeri değiştirirken sente kaçırmak denilen hatayı yapabiliyor sanayide kendine usta diyenler. Sonuçta motora anahtar sürülüyor. Bunu işin ehli olmayana, fatura ve garanti vermeyene yaptırırsan sonra komple motor yaptırmaya giden masraflar çıkarabilirler.
Ben 31bin km'de 4 yılını dolduran Clio'mun trigerini yetkili serviste değiştirdim 2021 mart ayında. 4 yıl veya 80bin km'de değişiyor 1.5dCi trigeri. Kimisi triger ile birlikte devirdaim pompasının da değişmesi gerektiğini söyler ama bu km'si yüksek araçlar için geçerlidir. Normal şartlarda devirdaim pompası 200bin km civarında değiştirilir. Birlikte değişmesi sebebi de yine aynı sök tak işçiliği gerektirdiği için motor açılmışken bunun da değiştirilmesi uygun görülüyor.
çoğunun aklı felan yok hatta beyni bile yok,geçen yıl triger değiştirdim on kere tekrar geri gittim az daha sivasa giderken yolda kalıyordum, çoğu egolu hıyar hatta tamir yaparken bilerek arabayı bozuyorlar yada eksik iş yapıyorlar.
|
ne işçisi genelse herkes iki üç ortak çalışıyor,bi yağ filtre değişimine 200 lira verdim.bide adamlar acayip ukala tuhaf tipler 15 dakikada kim bu kadar çalışıyor.doktorları saatlik mesaisi 30-40 lira bişey.bu ülkede parayı cahiller kazanıyor.
|
Kardeşim öğrenin kendi aracınızı kendiniz yapın.Biraz suç bizde de var.Bugün bir arabanın yağ,filtre değişimleri,disk,balata,şanzıman yağı,antifiriz değişimleri çok zor işler değil.Okumuş biraz el becerisi olan herkesin yapacağı işler.Ben bu işlein hepsini kendim yapıyorum.Araçta yapamadığım işler motor tamiri (üst kapak,rektefe),baskı balata değişimi,triger değişimi vs (trigerin sente ayarını bilsem onu da yaparım.)Geri kalan tüm işleri yapabiliyorum.İki hafta önce bravolarda kronik klepe arızasını yaptım.Ön göğüste ne varsa komple sökülüyor.Servise gitsem 4000 lira ücreti var.1,5 günde kendim yaptım.
Öğrenin bu at hırsızı,paragöz sanayi esnafına para kaptırmayın. |
Dün sanayideydim. Elektronikçi bir tanıdık ustaya işim düştü. O sırada bir fluence sahibi lastik basınç sensörü tamiri için gelmiş, bizim usta da servise yönlendirdi biraz artistçe. Araç sahibi de 2.000₺ para istiyorlar yaptıramam öyleyse deyip çıktı. Bizim usta 2.000₺‘ yi para sanıyorlar dedi adam çıkınca. Sanayi esnafı hepimizden iyi kazanıyor. Bulunduğum süre 1-1.5 saat filan 7-8 tane anahtar çıkarmaya gelen oldu 400₺den yaptı her bir anahtarı.
Benim de cam açılıp kapanırken takır tukur ses yapıyordu ona baktı. İşim olmadı ama 100₺de benden aldı. Olsaydı ne isteyecekti bilmiyorum artık |
Benzer içerikler
- en çok yakan arabalar
- hususi kamyonet kış lastiği zorunlu mu
- sıfır araç plaka işlemleri
- benzinli araç yağ değişimi kaç km
- lpg regülatör kaç kw olmalı
- bmw x1 elektrikli menzil
- bmw i7 sıfır fiyatı
- peugeot 408 ıcı
- kia sportage en dolu paketi hangisi
- togg şarj istasyonu fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X