Şimdi Ara

TT Yıllardır Bitmeyen HIZ Rezilliği / MH ve Saha Ekibi Kalitesizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
1.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler. 2012-2013 yılından beri kullandığım, bu rezil internet servis sağlayıcısı hakkında müthiş bir hız sorunu yaşıyorum. Son bir aydır iyice abartmış durumdalar. İlk günden beri 16mbps tarife kullanmama rağmen 7-8mbps'ten fazlasını hayatım boyunca hiç görmedim. İlk başlarda altyapı yoktur falan dedim fakat müşteri hizmetlerini aradığımda altyapımın olduğunu doğruladılar. Milenni'den altyapı sorguladığımda 67mbps'e kadar hız alabildiğimi söylüyor. Türknet'i aradığımda yine aynı şekilde altyapımın uygun olduğunu söylediler (Cayma bedelini ödeyecek durumda değilim, yoksa gözümü kırpmadan Turknet'e geçeceğim. Aşağıda speedtest ve bağlantı durumum hakkında ekran görüntüleri mevcut.

    Modemime vesaire de baktım Adsl2+ desteklediği söyleniyor yani 16mbps hızı hayli hayli verebilmesi lazım. İç tesisat diyecek olursanız, ilk günden beri bu durum böyle. Kendileri 6-7 yıl önce ilk bağladıklarında da böyleydi, şimdi de böyle. Lütfen bu işten anlayan insanlar beni bi aydınlatsın her gün müşteri hizmetlerini aramaktan yoruldum, sıkıldım. Arıza kaydı oluşturduk diyolar ve bence hiç bi şey yapmadan bekliyolar öyle.

    Zaten 2020 yılında 16mbps paket alabiliyoruz fiyatlar malumunuz, onu da kullanamıyoruz.

    2 yıllık taahhütlü bir sözleşme mevcut, 1 yılı tamamlanmış, müşteri hizmetlerini aradığımda cayma bedelimin 700-800 lira gibi bir şey olduğunu söylüyolar. Bunlar resmen ayakta... soyuyolar bizi. Bundan sonra ne Türktelekom kullanacağım, ne de kullandırtacağım.

    Türktelekomu arıyorum, 16mbps almanız gerekiyo anlamadık diyolar, Türknet'i arıyorum altyapınız uygun her türlü hızı verebiliriz diyolar, milenni'den sorguluyorum 67mbps gösteriyor.

    Geçenlerde Ankara Bölge Müdürlüğü'ne gittim, hatlar çok yoğun, internet kullanmak isteyip kullanamayanlar bile var, sağlayamıyoruz, sizin en azından aktif bi internet bağlantınız var dediler. Kadın resmen bana, BUNA ŞÜKRET dedi üstü kapalı bi şekilde.

    10-11 ay kaldı sözleşmenin bitmesine ben 16mbps görmeden TTNet sayfasını kapatmak istemiyorum hayatımda. 6-7 ay içerisinde zaten evden taşınacağım fakat ailem hala bu evde oturacak, kendi evime de ailemin evine de Türknet bağlatmayı düşünüyorum 1 yılın sonunda fakat bu 1 yıl tabiri caizse adam akıllı bi internet kullanmak istiyorum.

    Lütfen bana ne yapmam gerektiğini söylesin birisi, kafayı yemek üzereyim. Hadi 7-8mbps bi şekilde idare edilebiliyodu (16MBPS PARASI ÖDEMEME RAĞMEN!!) fakat birkaç haftadır durum aşağıdaki gibi. Acil yardımlarınızı bekliyorum.

    TT Yıllardır Bitmeyen HIZ Rezilliği / MH ve Saha Ekibi Kalitesizliği


    TT Yıllardır Bitmeyen HIZ Rezilliği / MH ve Saha Ekibi Kalitesizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinansouth -- 3 Şubat 2020; 10:43:8 >







  • Sorun devam ediyor. Onlarca kez aramamdan sonra hız 5mbps'e kadar çıktı fakat hala bu şekilde devam ediyor. Elitt hizmetten faydalanmak için randevu aldım, bugün öğlen 15:00 gibi geleceklerdi, o saatlerde TT'den aradılar ve ekiplerinin hat üzerinde gerekli işlemleri yaptığını, sorunun devam edip etmediğini sordular ben de devam ettiğini söyledim, size geri dönüş yapıcaz dediler. Benim anlamadığım, bu Elitt ekipleri benim apartmanıma, evime kadar gelip sorunu tespit edip çözmek için yok mu? Eve gelen giden olmadı. Hızım da 16mbps pakette 5mbps hala. Bu işten anlayan arkadaşlar en azından sorunun benden mi tt'den mi kaynaklandığını söyleyebilirlerse çok sevinirim.
  • Hattınız ort. 8 mbps destekliyor, ve 4 mbps e sabitlenmiş. Modeme göre hat zayıflamanız fazla degil. Santral/saha dolabındaki portunuz arızalı olabilir sanırım.
    "ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr" adresine durumu anlatan bir mail atın(abone no ve telefon ile beraber). Sorununuzun uzun süredir çözülmedigini de vurgulayın. Belki bir faydası olur.
  • TT Yıllardır Bitmeyen HIZ Rezilliği / MH ve Saha Ekibi Kalitesizliği


    4 yıldır 1572 şikayetim var btk üzerinden ama bir çözüm sunan yok cimerden açık kapı dan bir çok şikayetim var yine çözüm yok... lafla peynir gemisi yürümüyor... 5 hattımı taşıdım telekomdan ..
  • turknet te telekomun alt yapısını kullanıyor alacağız değişmeyecektir... sokakta süperonline kablo tv felan var mı onlardan alt yapı isteyebilirsiniz.
  • Cumartesi 15:00'da gelmesi gereken elitt ekipleri müşteriye ulaşamadık bahanesiyle eve bile uğramadılar. Pazartesiye tekrar randevu aldım, gelişme oldukça bilgilendireceğim. Altyapı var, modemim 16mbps hızı destekliyor, ama ben 5-6mbps kullanıyorum yıllardır. Son 10 ay, yenilemeyeceğim fakat bu son 10 ayda da peşlerini bırakmayacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Sorun şu ki Türknet'i, Türktelekom'u aradığımda ve Milenni İnternet sitesinden sorgulattığımda adresinde vdsl hat olduğunu söylüyor hepsi. Hatta Milenni 67mbps'e kadar hız alabileceğimi gösteriyor sitede. Fakat ne hikmetse 16mbps adsl hız bile alamıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • telekom arıza kaydı açtırın ekip ilgilenir.. ve hattınızı vdsl veya fibere taşımak istediğniizi söyleyin geçiş yaparlarsa o hızları alırsınız..
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    10 ay sonra Türknet'e geçiş yapmayı düşündüğüm için gerek duymuyorum, 16mbps alsam yeter bana. Fiyatları çok pahalı. Şuan oturduğum yere fiber geleceğini hiç sanmıyorum, ve fiber altyapılı bir eve taşımadığım sürece Türktelekom kullanmayacağım bir daha asla. Arıza kaydının hiç bir işe yaradığını düşünmüyorum onlarca yüzlerce açtırmışımdır. Müşteri hizmetleri çok işlevsiz. Ne söylerseniz söyleyin arıza kaydı açıyorlar, 24 saat sonra otomatik mesajla geri dönüyolar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben 9 ay aynı sorunla uğraştım hep hikaye anlattılar ,biz bu durumda sana nasıl yardımcı olalım ?
    sinir sistemimi allak bullak ettiler ve artık para pul önemli değil deyip superbox aldım ,20/5 mbit için 170 tl. ödüyorum ama kafam rahat
    gerçi superbox da sorun yaşadığını söyleyenlerde çok ama ben hiç değilse bu konuda şanslıyım galiba ,5 aydır hiç sıkıntı yaşamadım

    ya cezaya razı olup taahhütü bozacaksınız yada böyle devam edeceksiniz

    aynı alt yapıyı kullananların biz şu kadar veririz dediklerine bakmayın ,ancak bağlantı olduktan sonra gerçekten verip vermediklerini anlayabilirsiniz
    üstelik o bahsettiğiniz firmalardan da çok fazla şikayetler var

    telekomun kablolarında sorun varsa hiç birisi daha fazlasını veremez ,bir tanıdık bulup onunla hallede bilirseniz ne ala ,yoksa istediğiniz kadar şikayet bildirin sonuç değişmez

    komşuma defalarca kablo ve splitter değiştirdiler (laf olsun diye) sonuç aynı




  • 67Mbps yazıyor ise halihazırda fiber vardır bölgenizde. Binaya kadar olmasa da mahalledeki dolaba kadar vardır. 67Mbps yazan yerde 80-90Mbps arası hız alabilirsiniz VDSL üzerinden. Ya portunuzdan ya da bina içi tesisatınızdan kaynaklı bir sorun var gibi gözüküyor.
  • TT müşteri hizmetlerinde ankastreye kadar hiç bi sorun olmadığını söylediler. Pazartesi eve teşrif ederlerse iç tesisata baktırıcam umarım düzelir. Eğer bi çözüm bulamazlarsa bilerek İnternet vermediklerine inanmaya başlayacağım. Çünkü kendi müşteri hizmetleri dahil herkes vdsl altyapım olduğunu söylüyor. Çok kalabalık bir mahallede oturuyorum, bunun bi etkisi olur mu onu da merak etmiyor değilim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba.
    1.Telekom kutusundan dairenize kadar olan kablo türü nasıl ve kaç yıllık?
    2.ADSL farklı VDSL farklı. adsl de 16 alamazken vdsl nasıl 67 verecek demeyin o sebepten ötürü. İkisi epey farklı şeyler.
    3.EliTT ekip eve gelmek için sizden ücret alacak. Biliyorsunuzdur zaten.
    4.Size tavsiyem, telekom kutusundan dairenize kadar ek olmayacak şekilde cat6 kablo çekin. Bunun modeme gelecek kısmında rj11 yapın. Diğer kısmı kutunun yanında bırakın ve arıza kaydı oluşturun. Telekom ekibi montajını yapacaktır.
    5.VDSL e geçebilirsiniz bölgenizde boş port varsa. Ancak sizin modeminiz eski gözüküyor. Güncel modemlerle her zaman daha iyi sonuçlar alınıyor. Ben de güncel bir modem kullanmıyorum ama bölgemde altyapı iyi oldugu için çok da sırıtmıyor bu sebepten.
    6.Telekom ekibi ile olan randevunuzu dilerseniz iptal edin. En yakın elektrikçiye gidin ve dairenizden telekom kutusu kaç metre ise cat6 kablo alın ama iyisinden olsun mutlaka. Bu kabloyu kendiniz döşeyin, kutunun yanında bırakın. Telekom ekibini arayın ve arıza kaydı oluşturun. Gelen ekip yeni kabloyu montaj yapsın. Akabinde ise değerlerinizi tekrar ekleyin. Bölgenizde müsaitse VDSL2 geçtiğinizde çok sağlıklı bir bağlantınız olacak yeni kablonuz ile beraber.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bu işlemleri gelen Elitt ekibi yapıyor mu, yapar mı sizce? Pek vaktim olmadığı için ve bu işlerden fazla anlamadığım için bulaşmak istemiyorum. Pazartesi geldiklerinde sorunu anlatmayı düşünüyorum eğer zaten iç tesisatla ilgili bir şey ise dediğiniz işlemleri onların yapmasını isteyeceğim. Daha fazla ücret öderim muhtemelen ama işi bilen bi ekibin yapması daha doğru olur diye düşünüyorum. Modeme gelince, evet eski fakat hız konusunda sıkıntı yaşatmaması gerekiyor araştırdığım ve anladığım kadarıyla. Muhtemelen kablolarla ilgili bir sorun olabilir çünkü her şeyi denedim şu ana kadar. Modem değiştirdim, onlarca kez arıza kaydı bıraktım vs. Pazartesi sorunumu çözeceklerini umuyorum iç tesisatla ilgili bir sorun varsa.

    Kablonun türünü bilmiyorum fakat biraz eski yani ilk interneti, apartmanımıza gelen ilk interneti bir komşumuza 6-8 yıl önce falan bağlamışlardı yanlış hatırlamıyorsam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinansouth -- 2 Şubat 2020; 16:3:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhaba. Elit ekipte cat6 var mı bilmiyorum. Muhtemelen sizi elektrikçiye yönlendirecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fiber veya vdsl çok bir şey farketmiyor saha dolabı uzaksa düşük hız alırsınız vdsl bağlantısında... fiber aynı uzaklıkta daha iyi hız alırsınız tek farkı bu gerisi aynı...
  • Onlara inanmayın. TT nin saha ekibi taşeron, genellikle lise mezunu cahil insanlardan oluşuyor. Ezbere kapatıyorlar kayıtları, bazen saha dolabından çogu zamanda sistemden hat degerlerine bakıp topu müşteriye atıyorlar. Söyledikleri gibi bina girişinden bakmıyorlar çogu bölgede. Hal böyle olunca da port veya lokal kablo arızasını tespit edemiyorlar. Zaten 16 Mbps alsanız adamlar yeter diyor, umurlarında degil.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Cumartesi gelmeleri gerekiyordu, ulaşamadık diyerek gelmediler. Pazartesi için tekrar randevu aldım bekliyorum. Bu işin peşini bırakmayacağım. 10 ay boyunca düzelene dek devam edeceğim, sonrasında Türknet, Millena gibi daha uygun ve muhtemelen daha kaliteli iss'lere başvuracağım. Pazartesi sorunun devam edip etmediğine dair bilgi paylaşımı yapıcam. Şimdilik bir şey diyemiyorum fakat evime kadar gelip sorunu yine çözemezlerse size %100 hak vereceğim, müşteri hizmetleri gibi teknik ekipleri de hiç bir şeyden anlamıyor demektir. Tabi önce eve ulaşabilmeleri lazım :) Ben burdan, evimden genel müdürlüğe 2 otobüsle veya arabayla 15-20 dakikada; bölge müdürlüğüne 1 otobüsle ulaşabiliyorum onlar bana nasıl ulaşamıyor orası da garip bir konu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • + yön olarak ödeyeceginiz paket ücreti azalır, ping degerleriniz artar veya azalır.
    Oris telekom ve millenicom uygun görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 3 Şubat 2020; 0:56:18 >
  • 1 Şubat Cumartesiye Elitt hizmet için randevu aldım, gelen olmadı ve telefonuma arızanız çözümlenmiştir, kontrol edin giderildiyse bildirin giderilmediyse müşteri hizmetlerini arayın gibi bir mesaj geldi. Aynı gün müşteri hizmetlerini aradım ve tekrar randevu aldım 3 Şubat Pazartesi için. Bugün yine eve gelen olmadı, aynı mesaj geldi yine müşteri hizmetlerini aradım. Bu böyle kısır bir döngü mü? Bilerek mi yapıyorlar? Kardeşim ben senin müşterinim, her ay para, fatura ödüyorum ve aldığım hizmetten, internetinizden memnun değilim ve bunun çözülmesini istiyorum. Daha haklı bir şey olabilir mi? Telefonuma gelen mesajda "Değerli Müşterimiz xxx no'lu internet arızanız çözümlenmiştir. Kontrol etmenizi ve giderildi ise "GIDERILDI" boşluk "arıza no" yazıp 6606'ya göndermenizi, devam ediyor ise 4441444 u aramınızı rica ederiz." yazıyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise "Müşteriye Ulaşılamadı" bilgisini vermişler "ELİT" ekipler. Bana ulaşmadan arızayı nasıl çözümlemişler? Eğer hat üzerinden vs. uzaktan yapılan bir çözüm ise "ELİT" ekibin ne olayı var ki ekstra ücret alınıyor, normal arıza kaydı ekipleri de uzaktan bir şeyler yapıyor. Çileden çıkmamak mümkün değil. Tek istediğim, eve gelip şu şu şu yüzden bu sıkıntıyı yaşıyosunuz, şunu şunu şunu yaparsanız, veya siz ücret öder de biz yaparsak sorununuz çözülecek demeleri. Ben hayatımda böyle rezil bir hizmet görmedim. Forumda gördüğüm kadarıyla Turknet'in en çok eleştirildiği kısım -Turknet'e geçmeyi düşündüğüm için ondan örnek verdim- müşteri hizmetleri. TT'un 7/24 müşteri hizmetleri var da ne işe yarıyor! Üstüne bir de para verip evime ekip çağırıyorum sorunun ne olduğunu söyleyip çözsünler diye eve bile gelmiyolar. R-E-Z-İ-L-L-İ-K

    Konudan bağımsız olarak bir de speedtest serverimi her seferinde farklı gösteriyor. Göknet Ankara, Kablonet Konya, Türk Telekom Eskişehir gibi. Normal mi? Ankara'da oturuyorum ve Türk Telekom kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinansouth -- 3 Şubat 2020; 10:41:55 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.