Şimdi Ara

TTNET hız sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba;
    Yaklaşık 3-4 aydır ttnete hız problemiyle ilgili arıza kaydı bırakıyorum ekip gelip daire tesisatında problem var deyip gidiyorlar. Modem değiştirdim hattı 2 kere tekrardan çekmemize rağmen sorun hala çözülmedi..Gelip binada sorun var deyip gidiyorlar. En son çare tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum. Nasıl yapabilirim bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim...



  • Merhaba;

    Aşağıdaki link üzerinden ''Tüketici Bilgi Sisteme Giriş(TUBİS)'' yazan yere giriyorsunuz. Daha sonra e-devlet şifrenizi girip oturum açıyorsunuz. Sonra '' Tüketici Başvuruları'' deyip şikayetinizi yazıyor ve adımları takip ederek ilerliyorsunuz. Var ise elinizde arıza kaydına dair numara, ne zaman aradığınıza dair tarih saat, makbuz, yaptıkları işleme dair fatura vs. konu içerisine veya resim olarak ekleyip ilerliyorsunuz. Daha sonra size Hakem heyetinin bulunduğu yerleri listeliyor. Kendinize yakın olan bir yeri seçip ilerleyin.

    En sonunda yazdırmanız için bir ekran çıkıyor bu sizin başvuru için vermeniz gereken evrak. Elden seçtiğiniz müdürlüğe gidip başvurunuzu yapıyorsunuz. Konu içeriğine ne istediğinizi vs açık olarak yazın. Ayrıca konuya eklediğiniz bu evrakların çıktısını fotokopisini vs alıp yanınızda götürün başvuru yaparken dilekçenin arkasına zımbalayabiliyorlar. Sonra 7,8 ay gibi bir süreç içerisinde sonuçlanıyor diye biliyorum. Aynı hız sorununu ben de yaşıyorum. BTK'ya şikayet ettim. Olmaz ise tüketici hakları veya mahkemeye vermeyi düşünüyorum.

    İyi forumlar.
    http://tuketici.gtb.gov.tr/duyurular/tubis1

    Buda BTK şikayet sistemi burdan da şikayetinizi gönderin isterseniz.
    https://sikayet.btk.gov.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 3 Haziran 2017; 0:15:54 >




  • Tüketici haklarına başvurup mahkemeye vermiş biri olarak yardımcı olayım.

    İlk önce bütün kanıt belgelerinizle en yakın Tüketici hakem heyetine gidiyorsunuz oradaki personel ile konuşuyorsunuz ve yardım alıyorsunuz.

    Onlarda size tamam belgeleriniz var ama yasa gereği ilk önce PTT gidip TTNET GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE dilekçe şeklinde iade taahhütlü posta göndereceksiniz.

    1 Ay içinde size yanıt gelmez veya olumsuz yanıt gelirse bu şekilde kanıtlarınız başvuruyorsunuz.

    2-3 Ay için sonuçlanmıştı benim para faiziyle birlikte alıyorsunuz.

    Tüketici hakem heyeti sadece para kısmına bakıyor ve belirli tutar sınırlarında bakmaktadır.

    Ben sizin yerinizde olsam BTK'ya devamlı başvururum sonuç yoksa iptal ettiririm ve çıkan tutarı ödeyerek komple parasal başvururum zaten kazanırsınız.

    4 Aydır boşuna para ödediğinizi ve hizmet vermediklerini boş yere almadığınız hizmete para ödediğinizi belirterek tahsil alabiliyorsunuz.

    Turkiye.Gov.Tr üzerinden paranızı iban no yazarak yatırıyorlar.

    Turkiye.Gov.Tr üzerinden Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ama ilk önce iadeli taahhüt önemli bunu halletiniz mi iş daha kolaylaşıyor.

    Her türlü sorularınız için Mesaj atabilirsiniz.




  • Rica etsem birkaç dilekçe örneği gönderebilir misiniz acaba? TTNET'e göndereceğimiz dilekçeye konuyu tamamen yazmamız mı gerekiyor yoksa indirim iade vs istediğimizi mi belirtmemiz gerekiyor. Yada hızı düzeltin yoksa mahkemeye vereceğiz mi demek gerekiyor? Aynı sorundan muzdaribim. 16mbps'a kadar hız alıyordum şimdi birden bire hattım desteklemez oldu 4,5,6 mbps'larsa hızım dolaşıyor. 5 ay kadar önce Boyneri şikayet ettim tüketici haklarına hala sonuçlanacak. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 3 Haziran 2017; 12:13:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese çok teşşekürler tüketici hakları vs deyince hız sorunu halledildi :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.