1 Temmuz itibari ile İnternet nakil işlemi başlattım.7 gün sonra ankastreniz bozuk dediler.Eletrikçi çağırın gösterin dediler çağırdım elektirikçinni söylediğine göre bozuk değilmiş.Türk Telekom ekipleri sadece kablolarımı bulamamış.Daha sonra tekrar nakil talebinde bulundum bu sefer sabah bilgim yanlış girilmiş sistem tarafından iptal oldu 7 gün sonra.Ona da eyvallah dedik en son Türk telekomdan beni arayan Uğur Bey ile sürekli görüşme halinde oldum.Sağolsun çok yardımcı oldu en son ankaste kutum değişti bina girişindeki internet bağlantım sağlandı. Ancak internetim aşırı derecede yavaş resimde gösterdiğim değerleri alıyorum şuanda.Bana ankastreye yani daireye kadar herşeyin mükemmel olduğunu söyledi Uğur Bey. İç tesisatımda bi problem var muhtemelen.Onu değiştirmeyi planlıyorum.Ancak şöyle bi sıkıntı var 18 Temmuzda başlattığım son nakil işlemi TTnetin sisteminde hala beklede gözüküyor ve modeme ulaşamıyorlar. 1. Sorum) Bu işin sorumlusu kim ? 2. Sorum) Sizce bu sorun nasıl çözülebilir? Teşekkür ederim şimdiden
mustafaslk334
kullanıcısına yanıt
telekom ankastre'ye kadar sorun görmüyorsa şuan sizin sorununu iç tesisat kabloları. Modeminizde görünen hat facia durumunda iç tesisatınızı elektrikçiye kaliteli kablo ile değiştirme işlemini yapması gerek. Ayrıca komşularınızın net hızını sorun bölge ne kadar hızda çalışıyor bakalım.
_A_N_I_L_
kullanıcısına yanıt
İlginiz için çok teşekkür ederim problem benden kaynaklı değilmiş.Telekom ekipleri gelip kablo bağlantısını yaptılar 2 ayın sonunda.İyi günler