Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti(Vatanbilgisayar,Ups Kargo,Datagate Bilgisayar A.Ş.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24.07.2010 tarihinde vatanbilgisayar' dan1 TB Seagate harddisk aldım,cihazı yedekleme için kullanıyordum ve fazla bilgisayara takmıyordum.sonra sistem diskim arızalanınca yerine vatanbilgisayar'dan aldığım seagate harddiski taktım ve ne olduysa bundan sonra oldu.cihaz çok fazla ses yapıyordu ve kafa atma problemi vardı bende içindeki yedekleri alıp cihazı ilk defa 2011 yılının 4. ayında garantiye gönderdim.servisten 25.04.2011 tarihinde ilk değişim gerçekleşerek geldi.Yeni gelen üründe de aynı sorunu yaşayınca 5. ayda yine servise gönderdim ürünü ve 07.05.2011 tarihinde ikinci kez değişim oldu.ama sorun halen devam ediyordu ve 6. ayda bir daha aynı sorunlardan dolayı servise gönderdim ve ürün iadesi talep ettim.25.06.2011 tarihinde servisten ürünü test ettiklerini ve değişime uygun olmadığı sonucu çıktı.ama sorun devam ediyordu bende 7. ayda bir daha aynı nedenlerden dolayı ürünü servise gönderdim ve ürün iadesi istedim.21.07.2011 tarihinde servisten yine yeni bir cihaz değişimi yapıldı.ben yeni cihaz değil iptal istedim desem de bana yeni ürün yolladılar.ama sorun yine devam ediyordu ve bende 8. ayda tekrar aynı sorunlardan dolayı servise gönderdim ve iade talep ettim.13.08.2011 (bugün)servisten ürün darbeli olduğu için garanti dışı bırakılmıştır diye ürünü geri gönderdiler bana ve ürüne baktığımda gerçekten ürün darbe almıştı.Şimdi ben bu ürünü kesinlikle vatanbilgisayar yetkililerine darbeli olarak vermedim.zaten darbeli olan bir ürünü sanırım benden almazlardı.bence ürün ya vatanbilgisayar tarafından kargoya verilirken geçen sürede zarar gördü,veya ups kargo bu ürünü İstanbul' a taşırken bir zarar verdi.veya son olarak seagate yetkili servisi Datagate Bilgisayar A.Ş. teknik servisi tarafından bir darbeye maruz bırakıldı.
    Sonuçta ben bu ürünü son 5 ayda 5 kere Vatanbilgisayar aracılığıyla Datagate Bilgisayar A.Ş. teknik servisine aynı sorundan dolayı gönderdim.ve servisten 3 kere değişim oldu bu değişimlerden bazıları bir üst modele oldu.Datagate Bilgisayar A.Ş. teknik servisinden bir yetkiliyle 5. kez göndermeden konuştuğumda ürünün ellerine 3 kez geldiğini söylediler.ben de bu konuşma üzerine bugün vatanbilgisayar' dan ürünle ilgili servis bilgilerinin bir kopyasını istedim elimde ürünü 5 kere servise gönderdiğim ve çıkan sonuçları bulunuyor.
    Şimdi elimde bir adet darbeli bir ürün kaldı ve garantiden düşürüldü.ben bu harddiskte değilim zaten bu geçen 5 ayda yerine yenilerini aldım ama yapılan bu işlemlerin yapılanın yanına kar kalmasını istemiyorum,onun için ne yapmalıyım hakem heyeti benim bu sorunuma bir çözüm bulabilir mi? Zira eğer bir çözümü varsa ben sonuna kadar gitmek istiyorum.
    Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.







  • yazını pek okumadım ama seagate hardiskin bozulduysahttp://www.seagate.com/www/tr-tr/about/contact_us/ buraya baş vur yurtdışına gönderiyorsun sıfırını yolluyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angry0006

    yazını pek okumadım ama seagate hardiskin bozulduysahttp://www.seagate.com/www/tr-tr/about/contact_us/ buraya baş vur yurtdışına gönderiyorsun sıfırını yolluyorlar.


    ilk başta sorunum ürünle ilgiliydi ama son servise gönderdikten sonra ürün darbeli olduğu gerekçesiyle garanti dışı bırakıldı.bu arada cihazla ilgili sorunlarım devam ediyor.şimdi benim öğrenmek istediğim ürün bu darbeyi hangi aşamada aldı ve sorumluları hakkında nasıl bir işlem uygulayabilirim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.