Şimdi Ara

Tüketici Mahkemesinden Misliyle Değişim Kararı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. Note 20 ultra telefonum arızalandı Samsung tamir etmeyince tüketici mahkemesine başvurdum ve misliyle değişim kararı çıktı. Bugün Samsung tan aradıklarında önce s23 teklif ettiler kabul etmediğimi söyledim, ardından tekrar aradıklarında s24 ultra yı üstüne 40k alarak verebileceklerini teklif ettiler yine kabul etmedim. Mahkemeden misliyle değişim kararı çıktığı için s23 ultra veya s24 ultra verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Aynı durumu yaşayan varsa süreç nasıl ilerler bilgisi olan aydınlatabilir mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Note 20 ultranın selefi yine ultra serileri. Düz s serisi kabul edilemez. S23 ultra olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt
    Bugün arayıp s23 ultra 12/512 teklif ettiler kabul ettim ben de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Erenuss kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.

    Bşr şey sormak istiyorum. Heyetin kararını Samsung'a nasılsın iletiyorsunuz ? Genel merkeze mail mi atıyorsunuz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Erenuss kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam güzel cihaz. Kabul ettiğiniz iyi olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Erenuss kullanıcısına yanıt

    Güzel olmuş hayırlısı olsun. Bu arada thh kararları mahkeme kararı statüsündedir bilginiz olsun. THH kararında tüketicinin sorunu için misli ile bedelsiz değişimi diyorsa üstüne para da isteme hakları yoktur bilginiz olsun. Eğer para isterlerse de deyin ki avukatıam vekalet verip ilamlı icra takibi başlatıyorum bütün masrafları da avukatım sizden tahsil eder deyip birde öyle uğraşabilirsiniz. Sonuçta tamir etmiyorlarsa note 20 ultra döneminde en üst model cihazdı yani, e thh de misli ile değişim dediyse uymak zorundalar. Ha s24 ultra içinde zorlayabilirdiniz tabi ki ama s23 ultra da güzel telefon hayırlısı olsun.

  • arkadaşlar bende de xiaomi mi 11 256gb modeli vardı. Döneminin TR'deki en üst model cihazı. Garanti sona erdikten sonra foto modülünde bir hatadan dolayı yetkili servisten parça ve işçilik için fiyat bilgisi istedim. Hani benim için yüksek bir masraf olacaksa telefonu o haliyle kullanır ya da satarım diye düşünmüştüm. Defalarca talep etmeme rağmen illa servise cihazı göndereceksiniz ya da kendiniz geleceksiniz dediler. Kargo ile güvenip gönderemedim. Yetkili servise git-gel de bir ton yol masrafı/vakit kaybı. Oturduğum yerde ulaşım sıkıntılı çünkü. Yetkili servis hizmeti veren GENPA'ya bu konuda Ticaret Bakanlığı İl Ticaret Müdürlüğü ceza da uyguladı. Telefonu amazondan aldım ancak hakem heyeti şikayetçi olacaksanız ithalatçıyı şikayet edin diyor.


    Sorun çıkaran ne Amazon ne de ithalatçı, GENPA beni mağdur etmişken neden ithalatçıya dava açmam gerekiyor anlayamadım. Tecrübesi olan var mı?





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • greenflash kullanıcısına yanıt

    türkiye'deki mevzuat, ürünü ithal eden veya türkiye'ye getiren firmayı (ithalatçı) asıl sorumlu olarak kabul eder. bu nedenle ithalatçı, ürünün arızalanması durumunda tüketiciye karşı sorumludur.

  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam. Kusura bakmayın geç gördüm forumu sık kullanmadığımdan. Samsunga herhangi bir karar iletmeme gerek kalmadı Vatan Bilgisayar arayıp telefonu getirmeniz gerekiyor dedi sonrasında onlar da telefonu Samsunga yolladılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Olur da aynı durum başınıza gelirse istediğiniz cihazda ısrarcı olmanızda fayda var. Başta ya tutarsa diyerek daha düşük teklifler sunuyorlar fakat sonunda istediğinize geliyor durum. Tabi burda sahip olduğunuz cihazın misline göre hareket etmekte fayda var. Orta seviye bi cihazın misli olarak üst seviye bir cihaz vereceklerini pek zannetmiyorum.


    Cihazdaki sorunu merak eden olursa diye de ekleyeyim dedim. Cihazın garantisi bittiken 1 ay sonra birden şebeke çekmeme problemi olmaya başladı. Cihaz wifi aramasında çalışıyor fakat normal olarak sim kartını görmüyordu. Samsunga götürdüğümde anakart değişecek dendi ve 11k fiyat söylendi. Samsungu arayıp cihazın garantisi varken 4 farklı sebepten servise gittiğini ve şimdi garanti bittiği için de yardımcı olunmasını istedim onlar da anakart değişim ücreti için %50 indirim uygulayacaklarını söylediler ben de ödemeyi yapıp cihazı teslim ettim. 1 hafta sonra Samsung geri arayıp cihazda farklı sorunlar olduğunu söyleyip (aslında hiçbir sorunu yoktu) fiyatın 28k olduğunu ve ek ödeme yapılması gerektiğini söyledi. Durum böyle olunca ben de tüketici hakem heyetine başvurdum bilir kişi telefonu inceledi ve dava sonucu (cihazdaki sorunun garanti bittikten sonra olmasına rağmen) misliyle değişim kararı oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erenuss -- 14 Ocak 2025; 11:40:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.