Şimdi Ara

Türk.net VoWifi (Wifi Arama) Hizmetini Engelliyor (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
486
Cevap
11
Favori
26.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • altan2144 A kullanıcısına yanıt
    Router kullanmıyorum.Asus ac51 modeme direkt bağlıyım.dedikleriniz zaten yapmış biri olarak port tetikleme ile çalışmıyor. wowifi.
  • Quavox Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ettiğimde numara başvurunuz yapılmıştır. İşlemleriniz ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçilmesini talep ettim. Arkadaşlarım kısa süre içerisinde bilgi verecektir.
  • genclik17 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun yaşamaya devam ediyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorun yaşamaya devam ediyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
    Biraz daha uğraşmayım olmazsa açarım teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genclik17 kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • Bu konuyu bulunca çok mutlu oldum. 2-3 yıldır sorunsuz kullandığım Wi-Fi Araması özelliğini 2 haftadır kullanamıyorum. Çözümünü Turk.Net ve Vodafone'a anlatamayacağımı düşündüğümden kendim araştırıp anlamadığım bir dolu teknik döküman okumuştum.

    Bu konuyu bulmadan 5 dakika önce Statik IP satın alıp sorunumu çözmüştüm. CGNat ile ilgili olduğunu -eskiden beri CGNat üzerinden kullandığım için- hiç düşünmemiştim.

    Ben de destek talebi açtım umarım çözülür de statik IP'yi iptal ederim.

    Modemim Airties 5760 eskiden de hiçbir ayarına dokunmamıştım şimdi de dokunmadım ve statik IP'ye geçince sorun anında çözüldü. Bilseydim güvenli internet ile bedavaya hallederdim. Sorun CGNat üzerinde de tamamen çözülünce para iadesi isteyeceğim.

    Bu arada aynı saha dolabına bağlı milennicom internet kullanıcısında sorunsuz çalışıyordu VoWiFi.




  • ggnoplay kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak bilgi verecektir.
  • vowifi hala kullanamıyorum ne zaman düzelicek bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala sorun devam ediyor, aile profilinde vowifi çalışıyor iptal edince çalışmıyor. Modemde port açık ipsec açık ama aile profili hariç çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devoker D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu hakkında ilgili birimimizden bilgi istedim. Güncel bilgi geldiğinde paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM bakar mısınız :) :) :)
  • vowifi hala kullanamıyorum hattımda kusuru ararken vodafone'den turkcell'e geçtim bulunduğum konumda şebekede sorunlar yaşıyorum ve vowifi kullanamıyorum turknet'in takmadığını duşunuyorum arıza kayıtlarından sonuç alamadım.
  • canergiray77 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vowifi sorunu için ilgili ekibimiz ile görüşüyorum. Gelişmeleri paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM BAKAR MİSİNİZZZZZ ????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ggnoplay kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom ve Turkcell superonline ve superbox’da denedim eksiksiz çalışıyor TurkNet’te çalışmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vowifi sorunu yaşayan arkadaşlar modem arayüzünden 500 ve 4500 TCP/UDP portunu açıp,modemi yeniden başlattığında sorunu çözülecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogulcanbb -- 22 Nisan 2020; 2:15:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogulcanbb kullanıcısına yanıt
    Sorun orda zaten port açılmıyor. Cgn havuzunda herkes.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    CGN'de dışardan erişim için port açılamıyor. Örn: Başka bir ip den evinizdeki modeme online erişmek isterseniz cgn yüzünden bu mümkün olmuyor ama sizin dışarıya giden paketlerinizin gitmesi lazım. CGN'de vowifi için port açabilirsiniz. 500 ve 4500 portlarını açarsanız sorununuz düzelir. Çünkü vowifi teknoloji bu portları kullanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu sorun en çok Zyxel modem kullanıcılarında görülüyor. Port tetikleme kısmından dediğim portlar açıldığı taktirde vowifi hizmeti çalışmaktadır. Birçok kullanıcıda test edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogulcanbb kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Asus ac 51 modemde dediğiniz portları port tetikleme bölümünde açmama rağmen problem düzelmiyor. Turknet te kaç ay oldu bu problemi halen çözemedi. Bu kadar mı zor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.