Şimdi Ara

Türk Telekom'dan Gelen FUSIPTAL Mesajı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle yanılmıyorsam 2013'ten beri Türk Telekom Mobil faturasız müştesiyim. Herhangi bir servise de üyeliğim yoktur. Bugün şöyle bir SMS gelmiş bana. Hesap numarasını sansürledim.


    2020/11/05-10:11:27 itibariyle XXXXXXXXXX hesap nolu faturanizin 100 TL 'lik ust sinirina ulastiniz. Fatura ust siniri tespitinde; toplam faturaniz uzerinden kampanya kapsami disindaki yapilan harici indirimler, gecikme bedeli ve gecmis donem odenmemis faturalarin taksit tutarlari ve tahsilatina aracilik edilen hizmetler harictir. Bu bilgilendirme mesajini almak istemiyorsaniz FUSIPTAL bosluk hesap numaranizi yazip 6606'ya gonderebilirsiniz B001


    TT çağrı merkezinin mobil bölümünü aradım SMS'i okudum. Müşteri temsilcisi önce bu tip SMS'lerin genel bir bilgilendirme olduğunu herkesin bu bilgilendirmeri dikkate alması gerekmediğini söyledi. Zaten gerekli kontrolleri yaptıklarında hattımın faturasız olduğunu adıma başka hat çıkarılmamış olduğunu söyledi, TT sabit hat vs için de arayıp sormamı tavsiye etti. TT sabit internetten şüphe edip aradım durumu izah ettim ancak sistemlerinde sorun olduğunu gün içinde farklı bir saatte aramam gerekiğini söyledi. Böyle saçmasapan SMS'ler gelen var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hesap nolu derken telefon numaranız mı var o numara size mi ait

    Fatura üst limit mesajı gelmiş 100 lira belirlenmiş

    E devlet üzerinden adına kayıtlı numaralara bakıp karşılaştırabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam telefon numarası değil 701 ile başlayan 10 haneli bir numara. Ben de ilk başta banka hesabı sandım ama banka hesabı da değil sanırım fatura numarası. Zaten benim bu şekilde bir banka hesabım da yok.


    Faturalı hat kullanmıyorum.


    Siz söyleyince baktım üzerime kayıt olan numara şu anda kullandığım faturasız hat. Başka da bir şey yok.

  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Sistem sel sorun olup yollamışlardır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturanız 100tl yi geçtiği için size uyarı vermiş dikkat çok kullanırsan daha fazla gelir diyor uyarıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herhangi bir borç veya üyelik görünmüyor. Teşekkürler.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.