Öncelikle yanılmıyorsam 2013'ten beri Türk Telekom Mobil faturasız müştesiyim. Herhangi bir servise de üyeliğim yoktur. Bugün şöyle bir SMS gelmiş bana. Hesap numarasını sansürledim. 2020/11/05-10:11:27 itibariyle XXXXXXXXXX hesap nolu faturanizin 100 TL 'lik ust sinirina ulastiniz. Fatura ust siniri tespitinde; toplam faturaniz uzerinden kampanya kapsami disindaki yapilan harici indirimler, gecikme bedeli ve gecmis donem odenmemis faturalarin taksit tutarlari ve tahsilatina aracilik edilen hizmetler harictir. Bu bilgilendirme mesajini almak istemiyorsaniz FUSIPTAL bosluk hesap numaranizi yazip 6606'ya gonderebilirsiniz B001 TT çağrı merkezinin mobil bölümünü aradım SMS'i okudum. Müşteri temsilcisi önce bu tip SMS'lerin genel bir bilgilendirme olduğunu herkesin bu bilgilendirmeri dikkate alması gerekmediğini söyledi. Zaten gerekli kontrolleri yaptıklarında hattımın faturasız olduğunu adıma başka hat çıkarılmamış olduğunu söyledi, TT sabit hat vs için de arayıp sormamı tavsiye etti. TT sabit internetten şüphe edip aradım durumu izah ettim ancak sistemlerinde sorun olduğunu gün içinde farklı bir saatte aramam gerekiğini söyledi. Böyle saçmasapan SMS'ler gelen var mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim