Şimdi Ara

Türk Telekom Genel Merkezi Kimlik Fotokopimi ve Sözleşmemi Kaybetmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok ilginç, bu kurumsal firma benim evraklarımı kaybettiği için 7 gün içinde hattım kapanacak.




    Bir ay önce numaramı turktelekom.com.tr online işlemlerden Türk Telekom'a taşıdım. Kargo görevlisi geldi, kimlik fotokopimi ve imzaladığım 7-8 sayfa sözleşmeyi teslim ettim. ardından evraklarınızda eksik yoksa hattınız kullanıma açılacaktır şeklinde mesaj geldi.


    Türk Telekom Genel Merkezi Kimlik Fotokopimi ve Sözleşmemi Kaybetmiş



    Ardından hattım açıldı, 1 aydır kullanıyorum ve hatta ilk faturamı ödedim. Derken dün yeni bir mesaj geldi evraklarım eksik olduğu için hattım kapatılacakmış.

    Türk Telekom Genel Merkezi Kimlik Fotokopimi ve Sözleşmemi Kaybetmiş

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Kontrol etti evraklarınızda eksiklik var bayilerimize gidip sözleşme imzalamanız gerekiyor dedi. Benim daha önce imzaladığım kendilerine ulaşan sözleşmenin ve kimlik fotokopisinin nerede olduğunu sordum bilemiyorum dedi. Benim evraklarımda eksiklik varsa hattımı nasıl açtınız diye sorunca biz buradan yardımcı olamıyoruz, sistemde göremiyoruz dedi. Konuşmanın bir yerinde kuryeye evraklarımı teslim ettiğimi doğruladı, kuryeden sorabilirsiniz bile dedi (kendi kaybettikleri evrak için ben kurye peşinde koşacakmışım)


    Bugün iş yerimden izin alıp iki farklı Türk Telekom Bayisine gittim, durumu izah ettim. Müşteri hizmetlerini arayın dediler, zaten aradım size yönlendirdi deyince kendilerinin yardımcı olamayacağını, ana bayiye gitmem gerektiğini söyleyip yerini tarif ettiler. Ana bayi diye tarif ettikleri bayiye gittiğimde oradaki görevli de bunun için genel merkezle görüşmem gerektiğini söyledi :)


    Yani adamlar hem benim evraklarımı kaybetmiş ki üzerime sahte hat mı açılır ne olur bilinmez hem de üzerime kullandığım hattı kapatıyorlar.


    Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum, genel merkeze şikayetim iletildi galiba ama pazartesiye kadar arayan soran olmazsa tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.








  • Annemin hattını online olarak Türk Telekom’dan Vodafone’a taşımıştık. Bu “eksik evrak” mevzusu Vodafone’da bizim de başımıza gelmişti.
  • bacardi cola B kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam babamın hattında da benzer bir durum olmuştu bayiden geçiş yapmıştık bizde hat kapandı ortalığı ayağa kaldırdık ama nafile yeniden bayiden evrakları imzalayıp gönderdik öyle açıldı takip ettim farklı hat açılma vs olmadı tabi olmayacağı anlamınada gelmez :)
    pandemi öncesiydi yaklaşık 2 yıl oluyor bizdeki olay
  • bayiye gidip gönderilmemiş evrak adı altında yeniden sözleşme doldurtmanız gerekiyor. bunu mutlaka yapın, yoksa hattınız iptal olur.

  • İşin ilginci iki farklı bayiye gittim durumu izah ettim ikisi de ana bayi ile görüşmeniz lazım diye bir AVM içindeki bayiyi tarif etti. Ana bayi diye tarif ettikleri bayiye gittim oradaki görevli de genel merkezle görüşmeniz lazım dedi. Şu pandemi döneminde evden çıkamazken bayi bayi koşturuyoruz sayelerinde. Hattımı tekrar başka firmaya taşıyacağım pişman oldum bunların sorumsuzlukları ve iş bilmezlikleri yüzünden biz koşturuyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bacardi cola B kullanıcısına yanıt

    Bayilerin iş bilmezliği bayide iken müşteri hizmetlerini arayın yapmadılar mı btk yazın 3 bayi gezdim yardımcı olmadılar deyin adresime tekrar kurye gönderilip sorunun çözülmesini talep ediyorum deyin.

    Olmadı taşıyın. Ama bayiden taşıma yapın sorun yaşamamak adına .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone numara taşıma sonrası evrak eksik diye mesaj geldi halbuki vermiştim tekrar bayiye gidip verdim bi zaman sonra vodafondan üzerime başka faturalı hat ve cihaz taahütü yapıldıgını gördüm epey ugraştım iptal için çok şükür kurtuldum aman dikkat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.