Çok ilginç, bu kurumsal firma benim evraklarımı kaybettiği için 7 gün içinde hattım kapanacak. Bir ay önce numaramı turktelekom.com.tr online işlemlerden Türk Telekom'a taşıdım. Kargo görevlisi geldi, kimlik fotokopimi ve imzaladığım 7-8 sayfa sözleşmeyi teslim ettim. ardından evraklarınızda eksik yoksa hattınız kullanıma açılacaktır şeklinde mesaj geldi. Ardından hattım açıldı, 1 aydır kullanıyorum ve hatta ilk faturamı ödedim. Derken dün yeni bir mesaj geldi evraklarım eksik olduğu için hattım kapatılacakmış. Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Kontrol etti evraklarınızda eksiklik var bayilerimize gidip sözleşme imzalamanız gerekiyor dedi. Benim daha önce imzaladığım kendilerine ulaşan sözleşmenin ve kimlik fotokopisinin nerede olduğunu sordum bilemiyorum dedi. Benim evraklarımda eksiklik varsa hattımı nasıl açtınız diye sorunca biz buradan yardımcı olamıyoruz, sistemde göremiyoruz dedi. Konuşmanın bir yerinde kuryeye evraklarımı teslim ettiğimi doğruladı, kuryeden sorabilirsiniz bile dedi (kendi kaybettikleri evrak için ben kurye peşinde koşacakmışım) Bugün iş yerimden izin alıp iki farklı Türk Telekom Bayisine gittim, durumu izah ettim. Müşteri hizmetlerini arayın dediler, zaten aradım size yönlendirdi deyince kendilerinin yardımcı olamayacağını, ana bayiye gitmem gerektiğini söyleyip yerini tarif ettiler. Ana bayi diye tarif ettikleri bayiye gittiğimde oradaki görevli de bunun için genel merkezle görüşmem gerektiğini söyledi :) Yani adamlar hem benim evraklarımı kaybetmiş ki üzerime sahte hat mı açılır ne olur bilinmez hem de üzerime kullandığım hattı kapatıyorlar. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum, genel merkeze şikayetim iletildi galiba ama pazartesiye kadar arayan soran olmazsa tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. |
Bildirim