Şimdi Ara

Türk Telekom Hız kısıtlaması(8 AY SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
6.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    madem türk telekom böyle bir kısıtlama yapıyor o halde akk nin ne anlamı kalıyor eğer günlük belirli saatlerde hızı kısıtlayacaklarsa akk denilen sistemin olmaması gerek haksız mıyım ? Bakın bu söylediğim şey çok ciddi bir durumdur.Türk telekomun at koşturmasına müsade etmeyelim hep birlikte şikayet edelim eğer btk onları kolluyorsa bunuda bimere şikayet edelim olmadı farklı kampanyalar yapalım ne bileyim akk nin kaldırılmasını istememiz gibi. şunu bilelim hızın kısıtlandığını ve bunu türk telekomun santralden herkese uyguladığını veya sadece kendi iss na uygulaması !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuna152 -- 1 Aralık 2016; 22:18:48 >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    inşallah diğerlerinde yoktur inşallah ya
  • damaqe3 D kullanıcısına yanıt
    modeme gelen hızınız kaç ? (modem arayüzünde)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuna152

    turknet çoğu yerde türktelekom altyapısı kullanıyor ama bazı illerde kendi altyapıları var diye biliyorum.Ama kısıtlama mevzusu türk telekomun yaptığı bir uygulama diğer sağlayıcılarda böyle bir kısıtlama yapamaz çünkü onlar para verip kiraliyor değil mi. Budurumda İSS kaynaklı kısıtlama türk telekom dışındaki diğer sağlayıcılarda olmayacaktır.Ayrıca benim hiçbir altyapı problemim yok mesela. Modeme şuan 8 megabit hız geliyor normalde 16 mbite kadar ama şimdilik 8 e ayarlı şekide modeme gelen hız.Ama gelgelelim internette yaptığım tüm işlemlerde 2 mbps lik bir sınır var bu sınır geceleri kalkıyor gündüzleride bazı zamanlarda başlıyor böyle paramızın üstüne yatıyorlar Hepsinin Allah Belasını Versin hayatımda türk telekoma sinir olduğum kadar başka hiçbirşeye sinirlenmedim.

    En net açıklamayı siz yaptınız. 24 aylık tahaddütüm yeni bitti, Türk telekom internet ve telefon aboniliğini kapatacağım. Telefonla müşteri hizmetlerine ulaşmak için öyle bir uğraştırıyorlar ki, insanı delirtiyorlar.
    Tüketici Allah'a emanet.. Adamlar istediği gibi at oynatıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ayrıca birdaha hiçbir sağlayıcıya 24 ay tahhüt vermeyeceğim şu işe bak şuanki durumdan hiç hoşnut değilim ve 3 ay beklemem lazım
  • işin garibi şu Türk Telekom herkes eşit hizmet alsın diye adil kullanım kotası getiriyor

    ama adil kullanım kotasını geçmeyen kişiyi belli saatlerde 2 mbps de sınırlıyor.

    aylık gb limitli adil kullanım kotasının yanında bir de yoğun saat limitli adil kullanım kotası uyguluyor. Yoğun saat limitli adil kullanım hızı da 2 mbps

    bu şirkete devlet bir şey demiyor ama yukarıda Allah var ilahi adalet denen bir şey var.

    hızı kısıtlanan kişiler btk ya yazın. Madem Türk Telekom desteklemiyor. Çift yönlü adil kullanım kotası düzenlemesi yapsın her şeyi yasaya uydursun.
  • telekom bu kısıtlamayı genelde ayın son 10 günü yapıyor, Çoğu kişi AKK doldurduğu için farketmiyor. Yurt içi ve yurt dışı testlerinde ciddi farklılık var AKK geçmesen bile yurt dışı testlerinde 1,5 - 2 Mbps zor görüyorum ve vk okru gibi stelerden 240P videolar bile donuyor. VPN le düzeliyor. btk en az 10 defa yazdım sonuç yok tek yaptıkları firmaya iletmek. Genede bu kısıtlamadan şikayetçi olan herkesin BTK şikayetci olması gerekiyor. Belki dikkatlerini çeker.
  • werday kullanıcısına yanıt
    bugün ayın 2 si ve sorun aynen devam ediyor şimdilik vpn ile düzeliyor ama günde en az 4 saat tamamen kısıtlıyorlar vpn filan etki etmiyor btk ya şikayet ettik ama nafile santral sorun yok dedimi iş bitmiş oluyor bu btk da işi iyice bozdu madem böyle genel bir sıkıntı var gereken işlemleri uygula türk telekoma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuna152 -- 2 Aralık 2016; 23:36:10 >
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    hattınız şuana kadar gördüğün en yüksek değerlerden birisi yani çok iyi hat değerleriniz bu türk telekomun bilinçli bir şekilde yaptığı hız kısıtlaması ve söylediğiniz gibi bendede 1 yıldır bu durum varmışta haberim yokmuş çünkü Allahın Belasını Verdiği şerefsizler (Afedersiniz) Ya bilerek kısıyorlar yada santralden portumuza yasadışı bir işlem yapıyorlar bunları anlamak gerçekten zor ama aldıkları paranın %10 u kadar hizmet veremedikleri ortada artık bu kurumdan hizmet almamaya çalışacağız tabi altyapı onlara ait bu durumda farklı firmalara geçiş yapmak gerek yada turkcellin yeni projesi varmış baz istasyonu üzerinden vericekmiş ev internetini inşallah böyle birşey olurda hemen geçeriz tek kelimeyle Bıktık !
  • Birtane superonline adsl veya dsmart vodafone kullanıcısı yok mu forumda kimse hız kısıtlaması varmı yokmu bilmiyorlar belkide haberleri yok bu durumdan ayrıca vpn ilede düzelmiyor ben yanlış görmüşüm tamamıyla kısıtlıyorlar.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    haklısınız hocam adamlar yasadışı bir durum uyguluyorlar ve birçok kişinin haberi bile yok eminim çünkü speedtestte hız normal gözüküyor bu sayede herkesi kandırıyorlar gerçek hızı vermiyorlar bizlerde buradan yazıyoruzki herkes btk ya şikayet etsin artık btkda bu duruma bir önlem almazsa vay halimize ben bu sorunu 1 yıldır yaşıyormuşum ve hala aynı Aldıkları para zehir zıkkım olsun herkesten ne kadar hız kesiyorlarsa o kadar değerinde parayı kul hakkı olarak yiyorlar bu durumda sorumluluğu olupta bilerek bunu uygulayanlara yazıklar olsun hani sözleşmemde ayın 1 inde bile olsa 2 mbite kısıtlanabileceğide yazmıyor yani hukuk dışı bir işlem hem akk uygula hemde normal gb üzerinden hız kısıtlaması yap. Ben içimden devam edeyim bunlara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuna152 -- 2 Aralık 2016; 23:50:24 >
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    benim uyku düzeni zaten bozukta bunları hep beraber nasıl alt edeceğiz onu düşünüyorum ne bileyim çıkıp protestomu yapıcaz ne yapmamız gerekse yapalımda birşeyler düzelsin yahu
  • evet arkadaşlar saat 23:53 ve hızım 1 mbps az önce 600 kbps ye düşmüştü ama modem değerleri 8 mbps gösteriyor bunu yanlarına koyarsam benim adım tuna değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuna152 -- 2 Aralık 2016; 23:54:32 >
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    biz bunları konuşurken yılda 2017 olmak üzere türk telekom acilen el değiştirmeli hemde acilen bakın sadece kendim için söylemiyorum bu durumu farklı sorunlar yaşayan birçok arkadaş var ve hepsinin sorunu türk telekoma doğrudan bağlı olarak yaşanıyor. Artık çıkıpta kimseyi yoğunluk diyerek uyutmasınlar yoğunlukla hiçbir alakası yok bunu %100 diyebilirim.Altyapıya biraz olsun müdahele etmiyorlar santralden biraz olsun çalışma yapmıyorlar ve birsorun oldumuda yoğunluk diyorlar ypok efendim öyle kaçmak. Sorun sizsiniz sorun fahiş fiyatlarınız sorun çalışma yapmamanız.
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    müşteriye suçu atmayı normal birşeymiş gibi yapıyorlar ben her aramamda dns değiştir diyor ve o andaki sinirim ölçülemez oluyor lan dns değiştirme ne demek ya sen ne diyorsun bu zamana kadar google dns yerine türk telekom dns kullanıpta sorunu öçözülen oldumu ayrıca wifiden sorun yaşayanlar pcnin dns i değiştirilince sorun giderilecek mi neyse zaten m.h rezalet artık santrallerde rezalet türk telekom yöneticiside rezalet yeter vallahi. Eğer benim sorunum porttaysa port değiştikten sonra buradan bilgi vereceğim eğer genel bir kısıtlamaysa şikayet edilecek neresi varsa son noktaya kadar şikayet edeceğiz.
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    en kısa zamanda değiştireceğim zaten az kaldı
  • arkadaşlar bir tek ben farkettim sanıyordum 1-2 ay önce bu konuyla ilgili konu açmıştım ve geçen ay hızım 16 olmasına rağmen bu ay başı yine 8mbps'e düşürmüşler. airties modemi olanların arayüzünde ne kadar hız aldığı ve ne kadar hız alabileceği yazıyor. lütfen hızında düşme olanlar bimer-btk-internet ortamlarında şikayetlerini yapsın. belli ki bunu turk telekıom bilinçli yapıyor hem downloadı kısıyor hem uploadıkısıyor. burda art niyet var. herkes şikayet ederse ilgili kurumlar inceler. lütfen çekinmeyin yazın bu kurumlara...
  • Arkadaşlar Bu konuyla ilgili BTK ya mutlaka şikayetçi olun, ne kadar çok şikayet giderse dikkatlerini çekeriz. AKK olduğu gibi bununla ilgili bir çalışma yapabilirler. Ayrıca ben bu sorundan bıktım tahüt bozub haziran ayında vodofona geçtim. Telekom alt yapısını kullanıyor 15 gün kullandım indirme hızında bir sorun yoktu güzeldi fatura bile geldi. aradılar telekom alt yapı yok diye kestiler, nasıl olur kullanıyorum dememe rağmen kestiler. tekrar başvurdum port yok diye cevap geldi, yaklaşık 2 ay internetsiz süründürdüler. anlayacağınız başka Oprt. geçiş sağlatmadılar. mecbur telekoma gitim geri abone oldum 2 saat açtılar.
  • werday kullanıcısına yanıt
    peki telekoma en son geçtiğinizde sorun çözüldümü yani ayrılıp geçtiğinizde sorun giderildi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuna152

    peki telekoma en son geçtiğinizde sorun çözüldümü yani ayrılıp geçtiğinizde sorun giderildi mi?

    hayır arkadaşım çözülmedi. daha öncede yazdım başka başlık altında da yazdım sorun değil bu, bilinçli olarak yurt dışı hızlarını düşürüyorlar, yurt içi test ettiğimiz zaman normal gözüküyor ama frankfurt yada başka bir yer seçildiğinde en iyi şartlarda 2 Mbps gözüküyor. Vpn açınca düzeliyor ama her cihazda kullanamıyorsun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.