İyi günler arkadaşlar 31 Temmuzda Türk Telekom internet bağlantım. Fiber Gpon altyapısı geldi. Evde kurulum ekibi geldi modemi fişe taktı 3 güne gelir deyip gitti. Fakat 3 gün geçmesine rağmen internetim gelmedi müşteri hizmetlerini defalarca aradım yarın 16ya kadar arızanız giderilmesi planlanıyor diyorlar ama internetim gelmiyor. Müşteri hizmetleri bölgenizde genel arıza var deyip hiçbir şey yapmıyorlar. Apartmanda bazı dairelerde internet var bazı dairelerde yok. Şikayet oluşturdum Twitter dan yazdım çözülmeyince bugün BTK'ya da şikayet yazdım. 22 gündür internetim yok Türk Telekom saha ekipleri bir defa bile sorun için gelmedi. Müşteri hizmetleri hiçbir şey yapmıyor. Türk Telekom kendi altyapısı diye eskiden sorun olduğunda saha ekipleri gelir kontrol ederdi. Şimdi hiç umurlarında değil. Sorun çözümü için ne yapabilirim. Bana önerebileceginiz bir yol var mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim